Voiko miestä opettaa seksissä?

Lissukissu

Alle kakskymppisenä olin sen verran kiimainen ja hormoonit hyrräsi, että kaikenlainen rynkytys ja jo miehen vartalo sinänsä sai minut kiihoittumaan.. Mutta nyt vuosien aikana olen huomannut, että seksi on jotenkin muuttunut, tai että minulle ei kelpaa enää pelkkä rynkytys, en saa siitä muuta kuin pahan mielen. Tuossa noin neljä vuotta sitten tapasin miehen johon ihastuin ja meillä synkkasi oikein kivasti. Seksi vaan ei jotenkin lähtenyt "käyntiin" kun heti alussa miehellä oli jännitystä ja siitä johtuvia erektio-ongelmia (jotka kyllä ymmärrän varsin hyvin, alkujännitystä yms). Mutta seksi ei oikein siis ikinä käynnistynyt. Yritin koskea häntä niinkuin haluaisin hänen koskevan minua ja suudella pehmeästi, mutta en saanut häneltä vastakaikua, hän suuteli minua kuin olisi syönyt suuni, ja koskettelu oli sellaista epämääräistä lääppimistä ja läpsimistä, joka ei pyynnöistäni huolimatta muuttunut mihinkään. IHmettelin aikani, että miksi en halunnut tätä muuten niin mukavaa miestä..Hän ei myöskään huolehtinut itsestään, niin että olo oli enemmän äiti kuin rakastaja.. Seksi oli aivan sotkua, en päässyt missään vaiheessa siihen mukaan ja kokenut sitä kiihkoa, yritin kaikenlaista mutta usein seksi oli sellaista että minä avasin haarani, jotta pääsisin nukkumaan ilman että mies yrittää väkisin tulla sisääni koko yön (tiedän oli typerää suostua sellaiseen). No luulinkin tuon miehen jälkeen että olen seksuaalisesti kylmä, mutta sitten tapasin entisen nuoruuden ihastuksen ja aah, olin aivan ekstaasissa kun hän otti minut syliin ja miten ihanan määrätietoisesti ja hellästi hän minua koski.. En muista koska olisin ollut niin märkänä, harrastimme seksiä monta kertaa päivässä ja tuota puolitoista vuotta kestävää suhdetta piti yhdessä kiihko, muuten olimme ehkä turhan erilaisia ajatelllen vakavaa parisuhdetta. Hänen kosketus oli jotenkin sähköinen ja hän oli aina tosi läsnä mitä minulle teki...
Nyt taas olen muutaman kuukauden tapaillut ihan todella komeaa, ihanaa ja upeaa miestä.. harrastamme seksiä ja otan suihin yms, tehdään kaikkea, mutta jostain syystä se tuntuu jotenkin tekniseltä. Meinaan että se kiihko puuttuu.. yhden kerran olen hänen kanssaan kokenut kiihkoa, kun pyysin etttä hän koskettaisi minua tietoisesti ja koitin itse olla täysin läsnä ilman ajatuksia ja aistia vaan kehoni.. Mutta jotenkin sellainen miehen ja naisen välinen vetovoima puuttuu, hän koskettaa minua hyvin kiltitsi ja välillä vähän epävarmasti, välillä tulee olo että än koskettaisi minua kuin lemmieläintä (silittää yhtä kohtaa edestakaisin) .. kaipaisin tai siis sytyn juuri siitä kun mies keskittyy minun koskettamiseen ja tekee sen jollain miehisellä itsevarmuudella, joka ikäänkuin "pakottaa" minut olemaan läsnä siinä hetkessä, koska se on niin ihanaa ja ettei ole kiire siihen panemiseen.. Ja silloin olen itsekkin valmis tekemään miehelle lähes mitä tahansa. Oon miettiny kanssa olenko jotenkin erityisen nirso, kun ns, kiihkoton seksi tuntuu tylsältä. OLen kyllä valmis kokeileen kaikenlaista että saisin sitä kemiaa.
Mietin vaan että onko teillä vastaavia kokemuksia? Ja oletteko pystyneet nauttimaan ns, perusseksistä, ilman että on intohimoa?
Yleistäen sanoisi että miehille nää asiat on varmaan yksinkertaisempia, meinaan että miestä kiihottaa alaston viehättävä nainen, mutta nainen tarvitsee sen jonkun kipinän joka syntyy ehkä erilaisuudesta/miehen olemuksesta , enemmän kuin pelkästä ulkonäöstä. Tuntuu silt että tämä nykyinenkin mies olettaa että sytyn samoista asioista kun hän.. ollaan kyllä asioista puhuttu yms, mutta en oikein osaa selittää hänelle mitä kaipaisin, niin että hän ymmärtäisi.:/. Oletteko te saaneet ns, perusseksiä kiihkeäksi tai opetettua miestänne olemaan ns, miehekkäänpi? Pahoittelut kirjoitusvirheistä ja rönsyilevästä tekstistä 8)

Kommentit (5)

Vierailija

Kaikkea voi oppia ja tämä elämän luonnolisimpiin asioihin lukeutuva homma ja sen oppiminen nyt ei pitäisi olla mitään rakettitiedettä normaalille älylle varustetulle ihmiselle, edes miehelle.

No itsekin ensimmäistä kertaa suudellessa olin varmaan tosi kömpelö. Onneksi silloin suutelukaveri oli samaa tasoa tai vielä huonompi. Huulet verillä sitä silti suudeltiin ensikerroilla tuntikaudet putkeen. Ei siinä nyt montaa päivää mennyt kun hommaan löytyi oikea intensiteetti.

Sama homma sitten seksin kanssa. Paikat oli alkuun kipeänä ja turvoksissa mutta kokemus opettaa ja tietenkin toisen kuuntelu ja keskustelu asiasta.

Kiinnostusta asiaan luulisi jokaisella löytyvän ainoa asia mitä vaaditaan on kyky rakentavan palautteen antamiseen ja vastaanottamiseen ja sen KUUNTELEMISEEN.

Ja tietenkin riittävä käytännön harjoittelu ;)

Vierailija

Pakkohan se on keskustella puolin ja toisin ja kertoa toiveita ja näyttääkin. Ellei sitten halua tyytyä siihen, mitä saa. Jos aiempi kumppani on tykännyt jostain tietystä jutusta, ei se välttämättä täsmää ollenkaan uuden kanssa.

Vierailija

Mietin vain lähinnä että jos muuten synkkaa niin onkohan mahdollista että seksinkin saa pelaamaan molempia tyydyttävästi... Olen myös miettinyt, että voi olla että itse joistakin huonoist akokemuksista johtuen saan helposti " turn off" fiiliksen. Siis että odotanko itse liikoja, ja onkohan mahdollista siitä päästä eroon :/

Tää nykyinen mies, sillä on kyllä ollut aiempi pitkä parisuhde mutta kertoi että siinä ei seksiä harrastettu lähes ollenkaan, sitä ennen hänellä on ollut yhden illan hoitoja.

KUn ikäänkuin hänellä on tekniikat hallussa, osaa sormettaa ja suudella yms, mutta kaipaisin sitä maskuliinisuutta tai jotain kemiaa enemmän, ja mietin onko sitä mahdollist aluoda.. Itse tykkäisin aloitella homman hitaasti a edetä sitten fiiliksen mukaan.  Tästä asiasta on vaikea puhua hänen kanssaan pahoittamatta hänen mieltään... Hänkin varmasti kokee paineita asian tiimoilta, olen kyllä hänelle sanonut että ei tarvitse, mutta luulen että hän silti kokee niin. Vaikeita juttuja.

Vierailija

Jos muuten on puheyhteys kunnossa ja pitää toisistaan, on ihan luontevaa puhua seksistäkin ja toiveista. Mistäpä muuten voisi tietää, miten antaa parastaan. Ja uuttahan voi kokeilla ja opetella milloin vain. Itseäni kävisi puuduttamaan, jos tietäisin seksin etenevän aina samalla kaavalla. Esileikit etenee kohdasta a kohtaan e ja sitten jatkuu niin ja noin. Ei kiitos.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat