Kardashianit
Seuraatko?
Itse olen pitkällä sairaslomalla ja jäin koukkuun. Sarja tulee iltaisin ja uusintana päivällä. Viikonloppuisin useampi uusinta putkeen.
Suomessa mennään kohta kaudelle 9 mutt jenkeissä menossa ties monesko kausi.
En tiedä mikä heissä kiehtoo. Jotenkin ne on niin tavallisia, ja sitten kuitenkin käsittämätöntä uber bling blingii.
Kauniita toki (kaunein on Khloe) mutta eipä se, ja rikkauskaan onnea ole tuonut .. On mt - ongelmia, päihdeongelmia, perheriitoja ..
Kommentit (1003)
Mun mielestä on makeeta et Kendall ja Gigi on ainakin nyt tällasia it-malleja, mieti vaik 90-luvun supermalleja, ni olihan niitäkin se kourallinen jotka oli sit ihan joka näytöksessä ja jokasessa mainoksessa. En näe pahana että molemmat takoo nyt nii perkeleen kovaa ku rauta on kuumaa. Kendall on myös mun mielestä tosi maanläheisen oloinen, ja luulen et reality-taustasta on enemmänki haittaa ku hyötyä, ni mahtavaa et on päässy noinki pitkälle. Toki lähtökohdat on molemmilla eri ku jollai tavallisella pulliaisella (varmasti vanhemmat maksanu jotai catwalk koulutusta ja uusia casting kuvia vaikka kuukausittain) mut periaatteessa nyt menevät omilla ansioillaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on makeeta et Kendall ja Gigi on ainakin nyt tällasia it-malleja, mieti vaik 90-luvun supermalleja, ni olihan niitäkin se kourallinen jotka oli sit ihan joka näytöksessä ja jokasessa mainoksessa. En näe pahana että molemmat takoo nyt nii perkeleen kovaa ku rauta on kuumaa. Kendall on myös mun mielestä tosi maanläheisen oloinen, ja luulen et reality-taustasta on enemmänki haittaa ku hyötyä, ni mahtavaa et on päässy noinki pitkälle. Toki lähtökohdat on molemmilla eri ku jollai tavallisella pulliaisella (varmasti vanhemmat maksanu jotai catwalk koulutusta ja uusia casting kuvia vaikka kuukausittain) mut periaatteessa nyt menevät omilla ansioillaan eteenpäin.
90-luvun supermallit oli upeita, gigit ja kendallit on rumia niihin 90-luvun malleihin verrattuna.
Tietysti teinitytöille on mukavaa, että malleina on tuollaisia rumia taviksia, koska niihin on helppo samaistua, mutta onhan se selvää ettei ne ole millään omilla ansioillaan missään, koska ei ne ole minkään näköisiä, vaan tuollaisia taikinapalloja.
Julkkisten isot pyöreät ja vielä todennäköisesti huonosti pyyhityt perseet usein liitetään tuohon nimeen
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten isot pyöreät ja vielä todennäköisesti huonosti pyyhityt perseet usein liitetään tuohon nimeen
Mulla aina naurattaa tämä, koska joku kommentoi jossakin, että katsokaa miten lyhyet kädet kim kardashianilla on...ja sitten miten jätti sen feikkiperse on, ja kuvitelkaa, että pystyykö noin lyhyillä käsillä yltämään pyyhkimään.
Yöks, oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiemminhan sillä valkaistiin letti, ei ollut peruukki, mutta nyt on peruukki?
Juurikin näin. Tosin on ollut myös puhetta, että se Draco Malfoy-letti olisi myös ollut vain peruukki.
Se aiempi blondi oli luultavasti myös peruukki. Kim saa aina mukavasti palstatilaa, kun iskee blondiperuukin päähänsä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021421119085_vi.shtml
Hyvin joku kommentoinut tuonne, että oiskohan kannattanut jättää ostamatta ne 150 joululahjaa Kimille, jos rahat tiukilla. :D
Joku täällä haukkuu Kendallia rumaksi? Siis mitkä lasit sulla on päässä??!!
Vaikka ei sattuisi silmää miellyttämään niin rumaksi häntä (eikä myöskään Gigiä) voi sanoa.
Mielestäni todella kaunis ja mielellään katselen erilaisia kuvia hänestä. Hän myös näistä Kardashian - Jenner klaanin naisista usein myös hulluttelee ja nauraa avoimesti kuvissa, sen sijaan kun muut keskittyvät poseeraamiseen.
90-luvun malleista ei mieleen tule muita minun mieleisiäni kaunokaisia kuin Crawford.
En ole koskaan pitänyt esim. Claudia Shifgerin ulkonäöstä, siinä oikeesti jotenkin erikoisen vinksallaan hänen kasvonsa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan pitänyt esim. Claudia Shifgerin ulkonäöstä, siinä oikeesti jotenkin erikoisen vinksallaan hänen kasvonsa.
Hhahhah, mikä on claudia shifger....
Vaikka toisaalta joltain kardashian fantardilta ei oikein voi muuta odottaa.
Munkin mielestä Kendall on kaunis, koska on aito! Ja se ohjelmassakin nähtävä ujous on söpöä :)
Mistä muuten tulee tämä käsitys, ettei Kendall ole muka parannellut naamaansa? :D Siis ihmiset aina kommentoi joka paikassa miten hän on ainoa luomu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hhahhah, mikä on claudia shifger....
Vaikka toisaalta joltain kardashian fantardilta ei oikein voi muuta odottaa.
Siis kamalaa ihan kirjoitusvirhe tuli!
On sulla pienet piirit ja halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Mistä muuten tulee tämä käsitys, ettei Kendall ole muka parannellut naamaansa? :D Siis ihmiset aina kommentoi joka paikassa miten hän on ainoa luomu.
Ehkä siksi kun on.
Tarkkanäköiset fanit on seuranneet Kendallia pikkulikasta saakka, kauneuskirurgia kyllä huomattaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen :D Vaikka ei tosiaankaan ole yhtä rajusti leikelty kuin siskonsa, niin on ihan selvää että ainakin nenä on leikattu, kulmia kohotettu ja huulia täytetty!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen :D Vaikka ei tosiaankaan ole yhtä rajusti leikelty kuin siskonsa, niin on ihan selvää että ainakin nenä on leikattu, kulmia kohotettu ja huulia täytetty!
http://www.celebplasticsurgeryonline.com/kendall-jenner-plastic-surgery…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi kun on.
Tarkkanäköiset fanit on seuranneet Kendallia pikkulikasta saakka, kauneuskirurgia kyllä huomattaisiin.
Sinä se et ainakaan huomaa.
Katson AVA:aa. Miksei Kourt ja Scott voi kommunikoida kunnolla ja puhua rehellisemmin tunteistaan? Nytkin tuossa synnytyshuoneasiassa molemmat nälvii töisilleen ja vitsailee sarkastisesti. Kourtneyllä varsinkin aina muuri ympärillään.
Ei niiden keskustelusta tuu mitään kun Kourtney on takakireä lehmä ja scott huumorintajuinen pönttö.
Huh tässä 10.kaudessa scottin alamäki tosiaan alkaa... Eka menetti vanhempansa ja sitten ahdistui kolmannesta lapsesta,alkanut käyttää taas enemmän alkoa. Viime jakso vegasissa krisin kanssa oli jo aika vaivaannuttava. Ennen oon ollut enemmän "team scott" mutta ei luoja voi noin raskaana olevaa avovaimoa kohdella. Paha mieli kourtin puolesta kun miettii hädissään tuleeko isä synnytykseen vai ei. :(
Ps.Kylie on muuten tosiaa aika pelottava Kim kaksoisolento..
Kourtney ja Scott on jotenkin omituinen pariskunta. Kourtney vaan lykkää vauvoja tulemaan, Scott käyttäytyy kuin hänellä ei olisi mitään vastuuta/osaa koko asiassa... eikö ne oikeesti puhu näistä asioista??
Vähän turhan paljon näkyy tuon Kendallin naamaa joka muotilehden mainoskampanjoissa nyt, lisäksi liian monissa näytöksissä. Tulee kieltämättä mieleen että onko äiti maksanut tyttärensä joka paikkaan.
Sama koskee sitä joka paikan Gigi Hadidia, mielestäni ei ole minkään näköinen ja jotenkin taikinanaamainen ilman photoshoppauksia, se tumma pikkusiskonsakin on kaunispiirteisempi.