miksi pidätte lv laukkuu ja tuulihousui samaa aikaa?

Vierailija

jotai tolkkua päähän nyt

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Mä olin just vähän aikaa sitten ulkona "tuulihousuissa" (gore-tex-housuissa), mutta ei mulla kyllä ollut LV-tai muutakaan laukkua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olisko ilman housui parempi?

Olis. Sama keissi jos on korkkarit ja verkkarit, ilman housuja ois parempi. Näitä asioita EI PUETA SAMAAN AIKAAN!

Vierailija

En pidä mutta voisin pitää jos haluaisin.

Vapaa valinta ja aikuisen ihmisenä en koskaan kysele lupaa miten pukeudun ja onko käsilaukkuna vaikka muovipussi (ei kyllä ole).

Koska mä voin!

Vierailija

No ihan siksi, jos menen lenkille ja sitä ennen tai jälkeen täytyy kaupassa käydä, niin sinne tarvii kassin mukaa ja vaateita en ala vaihteleen jatkuvasti.

Vierailija

Eikös LV ole muutenkin sellainen tuulipukukansan laukku nykyään? En itse koskis pitkällä tikullakaan, vaikken omista yhtään merkkilaukkua.

Vierailija

LV on tarkoitettu kannettavaksi juuri tyylittömien tuulipukujen kanssa. Niin wt-osastoa kuin vain voi olla. Samassa sarjassa kuin Burberry. Googlaa "chav" niin näet mihin maailmaan nuo istuvat parhaiten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ihan siksi, jos menen lenkille ja sitä ennen tai jälkeen täytyy kaupassa käydä, niin sinne tarvii kassin mukaa ja vaateita en ala vaihteleen jatkuvasti.

No enpä enää sitten ihmettele miks miehenne jää flirttailee mulle

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat