Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pikkujouluja viettänyt perheenäiti murhattiin käsilaukun vuoksi.

Vierailija
29.11.2015 |

Kyseessä siis tämä Tuusulan tapaus. Varokaa nyt sitä ulkona liikkumista, kun järjetön väkivalta on rantautunut Suomeen.

Kommentit (265)

Vierailija
161/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no pulisongit tosiaan näyttää olevan tuossa kuvakaappauksessa.

Vaan ihan erisävyiset kuin hiukset? Paljon vaaleammat.

Vierailija
162/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatelkaa jos se tekijä lukee näitä keskusteluja ja kommentoi niihin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no pulisongit tosiaan näyttää olevan tuossa kuvakaappauksessa.

Vaan ihan erisävyiset kuin hiukset? Paljon vaaleammat.

Ei ne minusta vaaleilta näytä. Ovat vain ohuet.

Vierailija
164/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sitä mieltä,että ehdottomasti suomeen pitäisi tulla samanlaiset tuomiot kuin Amerikassa. Eihän suomen touhusta tule yhtään mitään! Tällä lässytys meiningillä ei pitkälle pötkitä!

Vierailija
165/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tuotakin perhettä... Toivottavasti lapset ei ole kovin pieniä. Hirveän surullista!

Vierailija
166/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että tuosta videolta joku tunnistaisi. Näytti siltä,että miehellä olisi ollut uimalasit päässä, mutta se oli varmaan vaan pikseleitä. Pelottavan lunkisti kävelee.

Jos kukaan ei tunnista, tulee mieleen että olisiko kyseessä syrjäytynyt, jonka elämässä ei ole ketään joka voisi hänet tunnistaa.

Vierailija
167/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen hänet.

Vierailija
168/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen hänet.

Jos oikeasti tunnet niin ilmoita poliisille heti.

Vierailija
169/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekijällä punertavat hiukset. Ei taida olla turvapaikanhakija tällä kertaa? 

Alapeukkujen määrästä päätellen, harmittaa ihan pirusti .. Ikävää että suomalaisen tekemään on ihan ok tämäkin..

Irlantilainen! Ei suomalaisilla ole punaisia hiuksia.

Ai katoppas vaan, mie oon sitten eläny koko elämäni luullen, että olen suomalainen!

Vierailija
170/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko jäkestä tullut Raineri

Vierailija
171/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen sitä mieltä,että ehdottomasti suomeen pitäisi tulla samanlaiset tuomiot kuin Amerikassa. Eihän suomen touhusta tule yhtään mitään! Tällä lässytys meiningillä ei pitkälle pötkitä!

Eipä ne siellä Amerikassa ole rikollisuutta estäneet.

Vierailija
172/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisten tapahtumien takia olen vakavasti alkanut harkita kääntöveitsen pitämistä käden ulottuvilla kun liikun yksin ulkona. Tiedän sen olevan laitonta, mutta jotenkin arvostan omaa henkeäni liikaa. En pelkää liikkua ulkona yksin, mutta ajattelen että parempi varautua kuin tuudittautua siihen ettei mitään pahaa voi omalle kohdalle sattua. Suosittelee samaa muillekin naisille ja tytöille.

Höpö höpö, ei ole järkevää liikkua laukussaan tai kädessään (!) kääntöveitsi. Hirveää olisi, jos kadulla kulkiessani huomaisin vastaantulijalla veitsen, oli hän sitten mies tai nainen. Parhain itsepuolustus on nopeat jalat ja kuuluva ääni. Aseiden sijaan panostaisin kenkiin, joilla voi juosta (ei mitään piikkikorkoja), ja ehkä jonkinlaiseen hälytin-avaimenperään tms. mikäli kokisin tarpeelliseksi.

Vierailija
173/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitusvirheillä höystetty kommenttisi antaa sinusta tietämättömän kuvan. Olisit voinut jotenkin perustella mielipiteesi, nimittäin pitkät ja rankat tuomiot eivät todellakaan ole vähentäneet Yhdysvaltojen rikollisuutta. Muutenkaan en soisi Suomeen tuotavan tällaista kostorankaisemisen ideaa.

Vierailija
174/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti, Suomessa on paloiteltu ruumiita ja muurattu vaimoja uunin sisään, lyöty ventovierasta kirveellä metroasemalla - ja nyt raaka väkivalta vasta rantautui Suomeen?

Itse tapausta vähättelemättä, osanottoni läheisille.

Ei niitä ruumiita huvikseen paloitella tai muurata, vaan todisteiden hävittämisen takia. Brutaalia toki silti. Ja sitä henkilöä lyötiin metrossa, ei asemalla.

Vierailija
175/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi että tuosta videolta joku tunnistaisi. Näytti siltä,että miehellä olisi ollut uimalasit päässä, mutta se oli varmaan vaan pikseleitä. Pelottavan lunkisti kävelee.

Jos kukaan ei tunnista, tulee mieleen että olisiko kyseessä syrjäytynyt, jonka elämässä ei ole ketään joka voisi hänet tunnistaa.

Syrjäytyneiden piireissä ihmiset tunnetaan jopa paremmin kuin muissa piireissä. Jos hoksaisivat katsoa näitä esim.lähiseudun asuntoloissa tms?

Vierailija
176/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilla oli punaiset hiukset. Ettekö te ymmärrä lukemaanne? Selvästihän se jutussa noin oli. 

Vierailija
177/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vähän mieleen syksyllä 2004 Ruotsissa tapahtunut kaksoismurha, jossa aamuvarhaisella puukotettiin koulupoika ja keski-ikäinen nainen keskellä katua. Tekijä oli nuorehko mies, jota ei ole saatu kiinni vaikka moni näki hänet ja hänen dna:nsa sekä lukuisia tavaroitaan on tallessa.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Dubbelmordet_i_Link%C3%B6ping

Vierailija
178/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilla oli punertavat hiukset, voi tätä tyhmyyttä

Vierailija
179/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan kantasuomalainen pukeudu noin. Ei vain pukeudu.

Joko muualta muuttanut tai kirjastokansalainen.

Vierailija
180/265 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se jonka piti hakea uhri. olisi heti ruvennut peräämään ,missä uhri on?     Ja ilmoittaa poliisille. että on jotain häikkää. vasta poliisit löysivät puoli neljän aikaan!