Minkä takia treffisivustojen naiskäyttäjistä varmaan puolella on käyttäjänimenä pikku myy?

Vierailija

Noita näkee ihan koko ajan - ja tietenkin perään on heitetty joku viiva tai syntymävuosi kun kaikki tavalliset versiot erikseen- ja yhteenkirjoitettuna on jo varattu.

Eikö mielikuvitus oikeasti riitä mihinkään muuhun?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

On vai? Mielenkiintoista. Miehillä taas on usein joku junttimainen kutsumanimi, kuten Jarppa tai Jonde, joskus myös Jallu. Kuvailevat nimet ovat yleisiä, Lihaksikasmies, Motoristimies, Yksinäinenmies tai Isomies on tullut vastaan useasti, erilaisilla päätteillä (usein vuosiluku, joskus myös ikä, joka saattaa olla useita vuosia nykyistä ikää vähemmän..). Eniten taitaa kuitenkin olla noita mitään tarkoittamattomia numero- tai kirjainyhdistelmiä: ttt777, HeKerMas, 1457892, jne.

Olen samaa mieltä siitä, että mielikuvituksen käyttäminen tässä asiassa voisi kertoa henkilöstä paljonkin, ja houkutella oikeanlaista seuraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On vai? Mielenkiintoista. Miehillä taas on usein joku junttimainen kutsumanimi, kuten Jarppa tai Jonde, joskus myös Jallu. Kuvailevat nimet ovat yleisiä, Lihaksikasmies, Motoristimies, Yksinäinenmies tai Isomies on tullut vastaan useasti, erilaisilla päätteillä (usein vuosiluku, joskus myös ikä, joka saattaa olla useita vuosia nykyistä ikää vähemmän..). Eniten taitaa kuitenkin olla noita mitään tarkoittamattomia numero- tai kirjainyhdistelmiä: ttt777, HeKerMas, 1457892, jne.

Olen samaa mieltä siitä, että mielikuvituksen käyttäminen tässä asiassa voisi kertoa henkilöstä paljonkin, ja houkutella oikeanlaista seuraa.

Mahdollisesti. Heteromiehelle ei näy mieskäyttäjien profiilit, joten en voi kommentoida vaivaako sama ilmiö molempia sukupuolia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikku Myy on pieni mutta pippurinen, itsenäinen ja oman tiensä kulkija. Sitä sillä halutaan kertoa.

Juuri niin, kun vastaan tulee heti alkuunsa 10 Myytä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pikku Myy on pieni mutta pippurinen, itsenäinen ja oman tiensä kulkija. Sitä sillä halutaan kertoa.

Eli suomeksi sanottuna ovat vittumaisia kiukuttelevia ämmiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Juuri niin, kun vastaan tulee heti alkuunsa 10 Myytä.

Asiaan kuuluvat punaiset lyhyet pirteät hiukset, haastava asenne ja kulmikas luonne. Ja ah, niin omaperäinen.

Vierailija

Koska se toimii. Miehet haluavat oikukkaan taskuvenuksen. Erilaisuuskaan ei ole hyvä asia, joten tavallisuudesta saa lisäpisteitä.

Vierailija

Tylsien nimimerkkien lisäksi monilla miehillä on rasittava tapa esiintyä kuvissa jonkun typerän urheiluauton vieressä (itse tietenkin pukeutuneena mainos-teepaitaan ja nappiverkkareihin) tai muskeleitaan pullistellen / kaljapullo tai -tuoppi kädessä / voitonmerkkiä tai peukkua näyttäen. Keksikää jotain omaperäistä tai vielä parempi: olkaa vain ihan normaalisti ja rennosti, juuhan?

Onko ap naisilla kuviin liittyviä kliseisiä juttuja, jotka ärsyttävät? Haluaisin yrittää välttä.. :)

t. 1

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tylsien nimimerkkien lisäksi monilla miehillä on rasittava tapa esiintyä kuvissa jonkun typerän urheiluauton vieressä (itse tietenkin pukeutuneena mainos-teepaitaan ja nappiverkkareihin) tai muskeleitaan pullistellen / kaljapullo tai -tuoppi kädessä / voitonmerkkiä tai peukkua näyttäen. Keksikää jotain omaperäistä tai vielä parempi: olkaa vain ihan normaalisti ja rennosti, juuhan?

Onko ap naisilla kuviin liittyviä kliseisiä juttuja, jotka ärsyttävät? Haluaisin yrittää välttä.. :)

t. 1

En ole ap, mutta

-yläviistosta otetut herutustissikuvat

-kuvat, joissa henkilö ei näy tunnistettavasti, kun ei vaan kehtaa, kun sitten muut näkis, että onkin nettideittailija

-kaikissa kuvissa ei ole pakko posettaa oman lemmikkimussukkakoiran tai -kissan kanssa

-ryypiskelykuvat ja bilevessaselfiet

Vierailija

Minua taas ärsyttävät ilman paitaa tai kaljatuoppi kädessä keekoilevat ukot..!
Ja itseään kehutaan tietenkin " lapsi rakkaaksi ja helläksi " ( jumalauta se lapsirakas kirjoitetaan yhteen!)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Eli suomeksi sanottuna ovat vittumaisia kiukuttelevia ämmiä.

Todennäköisesti myös läskejä, joilla on rumat mummelisilmälasit.

Vierailija

Hyvä juttuhan tässä on se, että aika vähällä vaivalla siellä palvelussa voi erottua edukseen. Itse, kun vielä seuraa netistä hain, luin hetken ns. kilpailijoiden ilmoituksia ja tein itse paljon paremman.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

t. 1

En ole ap, mutta

-yläviistosta otetut herutustissikuvat

-kuvat, joissa henkilö ei näy tunnistettavasti, kun ei vaan kehtaa, kun sitten muut näkis, että onkin nettideittailija

-kaikissa kuvissa ei ole pakko posettaa oman lemmikkimussukkakoiran tai -kissan kanssa

-ryypiskelykuvat ja bilevessaselfiet

Näitä on miehilläkin paljon. Monella on kuvassa aurinkolasit päässä (usein lisäksi hemmetin rumat sellaiset). Tai sitten kuva on niin pimeä tai pienikokoinen, että siitä ei näe muuta kuin että kuvassa saattaa ehkä olla joku ihminen.

Onko yleisesti ottaen selfie huono asia, jos olen siinä normaalisti, en ota sitä oudosta kuvakulmasta eikä minulla ole duckface-ilmettä tai muuta typerää? Vai onko jo sekin turn off, että olen ottanut kuvani itse?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat