Että mua ärsyttää tuo Suvi Teräsniskan biisi Erinomanlaisia!
Mistä kukaan on edes keksinyt noin järjettömän typerät sanat. Ja samaa muka-hauskaa "erinomanlaisia"-sanaa hoetaan Anttilan mainoksessakin!
Kommentit (28)
Minulle tulee tästä aina mieleen se, että Anttila yrittäisi hälventää kohua siitä, miten mainoksissa oli tyttöjen ja poikien lelut niin selvästi eroteltu. Nyt ollaankin kaikki yhtä eriomanlaisia luokittelun sijaan. :D
Liekkis00 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se biisi oli oikeasti järkyttävä missä laulettiin jotain että, jos mä oisin mun mies niin oisin valkoista päiväpeitolla. Tai millä lie tilkkutäkillä. Anyways, tosi oksettava mielikuva spermamälleistä ruiskaistunua mummomvirkkaamalle päiväpeitolle.
Suvi on joskus itse haastattelussa todennut, että haluaa välillä käyttää hieman raffimpia kielikuvia sanoituksissa. Mutta mielestäni tämä miehen spermoista puhuminen ei vaan kertakaikkiaan sovi biisin tunnelmaan! :D
Suvi ei tod sävellä eikä sanoita biisejään, joten turha häntä on syyttää tästä.
Eipä ole kummoinen laulaja vaikka häntä hehkutetaan.. Parempiakin laulajia löytyy..
Suvi Teräsniska oli hyvä Vain Elämää-ohjelmassa 2016. Hyviä tulkintoja!
Mä inhoan niitä sen joululauluja. Anoppilassa monet joulut pilattu. "Pikkuveljen joulupuuro lautaselle jää, koska se on KUOLLUT" ja "yksinäinen mummo mökkiinsä kuolee ja mätänee koska KUKAAN välitä ees JOULUNA".
Itse olen käsittänyt sanan erinomanlaisia siten, että on sekä erilaisia että omanlaisia. Esimerkiksi Vain Elämää-sarjassa kuullaan erinomanlaisia versioita eri artistien kappaleista toistensa esittäminä.
Kaikista ihaninta oli soittaa anttilan asiakaspalveluun ja kuunnella tuota odotellessa n. 5 minuuttia