Onko Tinderissä pakko olla niin, että näkyy ikä?

Vierailija

.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siellä etsitään kumppania ikärajauksen perusteella, eli ei se hirveä salaisuus voi olla.

Voihan se oma ikä olla salaisuus tai arka asia ja voihan sitä etsiä huomattavasti itseään nuorempaa tai vanhempaa kumppania.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä etsitään kumppania ikärajauksen perusteella, eli ei se hirveä salaisuus voi olla.

Voihan se oma ikä olla salaisuus tai arka asia ja voihan sitä etsiä huomattavasti itseään nuorempaa tai vanhempaa kumppania.

Jos se oma ikä on arka asia tai salaisuus niin silloin suosittelen pysymään poiss tinderistä. Sinä voit itse määrittää siellä vaikka 18-100v ikähaarukaksi josta etsist seuraa mutta oma ikä täytyy olla näkyvissä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toistan kysymykseni, jos joku osaisi vastata kyllä tai ei.

ap

Ei.

Tinderissä EI voi olla niin ettei ikä näkysi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos se oma ikä on arka asia tai salaisuus niin silloin suosittelen pysymään poiss tinderistä. Sinä voit itse määrittää siellä vaikka 18-100v ikähaarukaksi josta etsist seuraa mutta oma ikä täytyy olla näkyvissä

Miten niin minä? Vastasin teoreettisesti, enkä edes ole Tinderissä.

Vierailija

Ja jos on facebookin kautta, sinne voi laittaa syntymävuodekseen mitä haluaa. Aika monihan tuolla selvästi on ikäänsä muuttanut. Metsäketokin on 32.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan kysymykseni, jos joku osaisi vastata kyllä tai ei.

ap

Ei.

Tinderissä EI voi olla niin ettei ikä näkysi.

Kiitos:)

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat