Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri raskaana jo kolmannelle eri miehelle! nyt loppu mun ymmärrys.

Vierailija
29.11.2015 |

Kaverini meni naimisiin (miehen kaa joka ei ollut hänen tyyppiä, sen näin minäkin) saivat kaksi kivaa lasta, talon ostivat jne tää peruskuvio. No mut kaveria alkoi tympästä tietysti ja piti vaihtaa ukkoa enemmän hänelle sopivammaksi.
Saivat lapsen ja ukko olikin kuulemma hirveä! (ylläri, kun toiseen ei eka kunnolla tutustuta)
No sit taas lapset vaihto kotia, paikkakuntaa, äitillä miesystävät vaihtui...
Kunnes sit löyty se "oikea" nyt, eikun revi esikoinen koulusta jossa juuri aloittanut ja vaihda paikkakuntaa ukon perässä....
Uuden ukon kanssa tunteneet 4-5kk???? ja nyt oli kihlat ja raskaana!!!!!
Nyt rupes vituttaa jo lasten takia sen verran toi että siinähän nauttii elämästään, mut ilman mua. Pitäs ajatella lapsia, he tarvii pysyvyyttä ja turvallisuuden tuntua, eikä sitä että joka vuosi uusi paikka ja uudet ukot ja viekä lapset niiden kanssa! vaan koska ÄITI haluaa!!!

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen parisuhteessa oleva tai siihen pyrkivä juoksee pillun tai munan perässä eli samanlaisia kaikki ollaan.

Jokainen ei silti väännä aina uutta kakaraa joka suhteeseen.

Vierailija
22/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan hauskaa jaella niitä lapsia ympäri Suomen aina isien vkloppuina. En voisi kuvitellakkaan omalle kohdalle. Mutta onneksi noin ei käykään kellekkään joka ei vaan tee noin! itse onneksi jokainen on oman onnensa seppä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos lapset tarvii pysyvyyttä ja turvallisuutta niin miksi sinäkin katoat? Miksi sinä et voi olla se pysyvä ja turvallinen asia heidän elämässään? Se luottoaikuinen?

Lapset ovat aina syyttömiä syntymäänsä eivätkä voi valita vanhempiaan.

Olet edes sinä aloittaja aikuinen.

Miksi tätä viestiä alapeukutetaan? Eikö täällä ole aikuisia ihmisiä paikalla ollenkaan? Ei kumma että lapset voivat huonosti kun lyötyä lyödään.

Olen tämän naisen kaveri kyllä (olin) mutta en ollut paljoakaan lasten kanssa tekemisissä, että ei minusta heille mitään pysyvää/tukea ole ollut (ollaan aina asuttu eri paikkakunnilla), joten ei he tietenkään jää paitsi mistään minun myötä, sen takia myös en kestä seurata enää tämän naisen elämää, koska tekee minusta niin ajattelemattomasti omia lapsia kohtaan, suren vaikka ei tarvitsisi, koska olen aivan varma että tämäkään suhde ei tule onnistumaan. Ap

Vierailija
24/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltähän mahtaa tuollaisesta äitistä oikeasti tuntua, kun on kolmekin eri isää kuvioissa, (tietysti jos on) sitä venkslaamista ja asioitten sopimista, entä sitten miltähän se mahtaa tuntua lapsista, kun ei voida puhua samasta isästä eikä yhdessä lähdetä vkl tapaamisillle vaan jokainen erikseen....

Kyllä tää kun kolme lasta samalla miehelle, jota ei ole vaihtanutkaan vaikka joskus olisi mieli kyllä tehnyt, vaan sitkeesti pysyttiin yhessä ja tehtiin töitä sen eteen että meillä on onnellinen suhde ja perhe-elämä vielä näin 10v jälestäkin... ni en vaihtais pois... sitä lasten riemua katsoa kun äiti ja isi ovat kummatkin katsomassa heidän juttujaan, kun äiti ja isi pussailee ja halii jne... ollaan tiimi. Sydäntä särkee ajatellakkin miten lapset kokis sen että pitäs erillään kasvattaa lapset, ymmärrän kyllä että ihmiset, lapset etenkin on sopeutuvaisia eikä ero ole maailmanloppu jne. Ap

Ymmärrän tuon pointin. Olen itsekin vakaassa suhteessa elänyt koko elämäni. Silti sussa on jotain todella hermoon käyvää... Ylimielisyyttä? Itsekeskeisyyttä?

En mä ymmärrä ihmisiä, jotka koko ajan paasaa ja paasaa niin hirveästi muiden elämästä. Et säkään täydellinen todellakaan näytä olevan. Ehkä sä taas annat lapsilles tuhoisan esimerkin siitä et esitetään ystävää jollekin, jota oikeasti haukutaan. Ehkä sä opetat olemaan kaksinaamainen ja epäluotettava (jos he ovat raukat joutuneet kuulemaan sun arvostelujas. Tuskin rajoittuu nuo arvostelut edes tuohon sun ex-ystävään. Varmaan saa osansa muutkin tutut ja läheiset.

Jokainen voi miettiä omalta kohdaltaan mitä ulospäin antaa.

Vierailija
25/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt äipät bongaa lähi pubista aina uuden oksennukselta haisevan puliukon joka alkaa pikku hiprakassa vaikuttaa ja unelmien prinssistä .

Ja pian päädytään pyllyttelemään 😊 ... Ja lopun saattaakin jo arvata.

Vierailija
26/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tuo katkasis teidän ystävyyden? Mitä se sun ystäväs on sulle tehnyt?

Vierailija
27/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole tarkkoja tavarastaan , vaan lähtevät ensimmäisen sammakon matkaan joka tulee kurnuttamaan ja ilmaisee halunsa jakaa nuijapäitä

Vierailija
28/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen parisuhteessa oleva tai siihen pyrkivä juoksee pillun tai munan perässä eli samanlaisia kaikki ollaan.

No joo noin ajattelee varmasti tiedostava 19-vuotias.

Aikuisilla on elämässä vähän muutakin sisältöä kuin pillu tai muna.

Mies 32v

Olen kyllä 48-vuotias eli elämää nähnyt ja kyllä se maailma varsinkin miesten pyörii sen pillun perässä. Sen vuoksi tapetaan ja vaikka mitä.

Vierailija
29/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 32v

Olen kyllä 48-vuotias eli elämää nähnyt ja kyllä se maailma varsinkin miesten pyörii sen pillun perässä. Sen vuoksi tapetaan ja vaikka mitä.

Joo-o.

Niinntiedostavalta mieheltä kuulostat, että varmaan viimeksi kävit ihan virossa pillua hakemassa? Vai käskikö filipiino-vaimo jäämään kotiin vaikka mieli teki reissulle?

Yksinkertaisille ihmisille ja muille on vähän eri säännöt, joten vaikka sinulla ikää oikeasti olisikin, älä yritä yhdistää itseäsi maailmaan.

Vierailija
30/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän mahtaa tuollaisesta äitistä oikeasti tuntua, kun on kolmekin eri isää kuvioissa, (tietysti jos on) sitä venkslaamista ja asioitten sopimista, entä sitten miltähän se mahtaa tuntua lapsista, kun ei voida puhua samasta isästä eikä yhdessä lähdetä vkl tapaamisillle vaan jokainen erikseen....

Kyllä tää kun kolme lasta samalla miehelle, jota ei ole vaihtanutkaan vaikka joskus olisi mieli kyllä tehnyt, vaan sitkeesti pysyttiin yhessä ja tehtiin töitä sen eteen että meillä on onnellinen suhde ja perhe-elämä vielä näin 10v jälestäkin... ni en vaihtais pois... sitä lasten riemua katsoa kun äiti ja isi ovat kummatkin katsomassa heidän juttujaan, kun äiti ja isi pussailee ja halii jne... ollaan tiimi. Sydäntä särkee ajatellakkin miten lapset kokis sen että pitäs erillään kasvattaa lapset, ymmärrän kyllä että ihmiset, lapset etenkin on sopeutuvaisia eikä ero ole maailmanloppu jne. Ap

Ymmärrän tuon pointin. Olen itsekin vakaassa suhteessa elänyt koko elämäni. Silti sussa on jotain todella hermoon käyvää... Ylimielisyyttä? Itsekeskeisyyttä?

En mä ymmärrä ihmisiä, jotka koko ajan paasaa ja paasaa niin hirveästi muiden elämästä. Et säkään täydellinen todellakaan näytä olevan. Ehkä sä taas annat lapsilles tuhoisan esimerkin siitä et esitetään ystävää jollekin, jota oikeasti haukutaan. Ehkä sä opetat olemaan kaksinaamainen ja epäluotettava (jos he ovat raukat joutuneet kuulemaan sun arvostelujas. Tuskin rajoittuu nuo arvostelut edes tuohon sun ex-ystävään. Varmaan saa osansa muutkin tutut ja läheiset.

Jokainen voi miettiä omalta kohdaltaan mitä ulospäin antaa.

Kyllä mä ymmärsin vielä hänen avioeron ja uuden perheen, mut kun sekin meni pieleen ni silloin olisi pitänyt ihmisen oppia jo jotain. Tää uusin raskaus on jo liikaa. Ap

Vierailija
31/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 32v

Joo-o.

Niinntiedostavalta mieheltä kuulostat, että varmaan viimeksi kävit ihan virossa pillua hakemassa? Vai käskikö filipiino-vaimo jäämään kotiin vaikka mieli teki reissulle?

Yksinkertaisille ihmisille ja muille on vähän eri säännöt, joten vaikka sinulla ikää oikeasti olisikin, älä yritä yhdistää itseäsi maailmaan.

Miksi minä hakisin pillua Virosta tai minulla olisi vaimo? Vaikka olen 48v niin en kuitenkaan ole lesbo.

Yksinkertaisia ihmisiä en tunne.

Vierailija
32/54 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulle henkilölle, tiedä vaikka olisi sama, jota olen myös itse kauhistellut tässä.

Vierailija
33/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tutulle henkilölle, tiedä vaikka olisi sama, jota olen myös itse kauhistellut tässä.

On kait näitä aika paljonkin, mitä olen ymmärtänyt, liian paljon..... Ap

Vierailija
34/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä sanoisin jo suoraan tuollaiselle horolle että oletkos nyt miettinyt ihan loppuun asti tän asian??????

Vierailija
35/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos lapset tarvii pysyvyyttä ja turvallisuutta niin miksi sinäkin katoat? Miksi sinä et voi olla se pysyvä ja turvallinen asia heidän elämässään? Se luottoaikuinen?

Miksi tätä viestiä alapeukutetaan? Eikö täällä ole aikuisia ihmisiä paikalla ollenkaan? Ei kumma että lapset voivat huonosti kun lyötyä lyödään.

Olen tämän naisen kaveri kyllä (olin) mutta en ollut paljoakaan lasten kanssa tekemisissä, että ei minusta heille mitään pysyvää/tukea ole ollut (ollaan aina asuttu eri paikkakunnilla), joten ei he tietenkään jää paitsi mistään minun myötä, sen takia myös en kestä seurata enää tämän naisen elämää, koska tekee minusta niin ajattelemattomasti omia lapsia kohtaan, suren vaikka ei tarvitsisi, koska olen aivan varma että tämäkään suhde ei tule onnistumaan. Ap

No ei teillä kovin vahvaa ystävyys suhdetta oo ollutkaan kun tollasen asian takia laitat välit poikki.

Vierailija
36/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei teillä kovin vahvaa ystävyys suhdetta oo ollutkaan kun tollasen asian takia laitat välit poikki.

Ei olekkaan, enhän ole ystävästä puhunutkaan, vaan kaverista. Ap

Vierailija
37/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sitä lasta huononna, vaikka sisaruksilla olisi eri isät. Aina ne isät ei kestä perhe-elämää sittenkään, vaikka kuinka olisi yhdessä  harkittu lapsi. Elämä saa jatkua äidillä siitä huolimatta.

Vierailija
38/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekkaan, enhän ole ystävästä puhunutkaan, vaan kaverista. Ap

Turhaa enään edes sillä päätä vaivaat, anna elää omaa elämää

Vierailija
39/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se sitä lasta huononna, vaikka sisaruksilla olisi eri isät. Aina ne isät ei kestä perhe-elämää sittenkään, vaikka kuinka olisi yhdessä  harkittu lapsi. Elämä saa jatkua äidillä siitä huolimatta.

Ei huononna tietenkään eikä lapsen vika ole mikään. Vaan äitin. Kyllä sitä aika paljon paremmat mahdollisuudet on onnistua yhtenä perheenä jos eka ollaan vuosia yhdessä, opitaan toinen tuntemaan, tietää voiko toiseen luottaa kun tulee oikeasti se paha aika suhteessa, ja sitten tehdään lapset. Ap

Vierailija
40/54 |
30.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huononna tietenkään eikä lapsen vika ole mikään. Vaan äitin. Kyllä sitä aika paljon paremmat mahdollisuudet on onnistua yhtenä perheenä jos eka ollaan vuosia yhdessä, opitaan toinen tuntemaan, tietää voiko toiseen luottaa kun tulee oikeasti se paha aika suhteessa, ja sitten tehdään lapset. Ap

Kyllä vika on yhtä lailla senkin isän. Oman esikoiseni isä lähti läppäsemään ennenkuin lapsi ehti syntyäkään. 7 vuotta oltiin yhtä pidetty, mutta kun sitten se unelma nainen sattuikin kohdalleen kuulemma minun ollessani raskaana.

Tunsinko hänet hyvin ? kyllä. Osasinko mitenkään ennakoida tämän salamarakastumisen? En.

Onko tämä siis minun vikani?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi