Että mua ärsyttää tuo Suvi Teräsniskan biisi Erinomanlaisia!

Vierailija

Mistä kukaan on edes keksinyt noin järjettömän typerät sanat. Ja samaa muka-hauskaa "erinomanlaisia"-sanaa hoetaan Anttilan mainoksessakin!

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Teräsniskalta taitaa olla rahat loppu äitiyslomalla kun pitää kaikenlaisiin mainoksiin änkeä. Kehtaavat vielä sanoa kokoelmalevyn mainoksessa että "Suomen suosituin naisartisti". Ei muuten todellakaan ole.

Vierailija

Minusta se biisi oli oikeasti järkyttävä missä laulettiin jotain että, jos mä oisin mun mies niin oisin valkoista päiväpeitolla. Tai millä lie tilkkutäkillä. Anyways, tosi oksettava mielikuva spermamälleistä ruiskaistunua mummomvirkkaamalle päiväpeitolle.

Vierailija

Siis oliko tuo Anttilamainoksen biisi oikea biisi?? Olen menettänyt järkeni niin pahasti tuon erinomanlaisia-sanan kanssa, että luulin sen olevan vaan heikko mainos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta se biisi oli oikeasti järkyttävä missä laulettiin jotain että, jos mä oisin mun mies niin oisin valkoista päiväpeitolla. Tai millä lie tilkkutäkillä. Anyways, tosi oksettava mielikuva spermamälleistä ruiskaistunua mummomvirkkaamalle päiväpeitolle.

Siis mitä?? :D

Vierailija

"Kaikki ollaan erinomanlaisia". Siis hyi helvetti. Ja toi mainos tulee Spotifyn mainoksissa useamman kerran päivässä. Joka kerralla tekis mieli vähän oksentaa :D

Teräsmällit

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mun mies
olisin valkoista tilkkutäkissä
arvoituksia arkipäivissä
vieras ja tuttu yhtä samassa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos olisin mun mies
olisin valkoista tilkkutäkissä
arvoituksia arkipäivissä
vieras ja tuttu yhtä samassa

Todella kiusalliset sanoitukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Paras kommentti suomenkielisillä foorumeilla 2015

Vierailija

Suvi Teräsniska on aiheuttanyt yökötyksen tunnetta aina siitä saakka, kun kertoi "rakkaudestaan" Olli Lindholmin sanoituksiin ja musiikkiin.

Erinomanlaisia saa olsentamaan 100km / h

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat