Oletko inhonnut ihmistä, josta "kaikki muut" pitävät?

Vierailija

Kamala tunne kun toisen kanssa ei vaan synkkaa ja kaikki mitä hän tekee, ärsyttää :(

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Juu olen. Pahinta se ettei se kyseinen tyyppi tykännyt myöskään minusta, mutta sitten osasi sydäntä riipaisevasti vääntää kyyneliä aina pienimmänkin yhteenoton aikana.

"En tienny että meidän välillä ei oo kaikki hyvin :( En oo voinu mennä töihin tai kouluun ku olin niin järkyttyny ja masentunu kun kuulin että VIHAAT mua"

Vierailija

Olen, kerran. Tosin loppupeleissä myös muut heräsivät tämän ihmisen läpimätään persoonaan. Kieltämättä oli vähän sellainen "i told you so"-olo.

Vierailija

Usein - en kertakaikkiaan jaksa esimerkiksi ylisosiaalisia ihmisiä, joilla on läpitunkeva ääni. Sellaiset imevät minusta kaiken energian, niin etten lopulta jaksa edes puhua tai ajatella.

Toisaalta pidän usein sellaisista ihmisistä, joista muut eivät pidä. Esimerkiksi työpaikallani on mies, joka on muiden mielestä "täynnä itseään" ja "kaikkitietävä", mutta minusta hän on ihana.

Vierailija

Olen. Entinen työkaverimme, josta kaikki muut tuntuivat pitävän ja itse en voinut sietää häntä. Välillä turhautti,  tuntui että kaikki muut katsoivat sormien läpi sen laiskottelua, koska ''se on niin hyvä tyyppi''.

Vierailija

En nyt varsinaisesti inhonnut, mutta ihmetellyt miksi monet tuttuni pitävät jostain tyypistä josta itse en pidä. Osan kanssa ei vaan kemiat ole natsannut, mutta osa on osoittautunut todellisiksi p-päiksi.

Vierailija

Minäkään en sanoisi, että inhoan, mutta en vain pidä tietyistä ihmisistä. Monesti olen kyllä joutunut hiljaa mielessäni sanomaan "mitäs mä sanoin", kun "totuus" on paljastunut muillekin. En halua tuhlata aikaani tai energiaani ihmisiin, jotka eivät ole minusta miellyttäviä. Sitä on monien vaikea ymmärtää vaikka sitten valittavatkin välillä kyseisten henkilöiden selän takana...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Usein - en kertakaikkiaan jaksa esimerkiksi ylisosiaalisia ihmisiä, joilla on läpitunkeva ääni. Sellaiset imevät minusta kaiken energian, niin etten lopulta jaksa edes puhua tai ajatella.

Toisaalta pidän usein sellaisista ihmisistä, joista muut eivät pidä. Esimerkiksi työpaikallani on mies, joka on muiden mielestä "täynnä itseään" ja "kaikkitietävä", mutta minusta hän on ihana.

Sama. Olen usein tullut toimeen niiden kanssa, joita pidetään yleisesti hankalana. Pistää miettimään, olenko itse hankala, vaikka mielestäni en ole. En ainakaan kiukuttele vieraille. Minä kyllä menen usein juttelemaan niille, jotka näyttävät jäävän syrjään, varsinkin uusille tyypeille. 

Vierailija

Kyllä vain. Kyse työkaverista, joka aivan jatkuvasti äänessä ja täynnä omaa erinomaisuuttaan. Hänen mielipiteensä on ainoa oikea. Hän myös halveksuu kaikkia rauhallisia ja hiljaisia ihmisiä. Jotenkin ajattelin että olisin ainoa jolla menee häneen hermo, mutta nyt kun joku muukin tunnusti ettei pidä hänestä, oma oloni helpotti. On helpompi elää kun ei tarvitse väkisin pitää jostakin ihmisestä. Toimeen pitää tulla (etenkin jos työkaveri) mutta ei tarvitse tykätä.

Vierailija

Tunnen ihmisen, joka ei KOSKAAN puhu mistään muusta kuin itsestään. Kaikki politiikkaan, ajankohtaisaiheeseen, kirjallisuuteen, elokuviin, muiden asioihin tai mihin tahansa liittyvät aiheet hän onnistuu kääntämään itseensä, usein hyvin löysin aasinsilloin. En inhoa häntä, mutta ihmettelen miksi hän on hyvin suosittu ihminen löyhästi toisiinsa liittyvissä kaveripiireissämme. Kaikki tuntuvat tykkäävän hänestä. 

Luultavasti vika on minussa, koska minuun on iskostettu jonkinlainen itsensävähättelyn mentaliteetti. En ikinä kehtaisi kertoa samanlaisia tarinoita kuin hän, joissa hän on aina tehnyt jotain sankarillista tai vähintään sanonut jotain erityisen älykästä ja nasevaa ja toiset ympärillä ovat olleet ihastuksesta ymmyrkäisinä samoin kuin myöhemmin tarinaa kuuntelevat kaverimme.

Vierailija

En inhoa ketään ja kukaan ei ärsytä.

Joidenkin ihmisten seuraan en hakeudu vaikka monet niin tekevät. Jokin näissä ihmisissä on miksi ei tee mieli tuntea heitä tarkemmin.

Elämä olisi kovin dramaattista ja negatiivista, jos pitäisi inhota.

ah.ha

En pidä ihmisistä, jotka ottavat selvää siitä, kenestä kaikki muut pitävät ja yrittävät vaikuttaa siihen, kenestä "kaikki muut" eivät pidä.

En siis tiedä, kenestä pidetään yleisesti ja kenestä ei.

Mutta yleensä ottaen pidän enemmän ihmisistä, jotka jättäytyvät syrjään suuremmasta hulabaloosta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat