Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako tällainen mies parisuhteeseen?

29.11.2015 |

Minä olen
akateemisesti koulutettu
nuori 24-v
ihan kivannäköinen
fiksu ja kohtelias käytöstavoilta
intohimoinen, luova ja avoin uusille kokemuksille
luotettava, empaattinen ja hyväntahtoinen
terveellisiä elämäntapoja noudattava
tupakoimaton
lähes raitis (en käy baareissa, juon kotona viiniä ja saunotessa olutta)
isomunainen ;)

En ole
varakas/ hyvätuloinen :(
kovin pitkä (176cm) :(
lihaksikas ja miehekäs (painan alle 60kg) :(
kokenut seksissä :(
hyvällä itsetunnolla varustettu :(
sosiaalinen tai puhelias :(

Ihan voi suoraan sanoa että ei kelpaa, niin lakkaan yrittämästä. Säästyy molempien osapuolten aika...
On vaan niin masentavaa olla vuodesta toiseen ypöyksin, forever alone :(

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt ihanan naisen löytämisen eteen tähän mennessä? Minkälaisia naisia olet tavannut ja mikä heissä on ollut vikana vai eikö ole vain sytyttänyt yhtään? Miten olet naisten kanssa? Luulisi sinun nyt noilla kertomillasi asioilla naisen löytävän. Miten sisaresi ja vanhempasi sinua kuvailisivat?

Hyviä kysymyksiä. No tähän mennessä oon ollut naisten seurassa vain opintojen osalta kun joku ryhmätyö on pitänyt tehdä. Siinä on vaan edetty ihan asialinjalla ja se työn valmiiksi saaminen mielessä. Opiskelijariennoissa jään usein vaan ulkopuoliseksi keskustelujen seuraajaksi, koska ei vaan ole mun luonteista olla äänessä ja muiden huomion keskipisteenä. Ja eipä ole kukaan niissä sitten mun kanssa aloittanut mitään keskustelua. Ainoa kerta kun joku tyttö on mulle tullut juttelemaan ja kyselemään oli kun lukiossa olin viimeinen vapaa poika jota tanssittaa vanhojentansseissa...

Vierailija
22/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Förevör aloun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet tehnyt ihanan naisen löytämisen eteen tähän mennessä? Minkälaisia naisia olet tavannut ja mikä heissä on ollut vikana vai eikö ole vain sytyttänyt yhtään? Miten olet naisten kanssa? Luulisi sinun nyt noilla kertomillasi asioilla naisen löytävän. Miten sisaresi ja vanhempasi sinua kuvailisivat?

Hyviä kysymyksiä. No tähän mennessä oon ollut naisten seurassa vain opintojen osalta kun joku ryhmätyö on pitänyt tehdä. Siinä on vaan edetty ihan asialinjalla ja se työn valmiiksi saaminen mielessä. Opiskelijariennoissa jään usein vaan ulkopuoliseksi keskustelujen seuraajaksi, koska ei vaan ole mun luonteista olla äänessä ja muiden huomion keskipisteenä. Ja eipä ole kukaan niissä sitten mun kanssa aloittanut mitään keskustelua. Ainoa kerta kun joku tyttö on mulle tullut juttelemaan ja kyselemään oli kun lukiossa olin viimeinen vapaa poika jota tanssittaa vanhojentansseissa... Olin perheen ainoa lapsi, joten ei mulla ole ollut sisaruksiakaan, joiden kanssa kehittää sosiaalisia taitoja..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Förevör aloun kirjoitti:

Förevör aloun kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kysymyksiä. No tähän mennessä oon ollut naisten seurassa vain opintojen osalta kun joku ryhmätyö on pitänyt tehdä. Siinä on vaan edetty ihan asialinjalla ja se työn valmiiksi saaminen mielessä. Opiskelijariennoissa jään usein vaan ulkopuoliseksi keskustelujen seuraajaksi, koska ei vaan ole mun luonteista olla äänessä ja muiden huomion keskipisteenä. Ja eipä ole kukaan niissä sitten mun kanssa aloittanut mitään keskustelua. Ainoa kerta kun joku tyttö on mulle tullut juttelemaan ja kyselemään oli kun lukiossa olin viimeinen vapaa poika jota tanssittaa vanhojentansseissa... Olin perheen ainoa lapsi, joten ei mulla ole ollut sisaruksiakaan, joiden kanssa kehittää sosiaalisia taitoja..

Vierailija
24/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa lisää 10 kiloa.

Vierailija
25/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ottaisin jos voisin. :p :)

Vierailija
26/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoa lisää 10 kiloa.

Ongelmansa kullakin. -läskitissimies

Vierailija
27/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä minä?

36v amispohjainen mies.

Rumat varpaankynnet (riippuu katsojasta, minusta normit). Suorat hampaat, joskin kiille tuhottu ja kaksi takahammasta mädäntynyt irti. 184cm pitkä ja 72-77kiloinen. Hoikka mutta vahva. Kädet tärisee. Kasvoilta komea, toskin ikä näkyy. Kasvoissa ja kropassa arpia. Lyhyet hiukset tai kalju (ei kaljuuntunut). Hiukset harmaantuu. Hyvä kroppa ja iso kyrpä. Huomaavainen seksissä. Komeakasvoinen, sopii parta tai ilman.

Avoin, huomaavainen ja kiltti, joskin vähän rasisti. Herrasmies, kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä. Kova suojelusvaisto, kukaan ei satuta mun naista. Pahapäinen viinassa (raitistumassa, joskus maistuu nykyään 1-olut). Rööki maistuu ja kukka ja napit. Laaja kaveripiiri.

Hauska, saa muut nauramaan. Työtön, aloittanut werstaassa (yheksän euron duuni). Kokenut naisten kanssa ja hyvin sosiaalinen. Ei ikinä pettänyt.

Jos minusta tehtäisiin piirretty olisin se korsto joka paljastuu lopussa hyvikseksi.

Vierailija
28/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä minä?

36v amispohjainen mies.

Rumat varpaankynnet (riippuu katsojasta, minusta normit). Suorat hampaat, joskin kiille tuhottu ja kaksi takahammasta mädäntynyt irti. 184cm pitkä ja 72-77kiloinen. Hoikka mutta vahva. Kädet tärisee. Kasvoilta komea, toskin ikä näkyy. Kasvoissa ja kropassa arpia. Lyhyet hiukset tai kalju (ei kaljuuntunut). Hiukset harmaantuu. Hyvä kroppa ja iso kyrpä. Huomaavainen seksissä. Komeakasvoinen, sopii parta tai ilman.

Avoin, huomaavainen ja kiltti, joskin vähän rasisti. Herrasmies, kohtelee naista kuin kukkaa kämmenellä. Kova suojelusvaisto, kukaan ei satuta mun naista. Pahapäinen viinassa (raitistumassa, joskus maistuu nykyään 1-olut). Rööki maistuu ja kukka ja napit. Laaja kaveripiiri.

Hauska, saa muut nauramaan. Työtön, aloittanut werstaassa (yheksän euron duuni). Kokenut naisten kanssa ja hyvin sosiaalinen. Ei ikinä pettänyt.

Jos minusta tehtäisiin piirretty olisin se korsto joka paljastuu lopussa hyvikseksi.

Oikein hyvä, paitsi napit.

Vierailija
29/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä varmasti löydät itselles tyttöystävän, kunhan ymmärrät ettei sulla todennäköisesti ole mahdollisuuksia niihin kaikista "parhaimpiin" naisiin.

Vierailija
30/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja on aina "kiva" miettiä. Mitkä on hyviä puoliani ja mitkä huonoja, mitä annettavaa minulla olisi naiselle jne.

Hyvin lyhyeksi se lista ainakin minun osaltani jää, mutta huonojen puolten lista on loputon kuin pienen lapsen joululahjalista. Mitä annettavaa minulla sitten olisi naiselle? No ainakin hellyyttä ja huomiota (luultavasti liikaa), tukea ja huonoja vitsejä. Ei noilla vielä kuuhun mennä.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
31/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki saisitte kyllä naisen. Olen todistanut todella epämiellyttävän näköisen, lyhyen, hampaansa tuhonneen ja valehtelevan miehen saavan naisen (nätti, hoikka, mukava, sporttinen) ja tällä miehellä ollut paljon muitakin naisia. Eikä mies ole mikään hauska tms.

Vierailija
32/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelvata kun parempiakin on

Vierailija
33/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut?

Vierailija
34/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ainoa suuri miinus listassasi on tuo huono itsetunto. Muut ovat makuasioita. Olen itse nuorena haksahtanut huonoitsetuntoiseen mieheen, ja se kyllä rasitti suhdetta kovasti, kun toinen ei ollenkaan uskonut itseensä ja sitten purki sitä minuun. Itsetuntoa voi onneksi kehittää :)

Samoin sosiaalisuutta voi oppia. Ei meidän kaikkien tarvitse höllöttää suuna päänä, mutta kannattaa opetella sellaista arkista pikku juttelua, small talkia ja perussosialisointia. Itse olin nuorempana todella ujo, en uskaltanut puhua oikein kenellekään. Lähdin muuttamaan asiaa määrätietoisesti, astumalla aina vähän oman mukavuusalueen ulkopuolelle, yhä enemmän ja enemmän. Pikkuhiljaa alkoi helpottaa. En vieläkään ole mikään supersosiaalinen, ja suuret ihmisjoukot stressaavat ja väsyttävät, mutta pärjään, ja osaan ihan nauttiakin juttelusta.

Vierailija
35/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Turussa. Ap

Vierailija
36/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te kaikki saisitte kyllä naisen. Olen todistanut todella epämiellyttävän näköisen, lyhyen, hampaansa tuhonneen ja valehtelevan miehen saavan naisen (nätti, hoikka, mukava, sporttinen) ja tällä miehellä ollut paljon muitakin naisia. Eikä mies ole mikään hauska tms.

Pahikset saavat naisen. Tuo kuvailemasi mies kuulostaa tyylipuhtaalta pahikselta. 

Vierailija
37/37 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asut?

Turussa. Ap

Äh:(