Ikuisesti neitsyt?

Vierailija

Olisin kiinnostunut seksistä vanhempien miesten kanssa mutten usko, että he haluaisivat kokematonta petikumppaniksi :( Siksi en ole uskaltanut lähestyä heitä. Olen vähän epävarma kropastani mutta olisin kuitenkin innokas kokeilemaan melkein mitä vain. Onkohan minut tuomittu olemaan ikuisesti neitsyt? :(

N19

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Odota sitä oikeaa :) Seksiö kannatta harrastaa vasta luotettavan ja rakkaan kumppanin kanssa avioliitossa.

Ei todellakaan kannata ostaa sikaa säkissä eli mennä neitsyenä naimisiin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Odota sitä oikeaa :) Seksiö kannatta harrastaa vasta luotettavan ja rakkaan kumppanin kanssa avioliitossa.

Voisin kyllä seurustella vanhemman miehen kanssa mutta he eivät kuitenkaan halua näin nuorta :(

Vierailija

Onko tämä joku provo? Yleensä miehet pitää hieman nuoremmasta naisesta ja miehelle naisen neitsyys ei ole mikään ongelma. Kannattaa silti vähän miettiä millaiseen mieheen tutustut, koska joillekin neitsyytesi on kiinnostavin ominaisuutesi, eli ei kannata tuoda sitä heti esille ja tutustu mieheen kunnolla.
Parikymppinen mies

Vierailija

Ajatteletko itse, että suhtautuminsesi on tervettä? Neuvoisitko jotain ikäistäsi tai nuorempaa tyttöä harrastamaan seksiä ihan kenen kanssa vain?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo. Minulle on melkein ihan sama millainen mies olisi jos hän vain haluaisi minua.

Ap

Kannattaa pitää vähän enemmän kriteereitä miehen valinnassa. Suosittelen, että etsit miestä ihan tositarkoituksella ja rakasta ihmistä haluaa kaikkein eniten. Neitsyytesi ei ole oikeasti ole mikään miinus sinussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajatteletko itse, että suhtautuminsesi on tervettä? Neuvoisitko jotain ikäistäsi tai nuorempaa tyttöä harrastamaan seksiä ihan kenen kanssa vain?

En itsekään tiedä miksi ajattelen näin. Haluaisin tietää miltä tuntuu olla haluttava.

Ja en neuvoisi muita tyttöjä tällaiseen.

Ap

Vierailija

Kaikella ystävyydellä sanon nyt tämän: Tekstiesi perusteella et ole henkisesti ihan terve. Suosittelen kääntymistä mt-toimiston puoleen, käy siellä juttelemassa noista ajatuksistasi, ennen kuin menet rikkomaan itseäsi lisää seksillä, "jossa olet valmis mihin vain, kenen kanssa vain, joka sinut huolii". Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En itsekään tiedä miksi ajattelen näin. Haluaisin tietää miltä tuntuu olla haluttava.

Ja en neuvoisi muita tyttöjä tällaiseen.

Ap

No niin. Sulle selviää, miltä tuntuu olla haluttava, kun löydät jonkun luotettavan henkilön, jonka kanssa voit sekstailla. Myös flirttailla voi.

Vierailija

Ap neitsyytesi ei ole mikään ongelma, heikko itsetuntosi on suurin ongelma sille, että olisit valmis parisuhteeseen. Heikko itsetuntoisen ihmisen kanssa seurustelu on raskasta, koska saa varoa sanomisiaan ja pitää pönkittää toisen itsetuntoa jatkuvasti.
M28

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap neitsyytesi ei ole mikään ongelma, heikko itsetuntosi on suurin ongelma sille, että olisit valmis parisuhteeseen. Heikko itsetuntoisen ihmisen kanssa seurustelu on raskasta, koska saa varoa sanomisiaan ja pitää pönkittää toisen itsetuntoa jatkuvasti.
M28

Tämä oli hyvin sanottua ja helppoa allekirjoittaa.

M31

Vierailija

Ei mitään hätää. Helposti asia poistuu huolilistalta.

Alle 20-vuotias: todennäköisyys tilanteen muutokselle lähes 100%, ei hävettävää

20-25: 75%, hieman outoa, mutta ei tarvi tilannettaan valehdelle

25-30: 25%, friikkiys lähellä, mutta ei kannata täysin luovuttaa

30-35: 5%, olet outo - myönnä se

yli 35: 0%, sopeudu seksittömään loppuelämään

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat