Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Khloen ohjelma oli ihan kiva. Ja tosi uusi, taitaa kaikki jaksot olla tältä vuodelta? Kim suhtautui ihanasti kendallin "raskauteen"
Kardashanien viimeisin jakso : Malika ja jonathan voisivat maksaa itse majoituksensa. Muutenkin ärsytti se että khloe ym haukkuivat kimiä asiasta, joka on pienen lapsen äiti ja muutenki kiireinen, ja oli järjestänyt kaikille tuon reissun. Kendall oli aika tyly äidilleen joka oli tullut Pariisiin hänen tuekseen.
Kylie ja tyga kuulemma eronneet, taas
Katsoin tuon ekan jakson Khloén ohjelmasta ja kyllästyin jo ensimmäisen 5 minuutin aikana :D johtuu ehkä vieraista, mutta olisin itse valinnut tähän ekaan jaksoon jotain mielenkiintoisempia. Koko homma vaikutti jotenkin sekavalta kun se kokki hääräsi siinä ruokaa tehdessä ja ihmiset puhui päällekkäin lähinnä ryyppäämisestä? :D
Tuo Dash dolls -sarja ei kiinnosta mua ainakaan. Mainoksen perusteella pelkkää draamaa ja pinnallisuutta. Ehkä annan Khloén ohjelmalle vielä toisen mahdollisuuden :D
Kylie ja Tyga ovat eronneet! Huhujen mukaan Kriss olisi Black Kardashianin vauva uutisten jälkeen sanonu Kylielle, että on aika dumppaa Tyga. Olisi vaikuttanut muuten koko sotku huonolla tavalla perheen maineeseen.
Kylie vaikuttaa uusien jaksojen perusteella todella vaikealta tapaukselta. Juuri sellanen johon ei saa mitään yhteyttä, ei vastaa viesteihin ja katkaisee puhelut ym. On koko ajan vain puhelimellaan eikä puhu mitään :-D
Vierailija kirjoitti:
Kylie vaikuttaa uusien jaksojen perusteella todella vaikealta tapaukselta. Juuri sellanen johon ei saa mitään yhteyttä, ei vastaa viesteihin ja katkaisee puhelut ym. On koko ajan vain puhelimellaan eikä puhu mitään :-D
Ainakin vaikuttaa todella huonoitsetuntoiselta koska uudisti koko naamavärkkinsä ja takapuolensa jo ennenkuin täytti 18! varmaan kamala katsoa perheen muita naisia koska oli itse se vähiten ulkonäöllisesti viehättävä noista aiemmin, siis jos perheen normeista puhutaan eli löytyy huulta ja vyötäröä ja takamusta jne.
Siis se Kimin nuoleskelija Jonathan aikoi perustaa Nykiin SNOBIKOULUN, jossa käydään läpi mikä yksityiskone paras, minkä maan musta kaviaari parasta jne!
Tästä oli juttua eilisessä Lääkärit-sarjassa, jossa nämä paheksuivat tuota avoimesti.
Katsoin Klhoen ohjelmasta sen jakson, jossa oli Jenna Marbles ja täytyy sanoa, että en ymmärrä alkuunkaan mikä sarjan idea on. Mitä ihmeen järkeä oli siinä, että kaikki muut olivat jo ennestään tuttuja keskenään ja sitten otetaan yksi vieras sinne inside-läppien keskelle vaivaantumaan? Klhoe on aina ollut Kardashianeista suosikkini, mutta tuo ohjelma on kyllä surkea ja arvostukseni naista kohtaan laski sen aikana. Hirveästi juomistakin ehtivät yhden jakson aikana harrastaa.
Ensi viikolla alkaa Avalla vielä Kardashianit muodin pyörteissä :)
Kellään tietoa mitä Kendall puuhaa? Ja kenen kanssa?
Mikäs tuo Kardashianit muodin pyörteissä on? Mun mielestä näytti Kourtney and Khloe take Miamilta, mutta voiko ava sitä enää näin "myöhässä" näyttää? :D
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Klhoen ohjelmasta sen jakson, jossa oli Jenna Marbles ja täytyy sanoa, että en ymmärrä alkuunkaan mikä sarjan idea on. Mitä ihmeen järkeä oli siinä, että kaikki muut olivat jo ennestään tuttuja keskenään ja sitten otetaan yksi vieras sinne inside-läppien keskelle vaivaantumaan? Klhoe on aina ollut Kardashianeista suosikkini, mutta tuo ohjelma on kyllä surkea ja arvostukseni naista kohtaan laski sen aikana. Hirveästi juomistakin ehtivät yhden jakson aikana harrastaa.
Tuo Khloen keskusteluhjelma on jotenkin tönkkö ja väkisin tehty, en ole jaksanut katsoa. Aikuisten aiheita teinimäisellä tyylillä, boring.
Sen verran mitä sitä äitinsä Krisin keskusteluohjelmaa joskus Jenkeissä käydessäni katsoin niin se vaikutti paljon mielenkiintoisemmalta.
Kylien puheesta ei saa enää selvää kun se on hommannut popsi-nakit oikeiden huultensa tilalle.
Kardashianit muodin pyörteissä on näköjään Kourtney and Khloe take the Hamptons, kuvattu 2014 :)
Vierailija kirjoitti:
Kardashianit muodin pyörteissä on näköjään Kourtney and Khloe take the Hamptons, kuvattu 2014 :)
Just joo, ja välistä jäi sitten sopivasti ne muut olennaiset Kardashian-sarjan rinnalla menneet eli Khloe ja Kourtney Miamissa 2 (jossa Scott kännisekoili tosi pahasti), Kim ja Kourtney New Yorkissa 1-2 (jossa Kim oli naimisissa koripallo-Krisin kanssa, ja jossa Kanye kävi heidän Nykin putiikissa ihailemassa Kimiä).
Khloen Kocktailisarja on ihan ala-arvoinen, eikö muka ole saanut vieraiksi muita kuin siskoja ja siskojen exiä jne???
Katsoin 12-kauden jaksoja, Rob oli saanut Kendallilta lahjaksi kalleimman iPadin näppiksineen ja äly-kynineen, ja oli antanut ne eteenpäin lahjaksi BlackChynalle instagramkuvien perusteella! Raivostunut Kendall soitti Robille ja avautui asiasta ja Rob vänkäsi vastaan.
Khloe kertoi että oli soittanut kotiinsa jossa Rob asusteli, ja ilmoittanut tulevansa myöhemmin kotiin. Olikin saapunut aiemmin ja yllättänyt tämän. Kämppä täynnä viinapulloja ja Rob oli ollut siellä BlackChynan kanssa.
Onkos porukka kattonu tuota kourtney and khloe take the hamptons, nyt 2 jaksoa tullut. Kuvattu kesällä 2014. Seurataan khloen suhdetta french montanaan ja scottin alamäki alkaa näkyä myös tuossa hyvin(oli just menettäny vanhempansa jotka asuivat nykissä). Tuohon aikaanhan kourtney odotti reigniä, siinä raskaus on melko alussa vielä.
Scott oli törkeä lähtiessään bilettämään/työkeikalle ilman kourtneyn lupaa. Toisaalta ymmärrän hänenkin puoltaan koska kourtney on niin tyly ja tuntuu ettei niillä oo mitään läheisyyttä. Seuraavassa jaksossa ilmeisesti menee meno vielä hurjempaan suuntaan.
Scott on juuri menettänyt tuossa molemmat vanhempansa ja Kourt yllätti hänet että on TAAS raskaana vaikkeivät olleet suunnitelleet lisää lapsia, ja juuri kun Scott oli vähän saamassa asioitaan ja elämäänsä kasaan. Kourtin nalkuttaminen ei auta Scottin tilannetta yhtään. Kourt vaikuttaa pilallelellityltä ja vaatii että muut elää hänen sääntöjensä mukaan, kuten Scott ja Khloe. Ei ihme ettei Khloekaan jaksa Kourtia.
Khloen eka jakso ei ollut kovinkaan kiinnostava. Saattoi johtua siitä, etten tuntenut vieraista kuin Kendallin ja Snoopin, mutta mun silmään ohjelma vaikutti vähän "halvalta". Ehkpä ensi jakso on mielenkiintoisempi, kun vieraana on Scott, ainakin muistelisin niin :)
Ja Kardashianeiden uudesta jaksosta täytyy sanoa, että onko koko perheellä nuo kamalat isot, mustat, aviatoreja muistuttavat aurinkolasit? Ainakin Krisillä, Khloella ja Kyliella on ne, ja mun silmään ne eivät sovi heistä kellekkään... :D