Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpaakohan pidetään yleisesti hotimpana mies naisvaltaisella pehmoalalla vai nainen miesvaltaisella järkialalla

Vierailija

Kertokaa havaintojanne.

Sivut

Kommentit (20)

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Naiset pitäisivät miestä yhtenä tytöistä, jolla ei riittänyt rahkeet miehiseen työhön. Aika vahva kärjistys mutta silti. 

Miehet saattaisivat vähän kavahtaa naisen maskuliinisuutta, mutta nainen on aina nainen ja naisella on vientiä. Naisen voisivat ottaa supermaskuliiniset miehet miehuudensa lisätodistukseksi ja myös alistuvat nössömiehet saadakseen uuden äitihahmon, mutta jälkimmäinen tuskin naiselle kelpaisi. 

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Kyllähän naiset käyvät kuumina hoivaaviin miehiin, eli ainakin hoitsumiehillä käy flaksi. Naiset esim. raksalla saavat kyllä osakseen rasvaista läppää vaikkei erityisen hottina pidettäisikään.

Vierailija

Naismainen mies ei ole koskaan hot.

Mitä miesvaltaisella työpaikalla tai miehisessä harrastuspiirissä toimiviin naisiin taas tulee, niin hyvin usein näkee heihin kohdistuvaa seksualisointia tai sitä, että miehet ajattelevat heidän olevan hyvää puolisoainesta, koska se työ tai harrastus on heitä yhdistävä tekijä.

Vierailija

Koko kysymys on aika älytön. Jokaiselle löytyy poikkeuksellisen feminiineistä tai maskuliinisista piirteistä huolimatta aina joku oikea ja sopiva.
Kaikki eivät rakastu perinteisen miehen mallin mukaisiin miehiin tai naisiin jo ihan biologisista lähtökohdistaan johtuen. Miehisellä alalla työskentelevä maskuliinisempi nainen saattaa sopia hyvin yhteen hoiva- alalla työskentelevän miehen kanssa ja päin vastoin. Olennaista ihmislajin säilymisen kannalta on että jompikumpi huolehtii lapsista.

Itse olen opiskellut ja työskennellyt miesvaltaisella alalla ja huomiota on kyllä tullut ihan yli oman tarpeen.

Vierailija

Toi kysymys itsessään oli kyllä typerä.
Järkiala ? Mitähän sillä tarkoitetaan ? Jotain koodin vääntämistä tai IV- koneen suunnittelua?
Onko esim. lasten varhaiskasvatus tai ihmisten hengissä pitäminen jotenkin vähemmän järkeä vaativaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en ottais itselleni jotain hoitsua tai päiväkodin setää, sorry.
Oi kyllä minä ottaisin. Tai joku nuoriso-ohjaaja, oih..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ottais itselleni jotain hoitsua tai päiväkodin setää, sorry.
Oi kyllä minä ottaisin. Tai joku nuoriso-ohjaaja, oih..

:))

Vierailija

Mun mielestä hoitajamies on todella seksikäs. Sairaanhoitaja, työterveyshoitaja, ensihoitaja, röntgenhoitaja... Ei se mikään naisten ammatti ole ja miehiä on enemmän ja enemmän kokoajan, loistava asia!

Vierailija

Mikset sano suoraan, että pimppiala ja pippeliala? Eilen tekopyhät mammat hurskastelivat, että olipa huono vitsi se putouksen pimppi/pippeli -jako ja tässähän se nähdään käytännössä sitten saman tien :(

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat