Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa mulle miten tää menee! Seksi ennen hyväntuulisuutta vai vasta sen jälkeen?

Vierailija

Miehelläni on seksinpuute. Valittaa, koska saa vain noin kerran viikossa. Hän on työmyyrä, joka tulee kotiin toimistola usein vasta klo 20 tai sitten on ulkomaan työmatkalla. Olen täten lapsien kanssa yksin, pienin on 1v. Olen väsynyt, enkä jaksa tunnin seksisessioita.

Mieheni on usein puhumaton, ei tervehdi kun tulee töistä. Moittii minua usein kaikesta. On yleisesti sanoen aika ikävä kumppani. Ei anna hellyyttä. Ei lähtöpusuja eikä iltapusuja. Minulle hellyys olisi tärkeää.

Olen sanonut hänelle, että jos hän olisi mukavampi minua kohtaan, niin voisimme sekstailla useammin. Mieheni mielestä se menee kuitenkin niin, että ensin hän saa seksiä, sitten hän on mukava. Mielestäni maailmassa koiraat aina ensin koittavat miellyttää naarasta ja sitten saavat ehkä seksiä. Kuten esim baarimaailmassa tai vaikka eläinmaailmassa. Olen sanonut, etten tee tässä poikkeusta ja sovintoseksiin en pysty. (Jos ukko on minut juuri haukkunut pahasti, niin minunko pitäisi olla himosta soikeä...halooo!!)

Asiasta on puhuttu useasti. Kertokaa mulle kuin päin tää menee!!! Jos tulee asiallisia vastauksia perusteluineen, näytän ketjun miehelle.

Kommentit (3)

Vierailija

Miehesi pitäisi kohdella sinua kunnioittavammin, osallistua enemmän perheen yhteiseen toimintaan ja antaa sinullekin joskus omaa aikaa. Ei ihme, ettei sinun tee mieli seksiä, kun tilanteesi on tuo.

Vierailija

Kiitos vastauksista.. Nytkin tuo mököttää tuolla kun kävin lenkillä ja joutui hoitelemaan lapsia tunnin yksin.....
Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat