Ketipinor lääke- vittu että ärsyttää tuo nälkä mikä noista tulee

Vierailija

Käytän lääkettä nimeltään Ketipinor. Tarkoitus on että se auttaa mua saada unta. MUTTA: Joka ilta mulle tulee vitun kova nälkä noista. Söin eilen esim. 200g sinisen fazerin, koko pussin noita minipullia, koko paketin fetajuustoa ja yhden salamipizzan.
Se on ollut nyt aina niin että otan pillerin ja sitten kestää noin 30 min että vähän väsyttää. Mutta samalla nälän tunne nousee ihan vitusti. Sama fiilis kuin olisin polttanut pilveä.
On tullut nyt 8 viikossa 10 kiloa lisää.

Onko kellään samankaltaisia ongelmia? Onko joku löytänyt tuohon ratkaisun?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

[quote=Söin eilen esim. 200g sinisen fazerin, koko pussin noita minipullia, koko paketin fetajuustoa ja yhden salamipizzan.
[/quote]

Eli: Söin niitä tunnin sisällä ennen kuin nukahdin sen jälkeen kuin otin tuon pillerin. Tämän haluaisin vain lisätä että ei tulee mitään väärinkäsityksiä. Tuo nälkä on ihan jotain järkyttävää. Ja jos olisi ollut jotain muuta rasvaista sokeriherkkua, niin olisin varmasti vielä jatkanut. - ap

Vierailija

Ei, sain Ketipinorista vain pöhnäisen olon ja noin kahden viikon jälkeen kouristuskohtauksen. Myöskin unettomuuteen määrättiin, vaikka oikeastihan se ei ole unilääke, vaan suoraan keskushermostoon vaikuttava. En todellakaan suosittele kenellekään!

Vierailija

Kuulostaa siltä että lääkkeestä on sinulle paljon enemmän haittaa kuin hyötyä. Kerro myös lääkärille painonnoususta niin hän varmasti vaihtaa lääkkeen johonkin toiseen.

Vierailija

No menet vaan nukkumaan syömisen sijaan. Helppoa. Kyllä itelläkin on monetkin lääkkeet lisänneet ruokahalua mutta enpä ole niiden takia lihonnut grammaakaan. Ei jokaiselle mielihalulle tarvitse antaa periksi.

Vierailija

Mulla on ollut sama ongelma. Oon taistellut painon kanssa jo yli neljä vuotta. Söin ennen joka ilta koko jääkaapin tyhjäksi. Jos ei ollut mitään herkkuja ostettuna, niin aloin vaikka leipomaan keskellä yötä, että sain jotain hyvää.
Mulla auttoi, kun menin suoraan sänkyyn sen jälkeen kun otin lääkkeen. Se on ärsyttävää , sillä nukahtamiseen menee pitkään, mutta nykyään onneksi useimmiten ehdin nukahtaa, ennen kuin se tolkuton nälkä iskee.
Mikä annos sulla on?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No menet vaan nukkumaan syömisen sijaan. Helppoa. Kyllä itelläkin on monetkin lääkkeet lisänneet ruokahalua mutta enpä ole niiden takia lihonnut grammaakaan. Ei jokaiselle mielihalulle tarvitse antaa periksi.

Et taida nyt oikein ymmärtää, miten kovan mielihalun tämä lääke tekee. Kyllä mun tekee useasti mieli päivälläkin vaikka pullaa tai muita herkkuja ja onnistun oleen syömättä. Kun otan lääkkeen, se ei enää onnistu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No menet vaan nukkumaan syömisen sijaan. Helppoa. Kyllä itelläkin on monetkin lääkkeet lisänneet ruokahalua mutta enpä ole niiden takia lihonnut grammaakaan. Ei jokaiselle mielihalulle tarvitse antaa periksi.

Et taida nyt oikein ymmärtää, miten kovan mielihalun tämä lääke tekee. Kyllä mun tekee useasti mieli päivälläkin vaikka pullaa tai muita herkkuja ja onnistun oleen syömättä. Kun otan lääkkeen, se ei enää onnistu.

Uskon ymmärtäväni, verrataan nyt vaikka tupakoinnin lopettamiseen omia mielihalujani. Paljon tekee mieli mutta kun menee vaan sinne nukkumaan niin sitten se on ohi (siltä illalta). Kannattaa edes yrittää, tai sitten vaihtaa lääkettä.

Vierailija

No eihän sitä kenenkään tarvitse pitkään kokeilla. Sen kun lopettaa kun siltä tuntuu, ihan sama paljonko sitä on määrätty. Ei ne lääkäritkään voi etukäteen tietää miten mikäkin lääke kuhunkin ihmiseen vaikuttaa.

Vierailija

Siihen ei tosiaan oo muut ratkasua kun mennä heti nukkumaan kun on ottanut lääkkeen. Ite söin kans jääkaapin tyhjäks, jos jäin valvomaan ja voit arvata että kiloja tuli. Onko joku saanut vaihdettua jonkun hyvän lääkkeen ketin tilalle siis sellaisen että sais nukuttua?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat