Jos saisit itse päättää miten kuolet?
Kommentit (23)
Unissani ilman kipua, silleen ettei heräis, eikä edes huomais.
Entä jos kuolisit tapaturmaisesti, niin minkälainen tapaturma olisi mieluisin?
Haluan lähtee näyttävästi. Sillee et verta ja suolenpätkiä ja lentäviä perseitä joka puolella. Kun kerran lähdetään, niin lähdetään tyylillä!
Jonnekin saattohoito-osastolle nukkuen. Tapaturmaisesti, en tiedä. Varmaan niin, ettei tajuta ehtisi. En tiedä, onko mahdollista. Hukkuminen ehkä? Siinä voisi ajatella levollisia ja kuolisi rakastamaansa elementtiin, veteen.
Seksikkään naisvampyyrin hitaasti kuiviin imeksimänä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan lähtee näyttävästi. Sillee et verta ja suolenpätkiä ja lentäviä perseitä joka puolella. Kun kerran lähdetään, niin lähdetään tyylillä!
Mitä lentäviä perseitä :DDD
Mahdollisimman tehokkaan ydinpommin äkillisessä räjähdyksessä. En kuolisi yksin! :(
Sillain että autolla ajaessa kiimanen narttu hyppäis syliin ja työntäisi penikseni pilluunsa ja ratsastellessa siinä en näkisi eteeni. Ajaisin päin rekkaa tai kallioleikkaukseen. Meidät löydettäisiin perse paljaana sylikkäin. Se olisi mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuit niistä siis monikossa, mutta ei niitä tietääkseni kenelläkään itsellään ole niin monia -lennätettäväksikään..
Kuolisin nukkuessani, siis tehden sitä mistä pidän eniten maailmassa ja ainoaa asiaa missä olen hyvä.
Terveisin Naispelko22
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kuolisit tapaturmaisesti, niin minkälainen tapaturma olisi mieluisin?
Mikä tahansa missä ei ehdi tajuta mitä tapahtuu: katolta putoava iso jääkimpale päähän, päälle lujaa vauhtia syöksyvä sementtiauto joka tulee sellaisesta suunnasta ettei sitä huomaa jne.
Kannibaali muslimi raatelisi, raiskaisi, kiduttaisi ja söisi minut.
Saispa julkisuusarvoa ja vähän paskaa noiden niskaan edes.
Siihen että lauma zombeja syö minut elävältä.
Rakastelisin kolmen kauniin naisen kanssa ja orgasmin hetkellä iso elefantti rojahtaisi päälleni.
Vierailija kirjoitti:
Seksikkään naisvampyyrin hitaasti kuiviin imeksimänä.
grrr...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuit niistä siis monikossa, mutta ei niitä tietääkseni kenelläkään itsellään ole niin monia -lennätettäväksikään..
Hän tarkoitti varmaan esimerkiksi sotaa, jossa räjähtelee ja joka puolella lentelee perseitä :D
En ainakaan niin, että muita kuolis mukana. Jos ois pakko kuolla onnettomuudessa, niin sit vaikka autolla päin kallioleikkausta niin, et nirri ois samantein pois, mutta että olisin autossa yksin enkä törmäisi sivullisiin.
Jos ihan luonnollisesti, niin nukkuessani haluaisin kuolla, kivuttomasti ja kotonani.
Kamalinta ois kuolla jossain osastolla hirveiden kipujen ja kauheen pitkän sairastamisjakson päätteeksi tai täysin dementoituneena.
Haluasin että kuolinvuoteella minulle annettaisiin LSD:tä.
Haluaisin armokuoleman, tai ns. avustetun kuoleman. Joka olisi lain mukaan mahdollista toteuttaa myös Suomessa. Lääkkeillä, vaikka heroiinia tai jotain lääkettä yliannostus - se kuulostaa hyvältä.
Perheen, sukulaiset ja ystävät voisin sitä ennen hyvästellä. Kuolinpäiväni haluaisin valita itse.
Minulla on elvytyskielto ja hautajaisista ohjeet: eli ei mitään hautajaisia, ei muistotilaisuutta, ei yhtään mitään. Minut tuhkataan ja tuhkat voi joku lapsistani heittää sinne, missä se Suomessa on sallittua. En halua tuhkiani mihinkään uurnaan.
T: Rintasyöpäpotilas
JK! Olen ehtinyt jo nyt jemmaamaan niin paljon erilaisia lääkkeitä, että voin itse päättää kuolemastani. Koska Suomessa ei tunnusteta täysijärkisen aikuisen omaa toivetta kuolemastaan.
Kivuitta ,yllättäen ei mitään jäähyväisiä ja surkeita tilanteita.