Epäilen tuttavaani raiskauksesta

Vierailija

Hän suhtautuu positiivisesti raiskauksiin ja on sitä mieltä, että tytöt ovat itse kerjänneet seksiä marraskuisessa ulkoilmassa näiden partaisten poikien kanssa.

Tuttavani tulee samoilta seuduilta kuin nämä viime aikojen raiskaajatkin. Kuinka saan tietooni onko tuttavani alueella tapahtunut raiskauksia joita ei ole selvitetty. Poliisilaitoksen numero ei vastaa ja hätäkeskukseen en ala soittamaan ja häiritsemään koska he eivät voi tietää kaikista raiskauksista.

Jos ilmoitan tuttavan pro-raiskaus-asenteesta poliisille niin minuahan voidaan syyttää kunnianloukkauksesta. Mitä tehdä?

Kommentit (13)

Vierailija

Teippaa tyyppi jesarilla tuoliin ja kuulustele sitä seuraavat 24 t. Jos se ei tunnusta,   tuuppaa se alasti, suihkun kautta, pakkaseen/ lumihankeen. Johan alkaa tarinaa pukkaa. Muitakin hauskoja keinoja on, vain mielikuvitus on rajana...

Vierailija

"Kuinka saan tietooni onko tuttavani alueella tapahtunut raiskauksia joita ei ole selvitetty." -> Vaikka tuttavasi olisikin mielipiteidensä perusteella sovinistisen nilviäisen tasolla, ei se silti tarkoita, että hän olisi syyllistynyt raiskaukseen. Eli et voi käynnistää mitään umpimähkäistä noitavainoa pelkän oletuksen perusteella siihen tyylin, että etsitään tapahtunut rikos ja nimetään ko. henkilö syylliseksi, koska hänellä on mielestäsi tällaista rikosta puoltavat mielipiteet.

Vierailija

Miksei nykyään paikallisilla poliisilaitoksilla vastata puhelimeen. Aavistan ihan oikeasti jotain tapahtuneen koska miksi tyyppi muuten puolustelee raiskaajia noin hanakasti

Pelkkä ajatus siitä, että joku harrastaisi vapaaehtoisesti seksiä nyt ulkona on naurettava. En voi ymmärtää tyypin ajatusmaailmaa. Miksi hän pitää oikeutettuna halveksittavien nilviäisten touhuja?

Olen sitä mieltä, että kaikkien raiskattujen pitäisi tehdä ilmoitus raiskauksesta ja käydä tutkimuksissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei nykyään paikallisilla poliisilaitoksilla vastata puhelimeen. Aavistan ihan oikeasti jotain tapahtuneen koska miksi tyyppi muuten puolustelee raiskaajia noin hanakasti

Pelkkä ajatus siitä, että joku harrastaisi vapaaehtoisesti seksiä nyt ulkona on naurettava. En voi ymmärtää tyypin ajatusmaailmaa. Miksi hän pitää oikeutettuna halveksittavien nilviäisten touhuja?

Olen sitä mieltä, että kaikkien raiskattujen pitäisi tehdä ilmoitus raiskauksesta ja käydä tutkimuksissa.

Kuinka tätä voi alapeukuttaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se, että tuttavasti on tuota  mieltä, ei tarkoita, että hän itse on raiskannut. Ja jos on, niin eihän poliisi sitä tiedä, jos kerran vapaalla sullle juttelee.

Virva Kattu

Viritä hänelle ansa ja käräytä hänet sitten raiskauksen yrityksestä.

Eli joku sopiva nainen syötiksi ja sitten todistajat piiloon paikkaan X jotka voivat keskeyttää tilanteen ennen kuin varsinainen raiskaus ehtii alkaa.

Virva Kattu

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kuinka tätä voi alapeukuttaa?

Klikkaamalla sitä oikeanpuoleista nuolta viestin alakulmassa

Vierailija

Kyllä kai poliisilla edelleen joku vihjepuhelin on. Soita prepaidista ja kerro että henkilö on tunnustanut raiskauksen. Eiköhän ne vie sen dna-testeihin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat