Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kate +8? Mihin se Jon katos, tuliko ero ja jos niin miksi?

Vierailija
28.11.2015 |

Oon missannut joitakin jaksoja.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa oon miettinyt...

Vierailija
2/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuutissa löytyi wikistä, että erosivat jo vuonna 2009. Sitä en viitsinyt etsiskellä, missä heppu luuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oon missannut joitakin jaksoja".. :D Missannut aika monta vuotta siis. Joku pettämissotku siinä oli, yllättäen, Jon on sika. Vanhemmat kaksoset eivät halunneet nähdä isäänsä pitkään aikaan, en tiedä käyvätkö nyt jo tapaamisissa. 

Vierailija
4/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Jon ylltäen vehtasi lastenhoitajan kanssa ja Kate pisti sen pihalle.

Ja Jon siirtyi elämään railakasta elämää sen 20v naisen kaa, oli kuulemma saanut tarpeekseen perhe-elämästä

Vierailija
5/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tuli.Syy: muut naiset.Huoltajuuskiistoja ja riitoja myös appi- ja omien vanhempien kanssa.Kuvioihin kuului myös raju alkoholin käyttö,kun Joni juhli vaapaksi pääsyään.

Vierailija
6/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en ihmettele sen Jonin lähtöä muiden matkaan. Oli se Kate melkoinen riivinrauta.

Vierailija
7/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella varmaan aika vaikeeta löytää uus mies tollaseen kompleksiin? Kaunis nainen on kyllä, mutta tissit vahvasti tyrkyllä varsinkin tuossa viime jaksossa.

Vierailija
8/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta en ihmettele sen Jonin lähtöä muiden matkaan. Oli se Kate melkoinen riivinrauta.

Mä vähän luulen että aika moni meistä muistakin olisi riivinrauta jos olisi kuutoset ja kaksoset. Niiden elämä on hieman erilaista kuin meidän joilla on esimerkiksi vain kolme eri ikäistä lasta.

Vierailija
9/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oon missannut joitakin jaksoja".. :D Missannut aika monta vuotta siis. Joku pettämissotku siinä oli, yllättäen, Jon on sika. Vanhemmat kaksoset eivät halunneet nähdä isäänsä pitkään aikaan, en tiedä käyvätkö nyt jo tapaamisissa. 

No onko Suomessa jätetty kausia sit väliin Friillä. Ei siitä ole kuin viikkoja, kun näytettiin jaksoja, jossa olivat vielä yhdessä ja lapset pienempiä toki

Vierailija
10/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee sika se Jon sitten. Jättää nyt kahdeksan lasta tolleen!

Vierailija
11/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko selittää miksette jaksa mitään googlettaa? Onko se osa sitä uusavuttomuutta?

Vierailija
12/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko selittää miksette jaksa mitään googlettaa? Onko se osa sitä uusavuttomuutta?

Ei, vaan läheisriippuvuutta <3 Tykkään susta, pusu. :) 

Vierailija
13/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onko Suomessa jätetty kausia sit väliin Friillä. Ei siitä ole kuin viikkoja, kun näytettiin jaksoja, jossa olivat vielä yhdessä ja lapset pienempiä toki

Friiltä tulee vieläkin. Tää pelkkä Kate+8 tulee 5-kanavalta ja on mennyt multa ihan ohi, järkyttävää. Yleensä surffailen kanavilla niin tehokkaasti, että bongaan kaikki kamalat tosi-tv-ohjelmat ja jään koukkuun.

Vierailija
14/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kun se on osa sitä, että tältä palstalta saa helposti vastauksia kaikkeen ja sillä välin voi keskittyä muuhun:)

Vierailija
15/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jon&Kate+8 oli oikeasti hauska ja ihana sarja, mutta tämä uusi Kate+8 on julkisuustyrkyn Katen oma show, missä lapset on vain sivuosassa.

Vierailija
16/40 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/40 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate- julkisuustyrkky. Yritä itse elättää 8 lasta jollain sairaanhoitajan palkalla.

Vierailija
18/40 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonhan kielsi lasten esiintymisen telkkarissa, kun hän ei päässyt jaksoihin enää mukaan, mikä mun mielestä oli todella raukkamaista, sillä tuon sarjan avulla lapset saivat kokea kaikkea ja pääsivät matkustelemaan. Jon ja Katen palkalla se ei olisi onnistunut eikä etenkään eron jälkeen.

Vierailija
19/40 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele että se Jon lähti autuaammille metsästysmaille. Vaikka tämä Katen muutos tapahtuikin varmaan sen jälkeen niin se muutos on kamala. Nyt se on semmoinen muovibarbi.

Vierailija
20/40 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TLC-kanavalla on ollut mielestäni paljon parempia monilapsisuussarjoja, olivat siis vähän maanläheisempiä, eikä noin rikkaanoloisia ja täydellisiä.  Tuollaiselle nillittäjätyypille kuin tuo Kate on, ei oikein  sovi 8 lapsen hoito, kun suurin osa ajasta kuluu kaiken täydelliseksi kiillottamiseen ja töidensä luetteloimiseen ja miehen haukkumiseen. Lapset ovat kuin jossain tiukassa sisäoppilaitoksessa- toki tämän nyt on ihan omaa mututuntuani, voihan olla, että nuo ohjelmat on leikattu yksipuoliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi