Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Murhattu perheenäiti odotti hakijaa puolen yön aikaan, mutta poliisit löysivät kuolleena klo 5??

Vierailija

Miten tässä joku mättää? Oliko hakemista jo sovittu jonkun kanssa? MItä teki hakija, kun perheenäitiä ei löytynytkään? Palasi kotiin?

Sivut

Kommentit (89)

Vierailija

Mikä siinä sitten mättää? Löytöpaikka ei ole välttämättä lähellä sovittua tapaamispaikkaa ja toisaalta harva jaksaa odottaa tuntitolkulla keskellä yötä jos toinen ei tulekaan.

En kyllä osaa sanoa miten syrjässä se löytöpaikka on mutta jos löytöaika oli jotain 4 tuntia katoamisen jälkeen niin ei se taida ihan yleisellä reitillä olla.

Vierailija

Ehkä surkea sattumus, hakija nukahtaut eikä herännyt jos nainen on yrittänyt soittaa tjsp? Ja nainen sitten lähtenyt kävelemään kotiin/bussille/junalle?

Vierailija

Jos minä olisin menossa hakemaan ja toista ei löytyisi, eikä saisi puhelimeen enää yhteyttä, kiertelisin alueen tarkastai ja lopulta ottaisin yhteyttä poliisiin. Hysteerinen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin menossa hakemaan ja toista ei löytyisi, eikä saisi puhelimeen enää yhteyttä, kiertelisin alueen tarkastai ja lopulta ottaisin yhteyttä poliisiin. Hysteerinen?

Voisithan sä poliisille soitella, tosin sanoisivat vaan että odottele aamun ja sitten soittele tutut/sukulaiset läpi. Jos 3vrk vielä kateissa niin uudelleen yhteys heihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Voisithan sä poliisille soitella, tosin sanoisivat vaan että odottele aamun ja sitten soittele tutut/sukulaiset läpi. Jos 3vrk vielä kateissa niin uudelleen yhteys heihin.

Näinhän tämä käytännössä toimii.

Vierailija

Kai se riippuu vähän siitäkin, kuka oli tulossa hakemaan ja miten se oli sovittu, mitä emme tiedä.

En nyt oikein usko, että sitä hakijaa kannattaa ruveta tässä syyllistämään. Ei hän olisi voinut tuota murhaa estää.

Mitä tulee huolestumiseen, niin jos joku ei tule pikkujouluista sovittuna aikana kotiin, aika harvalle varmaan tulee ensimmäisenä mieleen, että k.o. ihminen on joutunut randomin surman kohteeksi. Aika monella taitaa olla ensimmäinen epäilys, että lähti jatkoille jonnekin.

Vierailija

Vai odottiko hakijaa alunperinkään...?

Itse ainakin olen joskus tylsistä juhlista lähtenyt sillä verukkeella, että mies tulee hakemaan puolenyön aikaan, joo ei voi tulla myöhemmin koska menee aamuun töihin ja mun täytyy olla skarppina aamulla lasten kanssa ..

Ja sit mennyt kuitenkin taksilla kotiin.

Vierailija

Eiköhän se mahdollinen hakija syytä itseään jo ihan tarpeeksi :(

Voimia löheisille, nää on kamalia asioita

Vierailija

Eiköhän hakijan olisi pitänyt hakea sieltä ravintolan edestä, joten jos ei ole näkynyt ja nainen ollut vähän hiprakassa niin on päättänyt lähteä vaikka kävellen. Ketä auttaa mahdollisen hakijan syyllistäminen?

Vierailija

No mistäs te tiedätte, ettei se hakija heti poliisille ilmoittanut? Todennäköisesti soittikin, kun kerran poliisi hänet viideltä yöllä löysi? Ihme spekulointia taas?

Vierailija

Kyllä minulle on käynyt niin, että sovittiin puolison kanssa haku eli hän hakee tiettyyn kelloaikaan ja sitten olikin niin hauskaa juttuseuraa etten tajunnut ajankulua ja huomannut seurata kelloa. Vasta tunnin päöstä sovitusta ajasta älysin katsoa kännykkäänki ja huomasin, että minulle oli soitettu monta kertaa. En tietenkään kuullut soittoja.

Puoliso oli sitten ajellut kotiin ja oli vihainen, kun odotti puoli tuntia turhaan. Mutta ei hän minnekään poliisille alkanut soitella, kun ajatteli juurikin nii, ettei rouva pikkupäissään muista katsoa kelloa. Vihainen oli kyllä ihan aiheesta ja taksilla jouduin ajelemaan kotia ;)

Joten minusta ihan typerä kysellä tuollaisia ja syytellä puolisoa. Kaikki eivät ole hysteerisiä ja heti poliisille soittamassa (joka ei edes reagoisi siihen sinun soittoon millään tavalla).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle on käynyt niin, että sovittiin puolison kanssa haku eli hän hakee tiettyyn kelloaikaan ja sitten olikin niin hauskaa juttuseuraa etten tajunnut ajankulua ja huomannut seurata kelloa. Vasta tunnin päöstä sovitusta ajasta älysin katsoa kännykkäänki ja huomasin, että minulle oli soitettu monta kertaa. En tietenkään kuullut soittoja.

Puoliso oli sitten ajellut kotiin ja oli vihainen, kun odotti puoli tuntia turhaan. Mutta ei hän minnekään poliisille alkanut soitella, kun ajatteli juurikin nii, ettei rouva pikkupäissään muista katsoa kelloa. Vihainen oli kyllä ihan aiheesta ja taksilla jouduin ajelemaan kotia ;)

Joten minusta ihan typerä kysellä tuollaisia ja syytellä puolisoa. Kaikki eivät ole hysteerisiä ja heti poliisille soittamassa (joka ei edes reagoisi siihen sinun soittoon millään tavalla).

Kun miestä pettää, niin ei siinä ehdi kelloa katselemaan.

Vierailija

Hakija on ilmoittanut poliisille,kun nainen ei ole tullut sovitulle tapaamispaikalle. Tarkkaa paikkaa mistä etsiä,ei kuitenkan ole ollut tiedossa.
Iltalehdessä lukee näin. Eli hakija ei ilmeisesti ole tuntenut tuusulaa,eikä tiennyt mistä lähteä etsimään,ottanut yhteyden poliisin,poliisi sitten löysi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat