Voiko tyttö pyytää poikaa vanhojen tansseihin?
Vai pitääkö poika tyttöä ihan luuserina?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Voi pyytää. Mua aikoinaan pyydettiin, ei siinä mitään kummallista. Kannattaa ehkä kyllä varautua siihen että tulee kieltävää vastausta.
Miksi tulisi kieltävä vastaus, jos pojalla ei olisi paria entisestään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pyytää. Mua aikoinaan pyydettiin, ei siinä mitään kummallista. Kannattaa ehkä kyllä varautua siihen että tulee kieltävää vastausta.
Ei halua tanssia? Ei kiinnosta tanssia?
Voihan tyttö myös olla ns. sysiruma tai läski.
Kyllä näitä syitä on.
Minua pyydettiin. En missään nimessä pitänyt tyttöä luuserina vaan rohkeana. Olisin jäänyt ilman paria muuten, koska en olisi itse uskaltanut pyytää ketään tyttöä. :)
M24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poika ei pidä tytöstä. Miksi tuollaistakin täytyy erikseen kysyä, voi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vanhojentanssit eivät ole pakolliset ja kiinnostavat harvempia poikia kuin tyttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halua tanssia? Ei kiinnosta tanssia?
Voihan tyttö myös olla ns. sysiruma tai läski.
Kyllä näitä syitä on.
No tietenkin, mutta sinun vastauksesi oli hieman kummallinen, koska oletusarvosi oli heti, että vastaus on kieltävä. Jos tyttö ei ole läski tai ruma ja poika tahtoisi tanssia, miksi hän vastaisi kieltävästi? :D
Toki voi pyytää. Tosin voit olla jo myöhässä. Minunkin poikaani pyysi tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö poikien muka tässäkin asiassa tehdä aina aloite?
Tietenkin. Ja jos tyttö kysyy ja pojalla ei ole tanssia paria niin kieltäytyä ei saa.
No meillä ainakin moni tyttö pyysi, itse myöskin. Saattoi kyllä johtua siitä, että tyttöjä oli huomattavasti enemmän kuin poikia. Ne tytöt, jotka eivät kehdanneet pyytää ketään, jäivät yksin/tyttöpareiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Ja jos tyttö kysyy ja pojalla ei ole tanssia paria niin kieltäytyä ei saa.
Toivon todella että tuo oli sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta yleensä oletetaan, että poika tekee aloitteen.
Miksei voisi. Minä aikoinani kysyin yhtä poikaa parikseni, koska halusin tarpeeksi pitkän parin (ja ok näköisen muutenkin), ja ajattelin ettei muut ehdi viemään jos itse kysyn. Elämässä ei kannata muutenkaan jäädä odottelemaan asioita, pikku vinkkinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei, mutta yleensä oletetaan, että poika tekee aloitteen.
SINÄ oletat, ei kaikki.
Olin itse tyttövaltaisessa lukiossa ja meillä nimenomaan tytöt pyysivät poikia pareiksi, äärimmäisen harvoin poika pyysi tyttöä. Tanssiparini kertoi minulle myöhemmin, että yli 10 tyttöä minun jälkeeni oli kysynyt häntä pariksi, joten kannattaa olla nopeasti liikkeellä...