Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako tällainen mies parisuhteeseen?

Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Minä olen
akateemisesti koulutettu
nuori 24-v
ihan kivannäköinen
fiksu ja kohtelias käytöstavoilta
intohimoinen, luova ja avoin uusille kokemuksille
luotettava, empaattinen ja hyväntahtoinen
terveellisiä elämäntapoja noudattava
tupakoimaton
lähes raitis (en käy baareissa, juon kotona viiniä ja saunotessa olutta)
isomunainen ;)

En ole
varakas/ hyvätuloinen :(
kovin pitkä (176cm) :(
lihaksikas ja miehekäs (painan alle 60kg) :(
kokenut seksissä :(
hyvällä itsetunnolla varustettu :(
sosiaalinen tai puhelias :(

Ihan voi suoraan sanoa että ei kelpaa, niin lakkaan yrittämästä. Säästyy molempien osapuolten aika...
On vaan niin masentavaa olla vuodesta toiseen ypöyksin, forever alone :(

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Positiivinen lista kuulosti erittäin hyvältä :) Negatiivisesta listasta ainoastaan tuo sinun tosi alhainen painosi pisti silmään. Ja sen voit muuttaa. Mun mies on saman pituinen ja painoi aikoinaan alimmillaan 67 kg ja oli kyllä tosi hoikka. Otti itselleen "lihotusprojektin" ja lihasten kasvattamisprojektin. Nykyään painaa 77 kg ja on timmissä kunnossa vaikka on jo nelikymppinen. Sosiaalisuus ei ole mielestäni ongelma, jos kuitenkin osaat puhua tunteista sen jälkeen, kun naiseen olet tutustunut. Tietty, jos et uskalla yhtään lähestyä naisia, niin voi olla vaikea tutustua. Herkkä ja empaattinen mies on todella kullanarvoinen pitkässä suhteessa. Olet myös vielä nuori. Itsetuntosi ehtii kasvaa vielä paljon :) Tsemppiä!

Vierailija

No kelpaisi paremmin kuin hyvin, mutta mistä tuollaisia löytää... Mutta tuskin sinullekaan kelpaa kuka tahansa.

Vierailija

Kirjoitustapasi on ärsyttävä.

Miltä alalta olet valmistunut? Onko kyseessä matalapaine ammatti vai oletko akateeminen työtön?

Mainitsemillasi tiedoilla olet ihan patiutumismateriaalia, mutta tuollaisia listoja kirjoittajat usein unohtavat mainita jotain oleellista, kuten naisvihaisuuden tai korkeat standardit vastakkaiselle sukupuolelle.

Vierailija

Sinun oma valintasi...kelpaatko vai etkö.... Rupea tukemaan omaa itsetuntoasi. Luulen, että se on se juttu. Eikä kannata olla pelkkä näyttelyesine. Uskalla tutustua ja uskalla näyttää sitä omaa itseäsi. Olet ihan hyvä...siinä missä joku muukin on. Elä elämää...se kiva kumppani ilmestyy. Nuori olet vielä. Hyvin nuori. Tee kiinnostavia asioita. Joku kiinnostava voi olla kiinnostunut samoista jutuista. Oletko kiinnostunut ihmisistä vai ainoastaan potentiaalisista kumppaneista? Kannatan olemaan utelias.

Vierailija

Ei kelpaa. Huono itsetuntosi oli pääteltävissä jo otsikon perusteella. Kaikki nuo positiiviset "minä olen-kohdat" ovat merkityksettömiä jos sinulla on huono itsetunto, etkä arvosta itseäsi.

Förevör aloun
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Kirjoitustapasi on ärsyttävä.

Miltä alalta olet valmistunut? Onko kyseessä matalapaine ammatti vai oletko akateeminen työtön?

Mainitsemillasi tiedoilla olet ihan patiutumismateriaalia, mutta tuollaisia listoja kirjoittajat usein unohtavat mainita jotain oleellista, kuten naisvihaisuuden tai korkeat standardit vastakkaiselle sukupuolelle.

Valtiotieteellisestä. Ei minulla ole sen kummempia kriteerejä... ellei niihin lasketa hyvää elämänhallintaa, normaalia järkeä päässä ja empaattista kykyä rakastaa minua ihmisenä.

E

Ottaisin saman tien, jos vaan lopettaisit ;)- hymiön käytön. Ja ehkä vähän lihottaisit itseäsi. Muuten kuulostat oikeastaan täydelliseltä paketilta.

Förevör aloun
Seuraa 
Liittynyt10.10.2015

Vierailija kirjoitti:
Positiivinen lista kuulosti erittäin hyvältä :) Negatiivisesta listasta ainoastaan tuo sinun tosi alhainen painosi pisti silmään. Ja sen voit muuttaa. Mun mies on saman pituinen ja painoi aikoinaan alimmillaan 67 kg ja oli kyllä tosi hoikka. Otti itselleen "lihotusprojektin" ja lihasten kasvattamisprojektin. Nykyään painaa 77 kg ja on timmissä kunnossa vaikka on jo nelikymppinen. Sosiaalisuus ei ole mielestäni ongelma, jos kuitenkin osaat puhua tunteista sen jälkeen, kun naiseen olet tutustunut. Tietty, jos et uskalla yhtään lähestyä naisia, niin voi olla vaikea tutustua. Herkkä ja empaattinen mies on todella kullanarvoinen pitkässä suhteessa. Olet myös vielä nuori. Itsetuntosi ehtii kasvaa vielä paljon :) Tsemppiä!

Kiitos mukavasta kommentista. :-) Ehkä mä vielä tästä pystyn kokoamaan itseni. Aion aloittaa kuntosalilla käymisen vuoden alusta niin ehkä sillä myös tuota lihasta ja painoa saisi nostettua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kelpaa. Huono itsetuntosi oli pääteltävissä jo otsikon perusteella. Kaikki nuo positiiviset "minä olen-kohdat" ovat merkityksettömiä jos sinulla on huono itsetunto, etkä arvosta itseäsi.

Samaa mieltä, tapailin vähän aikaa huonoitsetuntoista ja se oli jotenkin raskasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä taas tykkään hoikista miehistä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat