Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko tyttö pyytää poikaa vanhojen tansseihin?

Vierailija
27.11.2015 |

Vai pitääkö poika tyttöä ihan luuserina?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö poikien muka tässäkin asiassa tehdä aina aloite?

No ei, mutta yleensä oletetaan, että poika tekee aloitteen.

Vain jos tyytyy asemaansa miesten orjina. Oletko sinä orja?

Vierailija
22/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Haloo, siinä vaiheessa ollaan jo lukiossa, ei voi olla noin nolo asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikoinani pyysin. Poika oli ujo, ei ollut kehdannut pyytää vielä ketään ja oli aika helpottuneen oloinen, kun homma hoitui niin helposti.

Vierailija
24/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota "tähtäimeen" sellainen aika normaalinoloinen poika, ei mikään koulun suosituin (heillä on jo yleensä joku, heillä on myös enemmän pokkaa vastata ei). Nämä normaalit maanläheiset pojat tanssivat usein. Itse kysyin Whatsappin välityksellä. Keskustelu meni suurinpiirtein näin: 

-Moi! Aioksä tanssii wanhat?

-Juu

-Onks sul jo parii?

-Ei

-Haluuks olla mun pari?

-Juu

Hän oli mun luokalla, eikä oltu koskaan puhuttu. Mukavan olonen tyyppi. Näin helposti se kävi. Jos tanssit seuraavana vuonna, niin kannattaa varmaan kiirehtiä, meiän koulussa tanssivat pojat on jo aika lailla mennyt...

Vierailija
25/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki voi pyytää. Tosin voit olla jo myöhässä. Minunkin poikaani pyysi tyttö.

En puhu itsestäni, vaan ihan teoriassa. Minulla on jo pari. Ap

Vierailija
26/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota "tähtäimeen" sellainen aika normaalinoloinen poika, ei mikään koulun suosituin (heillä on jo yleensä joku, heillä on myös enemmän pokkaa vastata ei). Nämä normaalit maanläheiset pojat tanssivat usein. Itse kysyin Whatsappin välityksellä. Keskustelu meni suurinpiirtein näin: 

-Moi! Aioksä tanssii wanhat?

-Juu

-Onks sul jo parii?

-Ei

-Haluuks olla mun pari?

-Juu

Hän oli mun luokalla, eikä oltu koskaan puhuttu. Mukavan olonen tyyppi. Näin helposti se kävi. Jos tanssit seuraavana vuonna, niin kannattaa varmaan kiirehtiä, meiän koulussa tanssivat pojat on jo aika lailla mennyt...

Olitte siis samalla luokalla lukiossa, ettekä olleet koskaan puhuneet toisillenne???

Vierailija
27/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pyytää, jos haluaa päästä tanssimaan. Meilläkin tytöt pyysivät poikia, ei pojat ymmärrä sitä, niin että heidän pitäisi tehdä aloite. Ja eikä heidän tietystikään tarvitse. Pareja alkoi tulemaan jo ennen kesää, että kannattaa nopeasti alkaa kyselemään. Meillä oli ainakin mahdollista pyytää poikia amiksesta ja he lähtivät kyllä innolla mukaan. :) 

Vierailija
28/28 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on joku vitsi? :D Meidän lukiossa ainakin nimenomaan suurin osa tytöistä kysyi poikaa pariksi, suurin osa jo ensimmäisen vuoden keväällä/kesällä. Juurikin siitä syystä, että tyttöjä oli paljon enemmän ja monille jouduttiin sitten etsimään alemmalta luokalta poika pariksi.