>2015 >ei polta röökiä

Vierailija

>2015
>ei polta röökiä

Oletko koulukiusattu, kehitysvammainen vai molemmat?

>m-mutku siihen kuolee

Niin? Oliko elämä kilpailu kuka elää pisimpään?

>siihe jää koukkuu!!!

Ei jää, jos ei ole alaikäinen ja osaa polttaa kohtuudella.

>s.. SIIHEN MENEE RAHAA!!!

Kuka pakottaa ostamaan askin päivässä, vitun turvenuija

Kommentit (10)

Vierailija

Miksi kukaan polttaisi röökiä? Vähän sama kuin tahallaan haluaisi haista paskalle. Tosin polttajat käryävät vastenmielisemmiltä kuin paskassa kierineet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan polttaisi röökiä? Vähän sama kuin tahallaan haluaisi haista paskalle. Tosin polttajat käryävät vastenmielisemmiltä kuin paskassa kierineet.

No käypä kattoon mitä mieltä asiasta ollaan täällä http://www.luukku.com/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mielihyvän takia? Vrt. miksi kukaan söisi suklaata? Vähän sama kuin tahalleen haluaisi näyttää valaalta.

Timo P.

Itsehän olen koulukiusattu. Mun luokkalaisista 78% polttaa. Oon 8 luokkalainen ja tää kaikki alkoi. 7 luokan puolivälissä. Mun yks luokkatoveri näkyi hylätyn grillipihan edessä. Sillä oli rööki huulilla ja alko huuteleen et oot voitu ruma ja nössö vauva. Mua kiusattiin koko ajan. Opettajat eivät välitä paskaakaan mun valituksista. Juopot, heh. 8.lk alussa mun yks parhaimmista kavereista palasi takaisin koululleni. Sekin oli siellä hylätyllä grillillä. Sekin alko huuteleen et ala karsimaan tota sun läskiäs. Mä oon dieetillä ja kehtaakin huudella noin ilkeästi. Se pakottaa mua sen harrastuksiin nolattavaks. Mua kerran alettiin mottaamaan päähän, koska olin niin nössö. En halunnut aloittaa kouluammuskelua tai viiltelyä. Jos jollakin on sama kokemus niin auta mua!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat