Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup: Pahin moka kännissä?

Vierailija
11.02.2006 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin etelässä vuokraamani skootterin satamaalueen laiturilta

mereen.Olin silloin nuori,skootteri upposi sinne eikä mulla ollut

edes vakuutusta.

Vierailija
2/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten seuraavana päivänä aika moinen polte käsissä kun niitä rillejä haettiin sieltä ojasta.

Ja niin, lasit menivät uusiksi kun joku talloi(ehkä minä itse) paskaksi. Naurattaa kyllä nykyään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin n.10 v. sitten lomalla bulgariassa ja illalla sit lähdin juhlimaan, laitoin oikein hienon pitsi bodyn ylleni..aika tuiskeessa olin ku tulin takas hotelli-huoneeseen..YKSIN thank God, koska aamulla ku heräsin mulla oli paskat housussa...joo-o, olin yöllä käyny vessas enkä muistanu että mull oli body päällä....siinä sitten oli mukavaa pestä paska pyykkiä.....

Vierailija
4/4 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin tällöin yhden miehen kanssa puolivakavasti, mutta kun tämä komistus kysyi olenko sinkuu, vastasin, että KYLLÄ... Meillä meni miehen kanssa kotimatka aika pitkäksi;) Vaihdettiin vielä numerotkin jne...

Noh, aamulla kauheessa morkkiksessa päätin tehdä yllärivierailun " poikakaverini" luokse. Hän oli hyvin iloinen vierailustani, totesi, että kiva kun tulit käymään, mun velikin on täällä, näette vihdoin toisenne... Menin olohuoneeseen ja kappas, yöllinen kuskini oli poikakaverini VELI....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi