Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostatte vanhemmillenne joululahjaksi?

Vierailija

Vai ostatteko mitään?

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Teen kuvakirjan lapsen vuodesta.mukaan paljon kuvia yhteiseltä lomareissulta ja jutuista mitä ovat yhdessä touhunneet. Lisäksi vanhempien lempisuklaata. Mahdollisesti lahjakortti urheiluliikkeeseen..

Harppuuna

Ostetaan pölynimuri siskon kanssa yhdessä. Aikaisemmin hankittu mm. Kännykät, juhla-astiasto, juhla-aterimet.

Joinain vuosina hankittu erikseen lahjat. Itse olen antanut mm. Pentikin vilkaisen torkkupeiton, hyvää whiskyä pullon, lahjakortteja jalkahoitoihin ja hierontoihin.

Kaikista lahjoista ovat tykänneet. Vanhemmat nyt 71- ja 77- vuotiaita. Matkailun tekevät omin varoin eikä mitkään kylpyläreissut heitä kiinnostakaan.

Vierailija

Isä toivoi kirjaa, olikohan se Jarkko Niemisestä? Pitää tarkistaa vielä.

Äidille vaikea ostaa kun hukkuu roinaan eli ei mitään tavaroita. Toisaalta ei tykkää käydäkkään missään eli lahjakortitkin on turhia. Yleensä ollaan ostettu johonkin jalkahoitoon tai ripsikulmavärjäykseen lahjakortti mutta sekin alkaa tuntua tylsältä kun ostaa kymmenettä kertaa saman :D Käyttötavara esim. voiteet ja saippuat jää sillä käyttämättä. Voivoi... vaikea tapaus.

Vierailija

Annan äidilleni lasipurkin jossa on tuikkukynttilöitä, myös pari hajukynttilää seassa. Isälle en anna mitään koska sillä on jo kaikki mitä ihminen voi haluta ja rahaakin enemmän kuin ikinä mulla tulee olemaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat