Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpaakohan pidetään yleisesti hotimpana mies naisvaltaisella pehmoalalla vai nainen miesvaltaisella järkialalla

Vierailija
28.11.2015 |

Kertokaa havaintojanne.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestä

Vierailija
2/20 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitäisivät miestä yhtenä tytöistä, jolla ei riittänyt rahkeet miehiseen työhön. Aika vahva kärjistys mutta silti. 

Miehet saattaisivat vähän kavahtaa naisen maskuliinisuutta, mutta nainen on aina nainen ja naisella on vientiä. Naisen voisivat ottaa supermaskuliiniset miehet miehuudensa lisätodistukseksi ja myös alistuvat nössömiehet saadakseen uuden äitihahmon, mutta jälkimmäinen tuskin naiselle kelpaisi. 

-Mies 29v + 1v-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kumpikaan nainen naisellisissa hommissa ja mies miehekkäissä on hotimpaa.

Vierailija
4/20 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän naiset käyvät kuumina hoivaaviin miehiin, eli ainakin hoitsumiehillä käy flaksi. Naiset esim. raksalla saavat kyllä osakseen rasvaista läppää vaikkei erityisen hottina pidettäisikään.

Vierailija
5/20 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottais itselleni jotain hoitsua tai päiväkodin setää, sorry.

Vierailija
6/20 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naismainen mies ei ole koskaan hot.

Mitä miesvaltaisella työpaikalla tai miehisessä harrastuspiirissä toimiviin naisiin taas tulee, niin hyvin usein näkee heihin kohdistuvaa seksualisointia tai sitä, että miehet ajattelevat heidän olevan hyvää puolisoainesta, koska se työ tai harrastus on heitä yhdistävä tekijä.

Vierailija
7/20 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kysymys on aika älytön. Jokaiselle löytyy poikkeuksellisen feminiineistä tai maskuliinisista piirteistä huolimatta aina joku oikea ja sopiva.

Kaikki eivät rakastu perinteisen miehen mallin mukaisiin miehiin tai naisiin jo ihan biologisista lähtökohdistaan johtuen. Miehisellä alalla työskentelevä maskuliinisempi nainen saattaa sopia hyvin yhteen hoiva- alalla työskentelevän miehen kanssa ja päin vastoin. Olennaista ihmislajin säilymisen kannalta on että jompikumpi huolehtii lapsista.

Itse olen opiskellut ja työskennellyt miesvaltaisella alalla ja huomiota on kyllä tullut ihan yli oman tarpeen.

Vierailija
8/20 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkiala ja pehmoala. Just joo!

Vierailija
9/20 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kysymys itsessään oli kyllä typerä.

Järkiala ? Mitähän sillä tarkoitetaan ? Jotain koodin vääntämistä tai IV- koneen suunnittelua?

Onko esim. lasten varhaiskasvatus tai ihmisten hengissä pitäminen jotenkin vähemmän järkeä vaativaa?

Vierailija
10/20 |
29.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kyllä minä ottaisin. Tai joku nuoriso-ohjaaja, oih..

Vierailija
11/20 |
24.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
12/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kyllä minä ottaisin. Tai joku nuoriso-ohjaaja, oih..

:))

Vierailija
13/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuta naista ottaisikaan kuin järkialan naista. Matikkaa osaavat naiset ovat kuuminta mitä löytyy

Vierailija
14/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hoitajamies on todella seksikäs. Sairaanhoitaja, työterveyshoitaja, ensihoitaja, röntgenhoitaja... Ei se mikään naisten ammatti ole ja miehiä on enemmän ja enemmän kokoajan, loistava asia!

Vierailija
15/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sano suoraan, että pimppiala ja pippeliala? Eilen tekopyhät mammat hurskastelivat, että olipa huono vitsi se putouksen pimppi/pippeli -jako ja tässähän se nähdään käytännössä sitten saman tien :(

Vierailija
16/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempituloinen on yleensä seksikkäämpi, siksi äänestän naista miesten alalla. Muutenhan seksikkyys tietysti riippuu sukupuoli-identiteetistä ja seksuaalisesta suuntautumisesta ennen kaikkea, homojen kohdalla ei saa samalla tavalla kontrastia esiin.

Vierailija
17/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkeasti yleistäen, en tykkää miehistä jotka toimivat sosiaalialalla, nuorisoalalla tai opettajina. He ovat yleensä omahyväisiä ja luulevat olevansa jotain taivaanlahjoja tai halinalleja naisvaltaisella työpaikalla. He odottavat osakseen ihailua. Hoitoalalla olevista miehistä löytyy myös näitä, mutta enimmäkseen hoitopuolella olen tavannut asiallisia tyyppejä. Miespuoliset psykologt ovat oma lukunsa, ei heistä sen enempää. 

Vierailija
18/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hoitajamies on todella seksikäs. Sairaanhoitaja, työterveyshoitaja, ensihoitaja, röntgenhoitaja... Ei se mikään naisten ammatti ole ja miehiä on enemmän ja enemmän kokoajan, loistava asia!

Jätitkö tarkoituksella mainitsematta lähihoitajan, loppuuko miehen seksikkyys sairaanhoitajana olemiseen?

Vierailija
19/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kysymys on älytön.

Ihmiset ovat erilaisia ja jokaiselle heterolle sopii joku vastakkaisen sukupuolen kumppani.

Lukemieni tutkimusten mukaan maskuliiniset kunnianhimoiset naiset ovat taipuvaisia hakemaan itselleen vähän feminiinimpää ja hoivaavampaa puolisoa. Maskuliiniset urasuuntautuneet macho-miehet taas miellyttävät eniten hyvin feminiinejä naisia. Omat havaintoni ja kokemukset tekniikan alalta tukevat tätä.

Onneksi kaikilta aloilta löytyy erilaisia eri tavalla suuntautuneita ihmisiä.

Luonto on tarkoittanut että parisuhteessa toinen hoivaa lapsia jos toinen keskittyy ruuan hankintaan tai puolustautumiseen. Sillä ei ole niin väliä kumpi lapsista huolehtii, pääasia että jälkeläiset pysyvät hengissä ja tulevat riittävästi hoidetuksi.

Miksi pitäisi olla "hot" kaikkien mielestä ? Yksi sopiva kumppani riittää.

Jos haluaa perheen ei kuitenkaan voi jakaa itseään ihan joka toiselle vastaantulijalle. Edes aika ei riitä.

Vierailija
20/20 |
19.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen miesvaltaisella alalla. Ihan sama mitä minusta ajattelevat. Töissä tehdään töitä eikä seurustella.

Miehen löysin kyllä opiskeluaikana kohtuullisen helposti ja valikoimaa oli kiitettävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä