Mistä johtuu Baby Born-nuken silmien muuttuminen VAALEANPUNAISIKSI?

Vierailija

Olen nähnyt kirpputorilla vaaleanpunasilmäisen baby bornin ja nyt kuulin täällä jonkun kertovan, että hänenkin baby bornilla oli silmät muuttuneet tuon värisiksi.

Mistä mahtaa johtua?

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Mää olin se joka kommentoi siihen ketjuun, että mun baby bornin silmät muuttu vaaleenpunasiks. 😂😂 Epäilen syyks jotain kosteutta tms?

Vierailija

Meidänkin baby bornin silm muuttuivat vaaleanpunaisiksi. Kosteutta epäilen itsekin. Nukke oli kesän leikkimökissä ja kun syksyllä toin sen sisälle, oli silmät vaaleanpunaiset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on jotenkin riivattu. Siinä ketjussa eikö joku puhunut että tummaa mönjääkin pilkistää. Ehkä se on ollutkin elossa...

Minä olin juuri se joka kertoi tuosta!

Ap

Vierailija

Sisäisestä verenvuodosta johtuu. Sisällä oleva reptiliaanin sikiö alkaa syömään sisuskaluja ennen kuoriutumistaan. Ihan normaalia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meidänkin baby bornin silm muuttuivat vaaleanpunaisiksi. Kosteutta epäilen itsekin. Nukke oli kesän leikkimökissä ja kun syksyllä toin sen sisälle, oli silmät vaaleanpunaiset.

Ihana tarina. Tuli lapsuus mieleen.

Ap

Siideri

HYYYIIIIII VITTUUUUUUUU!!!1!1!!!1!1!1!1!11!1!!!!1!1!1!2!2!2!2!!2!3:€823!-'zmejqjsbqkeklwöwöb€jNsn'Lamsnksksi€/'mMmmwkkNsj!!/sattama klsmdkwkznnspilludbwvjVsvsspenisnsjqudusanaalidjwudusuSAATTTANSSkdkskuxudiwuzisududemonisjsuwuskyrpäbsjsusvauvakdkdifuenolisjsjduduw

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat