Miksi miehet valehtelevat itselleen?

Vierailija

Kovasti väittävät, että miehen paras ikä on 30->, vaikka paras ikä on alle 30.
Vanhan miehen tullessa iskemään, tunnen vain myötähäpeää, kun pakit saatuaan alkavat kehuskelemaan kuinka ovat parhaassa iässä.

Sivut

Kommentit (47)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan itsetunnoksi. Naisille tämä tuntuu vaan olevan tuntematon käsite.

Ei, kyllä sitä sanotaan ihan vain tyhmyydeksi. Naiset tunnistavat sen miehissä oikein hyvin. Mutta mitä voi prinssiunelmia hautovilta kaksilahkeisilta odottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko ap hädin tuskin teini-iän ylittänyt nainen? :)
Todennäköisesti yli kolmekymppinen nainen, jota vituttaa, kun samanikäiset miehet ovat kiinnostuneita hehkeämmistä ja nuoremmista tapauksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itsetunto perustuu todellisuuteen, oikeaan käsitykseen omista rajoista ja kyvyistä.

Miehillä esiintyy narsismia huomattavasti enemmän kuin naisilla ja narsismi on persoonallisuuden häiriönä syynä noihin miesten kuvitelmiin itsestään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies vaan komenee kun vuosia tulee lisää!!! Nyt 36v ja hmmmmm ;)

Eikö sua harmita, kun omat parhaat vuotesi ovat jo kaukana takanapäin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti yli kolmekymppinen nainen, jota vituttaa, kun samanikäiset miehet ovat kiinnostuneita hehkeämmistä ja nuoremmista tapauksista.

Turvonneet suomalaiset kolmekymppiset miehet haaveilevat näistä nuorista ja hehkeämmistä ihan turhaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mun kolmikymppisiin on vielä monta vuotta. :)
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei se mitään amerikantiedettä ollut ikääsi arvata. Hymiöitä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itsetunto perustuu todellisuuteen, oikeaan käsitykseen omista rajoista ja kyvyistä.

Miehillä esiintyy narsismia huomattavasti enemmän kuin naisilla ja narsismi on persoonallisuuden häiriönä syynä noihin miesten kuvitelmiin itsestään.

Itse asiassa tämä miesten hyvä itsetunto aiheutuu enimmäkseen terveestä narsismista. Kannattaa selvittää mitä se tarkoittaa, voit ehkä itsekin oppia pääsemään miesvihastasi ylitse jos vain rakastat itseäsi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap
Niin aina. Uskon ilman lisäkysymyksiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat