Oletko inhonnut ihmistä, josta "kaikki muut" pitävät?
Kamala tunne kun toisen kanssa ei vaan synkkaa ja kaikki mitä hän tekee, ärsyttää :(
Kommentit (24)
Joo. Oma äiti. Luulen, että "kaikki muut" inhoaisivat häntä myös, jos olisivat eläneet äidin kanssa.
Yleensä se josta en tykkää, on joku tälläinen "viihdyttävä" persoona josta muut pitävät sen takia. Mun mielestä sellaiset on usein huomionkipeitä ja huonoja kuuntelemaan toisia ihmisiä, joita ominaisuuksia halveksun.
Sitten joskus tykkään kamalasti jostain sellaisesta joka ei paljon mitään edes sano, mutta jolla on vaan jotenkin ihana tapa olla olemassa. Näistä ihmisistä usein löytyy jotain jännää kun heihin tutustuu, esimerkiksi joku harrastus johon on tunteella panostettu tai mielenkiintoisia ajatuksia. Niin, olen introvertti ja pidän kaltaisistani... kaikki hiljaiset ei tietenkään ole kiinnostavia ja ihminen voi olla viihdyttävä ja sosiaalinen myös olematta itsekeskeinen. Sellainen on kivaa, jos joku oikeasti haluaa vaan saada toiset hyvälle tuulelle olemalla hyvä jutunkertoja ja seuraihminen.
Mua ei erityisesti haittaa, jos joku on vähän töykeä tai sosiaalisesti kömpelö, jos muuten on kiinnostava. Ihailen kyllä myös tosi mukavia, jotka tulee kaikkien kanssa toimeen ja joille olisi vaan mahdotonta olla jotakuta kohtaan epäkohtelias.
Mulla on työkaveri, joka pitää meteliä itsestään, kiertää ympäriinsä mollaamassa selän takana muita ja kehumassa miten hän on ainoa joka osaa ja tekee. Minun mielestäni hän on katala selkäänpuukottaja, joka ottaa itselleen ansion myös muiden tekemisistä. Suuri osa tykkää että hän on aina niin mukava ja iloinen.
Olen sivusta seurannut yhtä työntekijää, jonka käyttäytyminen on alkanut ärsyttää. Hän kertoo oman mielipiteensä pilkallisesti (samalla ivaten niitä jotka ovat eri mieltä) ja nauraa hohottaa makeasti päälle. Hän lietsoo muita samaan.
Itse saatan olla samaa mieltä, mutta mielestäni on huonoa käytöstä leuhottaa tuolla tavalla, koska joukossa saattaa olla joku toisella tavalla ajatteleva. Jos koko kahvipöytä nauraa ivaten "väärälle mielipiteelle" niin se ei ole kovin kiva tunne silloin, eikä henkilö todennäköisesti halua edes ilmaista olevansa "väärällä puolella".
Tämä mies suhtautuu myös pilkallisesti vanhempiin ihmisiin ja leimaa tietyt ihmiset lopullisesti toivottomiksi ja jälkeenjääneiksi.
Hän on hyvin pidetty työkaveri, mutta olen alkanut miettiä hänen todellista olemustaan. Ja sitä mitä hän meistä puhuukaan ristiin muille. Usein tällainen henkilö haukkuu jokaista muiden selkien takana vuorotellen.