Dianalla pippeli

Vierailija

Ei kyllä uskoisi ja ei kyllä ole nelikymppisen näköinen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015112820738940_uu.shtml

Kommentit (14)

Vierailija

No onpa ihan hirveä SKANDAALI! Minä olen seurannut jo pitkään Dianan Muovinen noita -youtube-kanavaa. Ja olen kuullut hänen intersukupuolisuudestaan yli 10 vuotta sitten.

Vierailija

Itse en miehenä tykkää yhtään että käytetään sanaa pippeli koska se on hiin huomiota herättävä. Vähän niinkuin Whaaaaaaat siis joku puhuu nyt miehen sukuelimestä!?

Muna sanaa on paljon rennompaa käyttää.... ei saa kenenkään silmiä suurenemaan ja miehenä on helpompaa puhua silloin sukuelimestään.

Varmaan juuri tästä syystä naiset käyttääkin lähes aina sitä pippeli sanaa....

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No onpa ihan hirveä SKANDAALI! Minä olen seurannut jo pitkään Dianan Muovinen noita -youtube-kanavaa. Ja olen kuullut hänen intersukupuolisuudestaan yli 10 vuotta sitten.

"ja vuoden somettajan palkinto menee.."

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko noi tissit nyt varmasti tarpeeksi esillä...? Eikö niitä voisi vielä jotenkin vähän korostaa?
Tummista ja tulisista tykkää moni ja olihan tuo sopivan kokonenkin, ei mikään rimppakinttu. Tuo pippeli itselle miinusta, mutta oikein jees noin niinku muuten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista jos Vuoden Somettaja -palkinto menisi henkilölle jolla ei ole koskaan ollut edes facebook-profiilia saati instagramia tai twitteriä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en miehenä tykkää yhtään että käytetään sanaa pippeli koska se on hiin huomiota herättävä. Vähän niinkuin Whaaaaaaat siis joku puhuu nyt miehen sukuelimestä!?

Muna sanaa on paljon rennompaa käyttää.... ei saa kenenkään silmiä suurenemaan ja miehenä on helpompaa puhua silloin sukuelimestään.

Varmaan juuri tästä syystä naiset käyttääkin lähes aina sitä pippeli sanaa....

Mulle taas pippeli on just huvittavan humoristinen sana. Tosin mielestäni se kuvaa enemmän pikkupojan värkkiä. Aikuisella miehellä on kyrpä tai kulli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista jos Vuoden Somettaja -palkinto menisi henkilölle jolla ei ole koskaan ollut edes facebook-profiilia saati instagramia tai twitteriä.

Mee tosikko pois.

Vierailija

Aika skitso olo tulee, kun heterona mietin, että voisin jopa harrastaa seksiä hänen kanssa. Ristiriitaista, koska ulkonäkö miellyttää minua aika paljon, mutta kyllä homma loppupeleistä kaatuisi tohon pippeliin :/

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat