Voiko tyttö pyytää poikaa vanhojen tansseihin?

Vierailija

Vai pitääkö poika tyttöä ihan luuserina?

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Voi pyytää. Mua aikoinaan pyydettiin, ei siinä mitään kummallista. Kannattaa ehkä kyllä varautua siihen että tulee kieltävää vastausta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi pyytää. Mua aikoinaan pyydettiin, ei siinä mitään kummallista. Kannattaa ehkä kyllä varautua siihen että tulee kieltävää vastausta.
Miksi tulisi kieltävä vastaus, jos pojalla ei olisi paria entisestään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei halua tanssia? Ei kiinnosta tanssia?

Voihan tyttö myös olla ns. sysiruma tai läski.

Kyllä näitä syitä on.

Vierailija

Minua pyydettiin. En missään nimessä pitänyt tyttöä luuserina vaan rohkeana. Olisin jäänyt ilman paria muuten, koska en olisi itse uskaltanut pyytää ketään tyttöä. :)

M24

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poika ei pidä tytöstä. Miksi tuollaistakin täytyy erikseen kysyä, voi helvetti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Koska vanhojentanssit eivät ole pakolliset ja kiinnostavat harvempia poikia kuin tyttöjä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei halua tanssia? Ei kiinnosta tanssia?

Voihan tyttö myös olla ns. sysiruma tai läski.

Kyllä näitä syitä on.

No tietenkin, mutta sinun vastauksesi oli hieman kummallinen, koska oletusarvosi oli heti, että vastaus on kieltävä. Jos tyttö ei ole läski tai ruma ja poika tahtoisi tanssia, miksi hän vastaisi kieltävästi? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitääkö poikien muka tässäkin asiassa tehdä aina aloite?
Tietenkin. Ja jos tyttö kysyy ja pojalla ei ole tanssia paria niin kieltäytyä ei saa.

Vierailija

No meillä ainakin moni tyttö pyysi, itse myöskin. Saattoi kyllä johtua siitä, että tyttöjä oli huomattavasti enemmän kuin poikia. Ne tytöt, jotka eivät kehdanneet pyytää ketään, jäivät yksin/tyttöpareiksi. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat