Mitä amway-tuotteet maksavat?
Kommentit (9)
olen saanut kutsun " kesteille" ja tahtoisin vain tietää jotakin suuntia hinnoista, etten kovin kauhistu siellä esim. pesuaineet, hammastahna jne. Siis kun eikös näitä nyt voi ostaa myyjältä niinkuin tyyliin tupperware-kutsuilla.
Terv. ap
täytyy vaan ottaa huomioon että pesuaineet ym. ovat tiivisteitä, eli esim. pesuaineita tarvii vähemmän... Ja laadusta kannattaa maksaa!!!
hammastahnakin maksoi muistaakseni 11 euroa. Mutta mene ap ihmeessä kekkereille kuuntelemaan!!!
Koko touhu. Olin myös " kekkereillä" jossa yritettiin värvätä lisää höynäytettäviä koti-äitejä myymään ko. tuotteita. Ottivat yhden silmätikukseen, jota mielisteltiin koko ilta, ja myyjän saivat. Näin siis toimiivat joka keikoilla. En suosittele.
Huijauksesta puheen ollen, oletteko te huijatut saaneet hammastahnatuubissa jotain muuta kuin hammastahnaa kenties vai mistä on kyse?
aika hyvä tuo ensimmäinen vastaus kun kysyttiin mitä maksaa niin kiellettiin mainostaminen :D hauskoja tyyppejä tai sitten olen puusilmä kun en nähnyt sitä mainosta ite ollenkaan..
shampoot maksaa noin 10e niinkuin kampaamossakin ja takuu hyviä, kannattaa kokeilla.
hammastahna maksaa samanverran kuin kaupassa, tosin ei sen erikoisempaa.
puhdistusaineet on halvempia ja parempia kuin monet kaupan laatutuotteet ja pyykinpesupulveri on kallista. halvemmat pesee yhtä hyvin.
tai toimitusmaksut, eikös ne ole aika kovat?
Humpuukia koko homma. Ylälinjat keräävät voitot taskuihinsa.
http://www.amquix.info/tr/amway_fn.html
JA AIKA MONTA PURKKIA SAA VARMAAN MYYDÄ ENNENKUN SE NORMAALITYÖ ANSION VOITTAA.