Jos saisit valita vain kolme jouluruokaa...
joilla pitäisi joulun yli selvitä, mitä ne olisivat? Meillä vedettäisiin riisipuuroa, kinkkua ja joulutorttuja. :) yksipuoliseksihan tuo kävisi, mutta kyllä sitä pyhien yli selviäisi. Miten muut? Perustelujakin saa laittaa, jos niitä on.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on seitankinkku?
Vegekinkku, seitanista tehty.
Yhtä lähellä kinkkua siis kuin joku kankaasta tehty takki on nahkatakkia.
Kommenttisi lisäarvo keskustelulle oli...?
Maksatko vai otatko pilluun?
En omista moista asiaa.
tortut, riisipuuro ja porkkanalaatikko.
Kinkku, lanttulaatikko ja joulutortut. Itse pärjäisin vallan mainiosti noilla kolmella vaikka heti, jos vielä sinappikin sallittaisiin päälle :)
Graavilohi, mäti lisukkeineen ja riisipuuro.
Itsetehdyt karjalanpiirakat + munavoi, kinkku, joulutortut vadelmahillolla.
Rosolli, lanttulaatikko ja suklaa. Suklaa nyt ole mitään ruokaa, mutta kuuluu jouluun.
Helppo. Kinkku, kinkunrasvasta tehty kastike ja keitetyt perunat. Muuta ei tarvita.
Rapu- tai lohikakut, joku patee, porocarpaccio
Savulohi, graavilohi ja imelletty perunalaatikko!!! Näitä mulla nyt muutenkin menee joulupöydässä eniten. Muut ruuat on vain siinä "sivussa". :)
en oikeastaan välitä muista jouluruuista kuin kalapöydän antimista, eli taitaisin valita graavilohta, savukalaa ja joulusuklaata!
Kinkku, karjalanpaisti ja keitetyt perunat. Ja jos sinapin vielä sais..=)
Kinkku, karjalanpaisti ja keitetyt perunat. Ja jos sinapin vielä sais..=)
Riisipuuro, joulutortut ja suklaa.
Lihapullia kermakastikkeessa, lohta ja riisipuroa söisin.
Kalkkuna, perunalaatikko, mandariineja.
Lanttulaatikko, sienisalaatti ja karjalanpiirakat munavoilla!
Itse suolattu ja leivinuunissa paistettu kinkku, lanttulaatikko ja kolmatta en osaa päättää...joko sienisalaatti tai mäti-smetana-sipulimousse saaristolaisleivällä. Kaikki siis itse tehtyjä ja maut siksi mieleisiä.
Kinkku, lanttulaatikko ja graavilohi. Juustojen perään jäisin itkemään.