Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mua ärsyttää tuo Suvi Teräsniskan biisi Erinomanlaisia!

Vierailija
28.11.2015 |

Mistä kukaan on edes keksinyt noin järjettömän typerät sanat. Ja samaa muka-hauskaa "erinomanlaisia"-sanaa hoetaan Anttilan mainoksessakin!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä!

Olevinaan niin nokkelaa, kun keksinyt tuollaisen sanan. Se on niin ärsyttävän tekopirteen, tekopositiivinen

Vierailija
2/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nuo Teräsniskan biisit sanoittaa? Ne on aina surkeita. Lastenohjelmien tunnaritkin on vähemmän korvamatoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teräsniskalta taitaa olla rahat loppu äitiyslomalla kun pitää kaikenlaisiin mainoksiin änkeä. Kehtaavat vielä sanoa kokoelmalevyn mainoksessa että "Suomen suosituin naisartisti". Ei muuten todellakaan ole.

Vierailija
4/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamen. Ensikerran kuulin anttilan mainoksessa enkä ollut uskoa korviani - miten tällaista paskaa voi olla olemassa?!

Vierailija
5/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se biisi oli oikeasti järkyttävä missä laulettiin jotain että, jos mä oisin mun mies niin oisin valkoista päiväpeitolla. Tai millä lie tilkkutäkillä. Anyways, tosi oksettava mielikuva spermamälleistä ruiskaistunua mummomvirkkaamalle päiväpeitolle.

Vierailija
6/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oliko tuo Anttilamainoksen biisi oikea biisi?? Olen menettänyt järkeni niin pahasti tuon erinomanlaisia-sanan kanssa, että luulin sen olevan vaan heikko mainos.

Vierailija
7/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se biisi oli oikeasti järkyttävä missä laulettiin jotain että, jos mä oisin mun mies niin oisin valkoista päiväpeitolla. Tai millä lie tilkkutäkillä. Anyways, tosi oksettava mielikuva spermamälleistä ruiskaistunua mummomvirkkaamalle päiväpeitolle.

Siis mitä?? :D

Vierailija
8/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa Anttilan mainos saa aikaan väkivalta-ajatuksia ja tahatonta lihasten nykinää.

Vierailija
9/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki ollaan erinomanlaisia". Siis hyi helvetti. Ja toi mainos tulee Spotifyn mainoksissa useamman kerran päivässä. Joka kerralla tekis mieli vähän oksentaa :D

Vierailija
10/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mun mies

olisin valkoista tilkkutäkissä

arvoituksia arkipäivissä

vieras ja tuttu yhtä samassa

Vierailija
11/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä linkki niille, jotka eivät jostain syystä ole vielä tätä luovuuden riemuvoittoa joutuneet kuulemaan.

Vierailija
12/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mun mies

olisin valkoista tilkkutäkissä

arvoituksia arkipäivissä

vieras ja tuttu yhtä samassa

Todella kiusalliset sanoitukset.

Vierailija
13/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras kommentti suomenkielisillä foorumeilla 2015

Vierailija
14/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tunnustautuu sanan keksijäksi?

Vierailija
15/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniska on aiheuttanyt yökötyksen tunnetta aina siitä saakka, kun kertoi "rakkaudestaan" Olli Lindholmin sanoituksiin ja musiikkiin.

Erinomanlaisia saa olsentamaan 100km / h

Vierailija
16/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosiaan tällainen on olemassa? Voi apua. Ja sitten tuolla lavatansseissa humpataan tällaisten sanoitusten tahdissa - mielikuva on aika koominen. Voisiko joku kaivaa esiin kuka ihme nämä sanoitukset on tehnyt?

Vierailija
17/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveätä kuraa koko Teräsniska. Olin järkyttynyt kun hän tuli tietoisuuteen että oli syntynyt 1989. Näytti silloin pyylevältä nelikymppiseltä tantalta. Nyt kyllä vähän enemmän ikäisensä näköinen.

Vierailija
18/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni maku koko ihmisestä kun hän jossain lehtihaastattelussa julisti, ettei ikinä kelpuuttaisi miestä, joka on ollut jonkun toisen kanssa ja jolla ehkä on lapsia jonkun toisen kanssa. En tiedä miksi se ärsytti minua, sillä ko. asia ei koske itseäni mitenkään. Ehkä se oli se oman ylemmyyden ja paremmuuden korostaminen tai jotain. Sen verran elämä on yllätyksellistä kenelle tahansa, ettei koskaan voi tietää milloin sitä itse on tuollainen "toisen kierroksen" ihminen parisuhdemarkkinoilla esimerkiksi leskeytymisen takia. Joten ei kannattaisi mollata.

Vierailija
19/28 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi s..tana että muakin ärsyttää! Jää vielä soimaan päähän aika tehokkaasti. Ei olisi pitänyt eksyä Anttilaan viime viikonloppuna, oksetti vielä sunnuntainakin. 

Vierailija
20/28 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suvi on joskus itse haastattelussa todennut, että haluaa välillä käyttää hieman raffimpia kielikuvia sanoituksissa. Mutta mielestäni tämä miehen spermoista puhuminen ei vaan kertakaikkiaan sovi biisin tunnelmaan! :D