Yhtä en esimieheksi ryhtyessäni ymmärtänyt

Nätistä

Nimittäin sitä miten turhauttavaa on, kun ei voi puhua ja minua ja toimisin saa haukkua, mutta itse en voi sanoa mitään. Olen joutunut antamaan varoituksen työtehtävien laiminlyönnistä, joka kääntyikin vittuiluksi siitä, kuinka pomo kyttää (sitähän ei huomaa, että muutamasta puuttuu paikalta yksi, toistuvasti). Tärkeästä kielenkäytöstä puhuttelin ja kerroin millainen on soveliasta käytöstä. Nyt jokainen joka vaan viitsii ovellansa hidastaa saa kuulla päivittelyä oliko se oikein. Ja mitä voin tehdä; pitää turpani kiinni niin pitkään kunnes taas ylitetään huomautuksen/varoituksen raja. Onneksi on työnohjaus, muita lähiesimiehiä ei ihan kulmilla ole.

Kommentit (7)

Vierailija

Tiedän tunteen. Olen vielä HR:ssä. Onneksi on muutaman kuukauden välein kokoontuva epävirallinen kollegatapaaminen jossa tuuletetaan omien firmojen hullutukset ulos.

Vierailija

Äläpä muuta virka. Onneksi mulla on hyvät kollegat joiden kanssa voi purkaa omat tunnot. En myöskään tajunnut aiemmin sitä, miten paljon työpaikoilla on turhaa paskanjauhantaa...

Vierailija

Minä taas kuvittelin, että nyt esimiehenä minä johdan jämäkästi sekä ihmisiä että asioita. Ja hui hai. Todellisuudessa minä suunnittelen, budjetoin, seuraan ja varsinkin raportoin. Asiat rullaavat melkein itsellään, ja tiimi tekee työtä melkein itseohjautuvasti, kun esimies pakertaa henkilökohtaisten kehitys- ja kouluttautumissuunnitelmien seurantalomakkeen 4/2015 kanssa.

Vierailija

Näin on. Jos ei ole esimiesyhteisöä ympärillä niin on hankalaa. Normaalina työntekijänä voi avautua työkavereiden kanssa. Esimiehenä ei onnistu. On tosiaan jännää miten aikuiset alaiset oikeasti luulee että esimies ei esim. Ongelmatilanteissa ole tehnyt mitään. On tehnyt mutta ei voi siitä kertoa.

Vierailija

ei kuulkaas tarvitse tulla selän taakse kyttäämään toisten työntekoa,teen omat hommani paremmin kuin te.Kannattaisi katsoa peiliin sieltä näkyy firman huonoin työntekijä,jolla on ruskein kieli työpaikalla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat