Poikaystäväni on peliriippuvainen kakkapylly

Vierailija

Hän pelaa Dåtaa ja lyö minaua ja haukkuu haisevaksi kakki-pyllyksi ja koskettelee mahaani. Miten saan sen laiskimuksen takaisin sohvalle kanssani

Kertokaa paremmin tietävät
saa laittaa omia kokemuksia
T.piipu

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Täälläkin se fallout 4 on vienyt miehen mennessään.. sielunsiskoja? Pitääkö mies nyt jättää vai miten selviän?

Käykö vaihtokauppa? Minulla olisi 27v. mies tarjolla, lähes sisäsiisti ja käy töissä. Menee vain hermo tuohon, töistä kun pääsee pitäisi heti viettää "parisuhdeaikaa", vaikka tällä hetkellä pelaan itse mieluumin.

idea

Minulla on idea: opeta se pyyhkimään itse pyllynsä !

Tehkää siitä jännittävä oppimisprosessi pelaamisen keinoin !

Suhtautukaa luovasti ja innolla asiaan niin saavutatte parhaimman mahdollisen tuloksen

Vierailija

Pelkään että tämä ei lopu koskaan ja kadotan hänet kokonaan i. ei edes kuuntele tai katso kun puhun häntä päin  ja kun yritän vaikka suudella häntä niin hän katsoo vain peliään.

Hän pelkää pelin katkeamista enemmäin kuin minun kuolemaani.

Vierailija

Voi teitä pelileskiä. :( Ihan sääliks käy. Itsekin pelaan aika paljon mutta jos mulla ois nainen jota rakastan niin kyllä mä sillekin antaisin huomiota <3 Kaikista ihaninta toki olis akka joka pelaa myös, voitais yhdessä viettää tehokasta laatuaikaa. 

Kawana

Vierailija kirjoitti:
Täälläkin se fallout 4 on vienyt miehen mennessään.. sielunsiskoja? Pitääkö mies nyt jättää vai miten selviän?

Helppo homma, käy vaan kuiskaamassa korvaan että makuuhuoneesta voi lootata muutaman fusion coren. Pitää vaan käydä läpi helppo dialogi (charisma helpottaa (kyllä, karisma c:llä tässä tapauksessa)) ja tehdä npc:lle helppo tehtävä, suurempi lootti mitä enemmän käyttää aikaa tehtävän tekoon.
Mikäli tuosta ei ymmärrä niin 9mm fjm penetroituna otsalohkosta sisään on sopiva vaihtoehto ihmisrodun kannalta.

Kawana

Vierailija kirjoitti:
EN todellakaan tiedä mitä tehdä juu tuo fallout 4kin ihan täyttä paskaa. En saa mitään kontaktia

Juu kyllä se on täyttä paskaa jos ei uppoudu maailmaan mukaan, periaatteessa pelillisesti se on vaan ammu kaikkea mikä ei näytä ihmiseltä ja jos se on ihminen joka ampuu kohti, ammu sitä.
Silti, parikymmentä riviä tekstiä ja yksi huone täytetty huolellisesti, kertoo tarkasti kuinka perheen kohtalon kulun ydinsodan jälkeisessä maailmassa.
Mutta toisaalta, jos 2vko julkaisun jälkeen ei vieläkään saada mitään elonmerkkejä miehestä, ehkä suhteessa ittessään oli alunperinkin vikaa? En tiedä tapausta joten tämä on vaan totaalista spekulaatiota, sovitaan vielä ihmeessä että olen 10v neitsyt jolla on kivekset vielä kainalossa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat