Kumppani työpaikan pikkujouluissa.

Vierailija

Ja minä kotona. ihan vitun hieno fiilis, JEE!

Kommentit (4)

Vierailija

Sama. Tosin mut jätettiin juuri viestillä :) 7vuotta, paljon yhteistä ja nyt tuli päätös. Olisin ansainnut hieman muuta kuin tekstiviestin..

Vierailija

Siis kumppanisi on firman pikkujouluissa ja nyt lähetti viestin että jättää sut? Vieläköhän se on selvinpäin samaa mieltä? 

Perkele, jättöviestiäkö tässä pitää minunkin odotella ? :o

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis kumppanisi on firman pikkujouluissa ja nyt lähetti viestin että jättää sut? Vieläköhän se on selvinpäin samaa mieltä? 

Perkele, jättöviestiäkö tässä pitää minunkin odotella ? :o

ap

Musta tuntuu että siellä on sattunut jotain..viesti oli ihan kaunis, kiitos kaikesta jne.. onhan meillä ollut ylä- ja alamäkiä mutta puskistahan tuo tuli..

syvä huokaus

Meillä miehellä on tänään lauantaina työpäivä, jonne hetki sitten lähtikin. Oli kotiutunut kännissä kuin käki kahdelta yöltä. Nyt se koittaa stempata työpäivän yli ja tiedän, että kun mies tulee kotiin niin se ei muuta tee keskiviikkoon saakka kun makaa sohvalla. Ja käy töissä.

Eikä mies ymmärrä miksi olin näreissäni aamulla. Hänen mielestään olen suuttunut siitä, että hän oli firmansa pikkujouluissa... En todellakaan ole siitä näreissäni, vaan siitä että miksi helvetissä sitä viinaa pitää vetää siihen tahtiin että aamulla vapisuttaa. Varsinkin kun aamusta pitää taas joutaa töihin! Jos hänellä olisi ollut vapaapäivä tänään niin olisin vaan pussannut poskelle ja todennut että jatka uniasi kulta. Mutta omaa moraaliani särkee se, että krapulassa pitää mennä töihin.

Mutta nyt kuulemma nalkutan ja meillä meneekin sit koko loppuviikonloppu mykkäkoulussa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat