EEEIEI! Mokasin ja pahasti

Vierailija

Menin kännissä panemaan kaverini ihastusta..
Kaveri oli juuri pääsemässä yli tästä kusipäästä ja ajattelin ettei haittaa eivät he edes seurustele. Olin todellä kännissä ja toinen kaveri oikein yllytti...
Laitoin viestiä kaverille ja kerroin tekoni ei ole vastannut on nähnyt viestin.
Mitä pitäisi odottaa kaverilta?
ps. Tiedän olevani huono ihminen
T. nainen21

Kommentit (13)

Vierailija

Mun kaveri sano mun kaverille että mun kaveri oli sanonut mun kaverille ettei enää soita kaverilleni sillä mä soitin mun kaverille ja se soitti kaverille joka oli soittanut kaverille ja nyt se ei enää ole kaveri.

Hyvin selkeä tarina kaiken kaikkiaan.

Vierailija

Mietippä omalle kohalle horatsu jos siihen kykenet. Luultavasti se ihastus vaa käytti sua helppona panona ystäväsi puutteessa. En usko että nautti noin heikolla itsetunnolla varustetusta valaasta. Ei sulla varmaa tosiystäviä oo tai tuu ton jälkee olemaa. Onnea valitsemallesi tielle lutkahdus. :)

Vierailija

Mun yksi ystävä toimi tuolla tavalla noin 20 vuotta sitten. Ollaan vielä tekemisissä, mutta en pidä häntä enää ystävänä. En ikinä voisi luottaa tuollaiseen ihmiseen.

Vierailija

Känni mainittu, silloin ei lasketa jos pettää tai paneskelee väärien miesten kanssa. Ei siis syytä huoleen.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Mitä sitten elämä on= syömistä, juomista, panemista ja nukkumista! Siinä välissä yritetään tehdä töitä, että nuo edelliset saa joten hoidettua. Pane, syö, juo ja nuku mitä/ketä ja missä haluat! Yksi elämä ellei joku kerro muuta faktaa..

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat