Kokemuksia ostohyvityksestä?

Shoppailija

Onko täällä muilla vauva foorumilaisilla kokemuksia ostohyvitys palvelusta? Olen itse ihan uusi tämän kanssa ja siksi kysymässä. Yhden tekstin löysin miten toimii, mutta nyt haen omakohtaisia kokemuksia.

http://www.miesasia.fi/2015/09/rahaa-takaisin-nettiostoksistasi.html?m=0

Suositteletteko?

Kommentit (5)

Vierailija

Suosittelen, ei valittamista, olen saanut sitä kautta jo 120 e takaisin noin kolmen vuoden asiakkuuteni aikana. Jos haluat ostaa esim. Zalandolta, niin menet ensin Ostohyvityksen sivuille ja siirryt heidän linkkinsä kautta Zalandoon ja teet ostoksesi normaalisti. Ei mitään syytä miksi en käyttäisi Ostohyvitystä sellaisiin ostoksiin, jotka olisin muutenkin tekemässä, mutta ilman sitä hyvitystä. Pelkkää plussaa itselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Suosittelen, ei valittamista, olen saanut sitä kautta jo 120 e takaisin noin kolmen vuoden asiakkuuteni aikana. Jos haluat ostaa esim. Zalandolta, niin menet ensin Ostohyvityksen sivuille ja siirryt heidän linkkinsä kautta Zalandoon ja teet ostoksesi normaalisti. Ei mitään syytä miksi en käyttäisi Ostohyvitystä sellaisiin ostoksiin, jotka olisin muutenkin tekemässä, mutta ilman sitä hyvitystä. Pelkkää plussaa itselle.

Itsekin yritän aina muistaa mennä sitä kautta, koska siitä tosiaan saa rahaa takaisin. Hyvä juttu kuluttajalle. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oho yli 120 € :O Empä olisi uskonut että tuollaisia rahoja voi saada takaisin. Kiitos vinkistä.

Se on aikain saatossa kertynyt pienistä osista, yksittäiset tilitykset alle eurosta melkein kymppiin tilausten suuruuden perusteella. Mulla mukana potissa on mm. lennot, hotellivaraukset , Zalando, Nelly ja muutama muu vaatekauppa sekä pari lehtitilausta. Jos tilaa enemmän niin saa enemmän hyvityksiäkin :)

Vierailija

Hyvin toimii, itselläni on tosin kertynyt vasta alle kymppi kun olen kyseistä palvelua käyttänyt vasta muutaman kuukauden. Muistakaa muuten ottaa shoppaillessa AdBlock pois, muuten Ostohyvitys ei rekisteröi ostoksia! :)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat