Perjantai-illan vieraat ja miehen tuleva luennointi
Mies pitää lyhyen katsauksen katojen salaisuuksiin. On järjestelty naposteltavaa ja vanhoja valokuvia erilaisilta leireiltä, joissa mieheni poseeraa Chuck Norriksen kanssa samassa kuvassa. Erään leirin teemana oli takakiertopotku. Potkua teetettiin 10 000 kertaa. Leirin hinta oli aika korkea (dollareissa) Big Food Wallage oli pitämässä leiriä. Mieheni pääsi sparraamaan malliksi Big Food Wallagen kanssa, koska osasi takakirtopotkun niin hyvin.
Tämän illan teemana on katojen lukot ja niiden toimivuus lähitilanteissa. Vieraita tulee mm naapurista ja tyttäremme poikaystävän vanhemmat.
Moni varmasti yllättyy illan ohjelmasta :) Mieheni suorittaa kaikki 12 gataa ja esittää niiden viralliset bonkait joka ilmansuuntaan. Tietenkin ennen suoritusta ilmansuunnat pitää siunata shintolaisin menetelmin. Se on minun tehtäväni.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni luulee että Chuk Norriksen leirit ovat jotenkin harvinaisia tms. Todellisuudessa noille leireille pääsi aikoinaan aika helposti. Että ei se sun mies ole mitenkään erityisasemassa suomalaisiin karatekoihin verrattuna.
Kuulostat tosi kateelliselta lapsellisessa asiassa. Kyse on kuitenkin vain karatesta joka on harrastus. Osa on käynyt Chuck Norrisin leireillä ja osa ei ole.
Ei se tee kenestäkään huonoa karatekaa, ainoastaan aika tärkeitä leirejä on jäänyt väliin jos ei ole Chuckin leireillä koskaan vieraillut. Mies on todellinen karaten messias.
Todella monia karatekoja olen tavannut ja leireillä käynyt. En ehkä messiaaksi sanoisi, mutta varmasti tosi monen elämäntapoja parantanut ja ollut esikuvana monelle.
Mitä nyt omasta kehupussista voisin Norrisin Chuckille sanoa niin sivupotku on todella hyvännäköinen ja varmasti tuntuu kun osuu. Siinä on mies tehnyt satojatuhansia sivupotkuja. Niin hyvännäköinen on Chuck Norrisin sivupotku että sitä katselee vielä monet ihmiset filmiltä satojen vuosienkin jälkeen.
minulla tulee näistä karate jutuista hyvä mieli. Nuoruus muistuu mieleen. Karate on tosi kasaria ja monelle vakava juttu.
Minunkin mieheni on puhunut katon teosta. Minä hölmö luulin hänen puhuvan työkaluvajan katosta. Nyt vasta tajusin, että hän aikoo ottaa kissalta nirrin pois karatella.