Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te parisuhteessa elävät, jotka ette asu yhdessä... kysymys:

Vierailija
28.11.2015 |

Miten usein soittelette ja tekstailette keskenänne? Miten usein tapaatte? Haen vain jotain suuntaa sille, mikä on normaalia, koska en ole tyytyväinen omaan parisuhteeseeni.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tilanne on se, että mies ei koe luontevaksi lähettää "merkityksettömiä" viestejä päivittäin. Tykkää olla vähän harvemmin yhteydessä ja silloin kyllä asiaa riittää. Ja aina kun nähdään, meillä on kyllä tosi ihanaa yhdessä. Mutta minulla on jatkuva paha olo tämän yhteydenpidon vähäisyyden takia. Olisi kiva, kun toinen esim. joskus toivottaisi hyvää yötä - minusta se ei ei ole merkityksetöntä, jos se merkitsee minulle paljon.

Mitä teen? ap

En ihmettele pahoinvointiasi. Älä vähättele yhteydenpidon vähyyttä tai sen aiheuttamaa tuskaa.

Vierailija
22/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea toisten tilanteesta sanoa mikä on normaalia, se kun aina riippuu tietysti ihmisistä mikä kenellekin sopii.

Me ollaan seurusteltu vasta muutama kuukausi ja ollaan enimmäkseen saman katon alla. Sillon kun molemmat ollaan omissa asunnoissa, laitellaan kyllä päivittäin paljon viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla tilanne on se, että mies ei koe luontevaksi lähettää "merkityksettömiä" viestejä päivittäin. Tykkää olla vähän harvemmin yhteydessä ja silloin kyllä asiaa riittää. Ja aina kun nähdään, meillä on kyllä tosi ihanaa yhdessä. Mutta minulla on jatkuva paha olo tämän yhteydenpidon vähäisyyden takia. Olisi kiva, kun toinen esim. joskus toivottaisi hyvää yötä - minusta se ei ei ole merkityksetöntä, jos se merkitsee minulle paljon.

Mitä teen? ap

Puhu miehelle asiasta. Jos hän haluaa tehdä sinut onnelliseksi ja välittää, niin muuttaa käytöstä.

Vierailija
24/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä teen? ap

Puhu miehelle asiasta. Jos hän haluaa tehdä sinut onnelliseksi ja välittää, niin muuttaa käytöstä.

Jos ap haluaa tehdä miehen onnelliseksi, niin muuttaa käytöstään eikä valita viestien/puhelujen vähyydestä.

Vierailija
25/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu etäsuhteessa 5 vuotta, välimatkaa 70km. Joka päivä soitetaan tai viestitään vaikka ihan lyhyesti. Kertaakaan ei ole jätetty hyvänyön toivotusta lähettämättä. Ja viikonloput ollaan yleensä yhdessä?, ja lomat. Tosin mä matkustan paljon yksinäni, mies yrittäjänä paljon töissä. Kaikki isommat asiat koskien kummamkin elämää pätetään yhdessä.

Vierailija
26/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöiden tuntema yhteys saattaa kärsiä siitä, jos yhteydenpito tapaamisten välillä ei tyydytä molempia. Siitä seuraa se, että aina tavatessa yhteys on luotava uudestaan.

En ap:nä nyt vielä heivaisi miestä menemään, kun teillä muuten on mukavaa yhdessä. Voisit ehdottaa vaikka, että saatko sinä laittaa viestejä päivittäin ja mies voisi vastata niihin vaikka vaan hymiöllä. Jos väärinkäsityksiä tulee, kannattaa heti kysyä että mitä toinen tarkoitti.

Kaikkia ei kiinnosta tiivis viestittely eikä ole ehkä aikaakaan, vaikka kuinka tykkäisi toisesta.

Vierailija
27/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme yhdessä 20 pv/kk. Soiteltiin 1-3 krt/pv ja tekstareita 3-10/pv muina päivinä. Olimme jo naimisissakin, mutta eri kodit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi