Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu Baby Born-nuken silmien muuttuminen VAALEANPUNAISIKSI?

Vierailija
29.11.2015 |

Olen nähnyt kirpputorilla vaaleanpunasilmäisen baby bornin ja nyt kuulin täällä jonkun kertovan, että hänenkin baby bornilla oli silmät muuttuneet tuon värisiksi.

Mistä mahtaa johtua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olin se joka kommentoi siihen ketjuun, että mun baby bornin silmät muuttu vaaleenpunasiks. 😂😂 Epäilen syyks jotain kosteutta tms?

Vierailija
2/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby Born on drugs edition

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jotenkin riivattu. Siinä ketjussa eikö joku puhunut että tummaa mönjääkin pilkistää. Ehkä se on ollutkin elossa...

Vierailija
4/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIIVATTU NUKKE!!! ANNABELLE

Vierailija
5/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin baby bornin silm muuttuivat vaaleanpunaisiksi. Kosteutta epäilen itsekin. Nukke oli kesän leikkimökissä ja kun syksyllä toin sen sisälle, oli silmät vaaleanpunaiset.

Vierailija
6/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Baby Born hiisaa, palaa karstatkin. Kun Baby Born hiisaa, palaa karstatkin

Vierailija
7/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jotenkin riivattu. Siinä ketjussa eikö joku puhunut että tummaa mönjääkin pilkistää. Ehkä se on ollutkin elossa...

Minä olin juuri se joka kertoi tuosta!

Ap

Vierailija
8/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zombi viirus ! Teljetkää ne lukolliseen lelulaatikkoon!

Vierailija
9/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi ne silmät tippuu ja siitä tulee tällainen

Vierailija
10/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisestä verenvuodosta johtuu. Sisällä oleva reptiliaanin sikiö alkaa syömään sisuskaluja ennen kuoriutumistaan. Ihan normaalia.

Vierailija
11/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uv-valo, eli nukkea on käytetty/ säilytetty ulkona.

Vierailija
12/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä asuu demoni. Kutsu manaaja

Vierailija
13/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidänkin baby bornin silm muuttuivat vaaleanpunaisiksi. Kosteutta epäilen itsekin. Nukke oli kesän leikkimökissä ja kun syksyllä toin sen sisälle, oli silmät vaaleanpunaiset.

Ihana tarina. Tuli lapsuus mieleen.

Ap

Vierailija
14/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYYYIIIIII VITTUUUUUUUU!!!1!1!!!1!1!1!1!11!1!!!!1!1!1!2!2!2!2!!2!3:€823!-'zmejqjsbqkeklwöwöb€jNsn'Lamsnksksi€/'mMmmwkkNsj!!/sattama klsmdkwkznnspilludbwvjVsvsspenisnsjqudusanaalidjwudusuSAATTTANSSkdkskuxudiwuzisududemonisjsuwuskyrpäbsjsusvauvakdkdifuenolisjsjduduw

Vierailija
15/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän baby bornin silmät on aina olleet vaaleanvioletit. Ei se väri ole muuttunut, 1990-luvun nuket oli tuollaisia.

Vierailija
16/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleen, huomaakohan lapset tuollaista nuken silmien värin muuttumista?

Vierailija
17/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan elävästi vieläkin, kun 70-luvulla lumen alle unohtuneet punaiset hiekkalapiot olivat muuttuneet vaaleankeltaisiksi, kun niitä leikkeihini kaivelin.

Jos vastaavaa tapahtuu nykyaikana, olisi hilpeä veikkaus että tuo on tahallista. :)

Todennäköisesti kuitenkin tuotanto on siirretty tehtaalle, joka tekee nuken vieläpä halvemmalla. Silmät ovat olleet siniset siinä vaiheessa, kun sopimus on lyöty lukkoon. :(

Vierailija
18/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
19/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan elävästi vieläkin, kun 70-luvulla lumen alle unohtuneet punaiset hiekkalapiot olivat muuttuneet vaaleankeltaisiksi, kun niitä leikkeihini kaivelin.

Jos vastaavaa tapahtuu nykyaikana, olisi hilpeä veikkaus että tuo on tahallista. :)

Todennäköisesti kuitenkin tuotanto on siirretty tehtaalle, joka tekee nuken vieläpä halvemmalla. Silmät ovat olleet siniset siinä vaiheessa, kun sopimus on lyöty lukkoon. :(

Näinhän siinä on varmaankin käynyt. :(

Vierailija
20/21 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin babybornilla silmät nyt vaaleanpunaiset. Viitisentoista vuotta makasi varastossa (jossa ei kyllä ole kosteutta) ennen kuin kaivettiin taas omalle tyttärelle esiin. Demonivauva mullakin oli eka sana joka tuli mieleen :D Ja mä olen kans nähnyt noita usein kirpparilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi