Exän uusi ei kestä meidän fb-kaveruutta

Vierailija

Ollaan eronneet kahden lapsen vanhemmat. Ollaan oltu tosi hyvissä väleissä (jo ihan lasten takia olen pinnistänyt, ja onneksi ollaan tässä onnistuttu). Nyt exä on tavannut uuden henkilön, olen suhtautunut tähän positiivisesti - itse en siis halua vielä mitään vakavaa vaan nautin itsenäisestä elämästä. Kuitenkin tämä uusi, 2kk vanha naisystävä vaati meidän lakkaavan seuraamasta toisiamme somessa ja hänestä se oli aivan outoa, jos exät ovat ystäviä facebookissa tms. Tämä oli ihan älytön riidan aihe, jonka seurauksena exä otti minut pois kavereistansa. Olen sanonut, että en halua olla onnensa tiellä jne, mutta musta on todella outoa käytöstä rajoittaa toisen itsemääräämisoikeutta tuolla lailla. Itselle vain nousi kauhukuvat, milloin hän haluaa muuten vaikuttaa ystävyyteemme, lasten tapaamisiin. Onko hän ylipäänsä ok faktan kanssa, että exällä on entistä elämää. Sanokaa te, onko huoleni ihan tuulesta temmattu vai onko tuo liian vaativaista, omistavaa käytöstä? Ehkä olen itse vain pönttö ajatuksineni :)

Kommentit (3)

Vierailija

No, sä voit olla mitä mieltä vaan, mutta tuo asia on tasan sen pariskunnan keskinäinen juttu. Itselläni ei tulisi mieleenikään rajoittaa mieheni yhteydenpitoa lastensa äidin kanssa, mutta meitä on moneen junaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, sä voit olla mitä mieltä vaan, mutta tuo asia on tasan sen pariskunnan keskinäinen juttu. Itselläni ei tulisi mieleenikään rajoittaa mieheni yhteydenpitoa lastensa äidin kanssa, mutta meitä on moneen junaan.

Sama. Fb:han on ihan näppärä tapa pitää yhteyttä ja esim. sopia lastenkin asioista, ei se tarkoita sitä että vanha suola janottaisi. No, jotkut on mustiksia, ehkä omien aiempien kokemusten takia tai muuten vaan.

Vierailija

Kiitos kommenteista. Tarkennan vielä, että älytön riidan aihe oli siis heidän välillään, exä kertoi tästä minulle. Tuosta saa kuvan että me oltais riidelty asiasta. Mua lähinnä harmittaa, että sain ihan erilaisen kuvan tästä uudesta tyypistä, eikä vaikutakaan ihan niin tasapainoiselta kuin alussa luulin.(mietin myös tässä lapsiani) Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat