Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni (37v) on 21 vuotias naispuolinen kaveri

Vierailija
27.11.2015 |

Ovat työkavereita, mutta hengailevat usein vapaa-ajallakin. Nainen on ihan viehättävä, ja hän on käynyt meillä kylässäkin pariin otteeseen. En ole kateellista sorttia, mutta tuo on kieltämättä vähän kummallin ystävyyssuhde. Luottaisitko sinä mieheesi tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla tilanne näin, että olen 24v. nainen ja avoliitossa miehen kanssa. Minulla on ystävänä 33v. homomies, jonka kanssa ihan oikeasti ollaan hyviä ystäviä. Olen reissaillut hänen kanssa, käynyt festareilla ym. Mieheni oli aluksi todella mustis, kun ei tiennyt ystäväni homoudesta. Tämä nyt varmaan vähän eri juttu, mutta kyllä mies ja nainen voi olla ystäviä ikäerosta huolimatta :)

Vierailija
22/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin sinisilmäisiä. Eikös sen jonkun tutkimuksenkin mukaan kaikki naiset käsi raamatulla vannoivat että kyllä vaan heidän ystävyyssuhteensa on puhtaasti platonista, ja kun miespuolisilta kysyttiin samaa niin kaikki vastasivat että naispuolinen kaveri himottaa ja panettaa siinä missä muutkin naiset. Eli seksuaalista kiinnostusta on, vaikka nämä ystävänaiset eivät sitä suostu näkemään ja romuttamaan pilvilinnojaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu-ei. 37-vuotiaan parisuhteessa olevan miehen ei luulisi olevan MITÄÄN tarvetta hengailla 21-vuotiaan NAISEN kanssa. Itse en ainakaan hyvällä kattelis. 

Eli sukupuolet on susta niin erilaisia että miehen ja naisen välille ei VOI syntyä platonista ystävyyttä? Minä en ainakaan arvioi ystävyyssuhteitani sen mukaan onko minulla TARVETTA tällaisen ja tällaisen ihmisen seuralle, vaan ne ystävyydet syntyvät ihan sen mukaan kenen kanssa on hyviä keskusteluja, kenen kanssa on mukava vaikka soittaa musiikkia tai käydä lenkillä. Ei siinä mietitä sitä minkä ikäinen toinen on tai mikä hänen siviilisäätynsä on.

Tästä asiasta on tehty paljon tutkimuksia. Tässä yksi: http://www.scientificamerican.com/article/men-and-women-cant-be-just-fr…

"Results suggest that men, relative to women, have a particularly hard time being “just friends.”

Eli asia on usein niin, että naiset vilpittömästi uskovat kaverisuhteen olevan 100% platoninen, mutta miehet salaa elättelevät toiveita johonkin "muuhunkin". Totta kai puhtaasti vain kaveruuteen perustuvia suhteita on miesten ja naisten välillä... mutta uskon, että se on loppupeleissä hyvin hyvin harvinaista. Varsinkin jos nainen on kaunis, kuten ap:n kertomassa tilanteessa. :D Kaunis nuori nainen... hmm... ei varmasti ole pelkkää kaveruutta, ainakaan miehen osalta. 

Joten pliis, älä viitsi olla naiivi. :)

Vierailija
24/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan usko, että nainen ja mies voisivat olla vain kavereita. Tämä perustuu omaan kokemukseeni. Viihdyn hyvin miesten kanssa, ovat niin rentoja ja mutkattomia. Mutta pitemmän päälle kaveruus ei vain toimi. Aina kun olen itse luullut, että kavereita vaan ollaan, niin paljastuu toisen tunteet. Tai toisinpäin; olen mennyt ihastumaan.

Että en hyväksyisi mieheni kaverisuhdetta vastakkaiseen sukupuoleen. Tuo yhteinen harrastusmatka kuulostaa ainakin varsin epäilyttävältä.

Vierailija
25/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin risoo, kun mieheni 50 v hengailee 23-vuotiaan mimmin kanssa. Meillä kolmella on sama harrastus, mutta mies haluaa harrastaa tämän nuoren tytön kanssa ja minä harrastan yksin. Harrastukseen liittyy kilpailumatkoja n. 150 km säteellä, harrastusreissut kestävät 6-8 tuntia ja reissuja saattaa olla kerta viikkoon. Sen lisäksi käyvät yhdessä treenaamassa ja touhuavat siihen päälle vielä muutenkin "harrastusvälineen" parissa.

Mieheni väittää, että vain kaveripohjalta ovat tekemisissä, mutta mies valitettavasti puhuu unissaan. Hokee naisen nimeä ja nukkuu levottomasti . Olen aika rikki asian takia. Mies vannoo ja vakuuttaa, että vaan muuten tykkää tytöstä. Mutta yölliset "X, X, mä en kestä enää" muminat saavat minut epäilemään kaverisuhteen platonisuutta.

Olen yrittänyt olla avarakatseinen, mutta pitää myöntää, että nuttura alkaa mennä piukemmalle! Ja tosiaankin, vaikka meillä kolmella on sama harrastus, niin minä joudun treenaamaan ja kisaamaan yksin, vaikka olisin treenipaikalla samaan aikaan.

Vierailija
26/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan usko, että nainen ja mies voisivat olla vain kavereita. Tämä perustuu omaan kokemukseeni. Viihdyn hyvin miesten kanssa, ovat niin rentoja ja mutkattomia. Mutta pitemmän päälle kaveruus ei vain toimi. Aina kun olen itse luullut, että kavereita vaan ollaan, niin paljastuu toisen tunteet. Tai toisinpäin; olen mennyt ihastumaan.

Että en hyväksyisi mieheni kaverisuhdetta vastakkaiseen sukupuoleen. Tuo yhteinen harrastusmatka kuulostaa ainakin varsin epäilyttävältä.

Entä jos molemmat tai toinen osapuoli on homoseksuaali?

Vierailija
27/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vaikea uskoa, ettei miehen ja tuon nuoren naisen välillä olisi mitään. Ei välttämättä suoraan pettämistä, mutta ehkä semmoista jännitettä, pientä vipinää? Aika outoa että ihan kahdestaan reissuunkin ovat lähdössä, sinuna AP huolestuisin kyllä.

Minulla oli kerran miespuolinen kaveri ja seurustelin samaan aikaan. Hengailimme joskus kolmisin, ja joskus tapasin kaveriani kahdestaankin. Kun erosi poikaystävästäni, tämä mieskaverini yritti heti päästä pöksyihini ja tunnusti että oli ollut seurustelustani harmissaan. Oli entinen kaveri se....

Vierailija
28/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten jos vaikka harrastaakin seksiä tän naisen kanssa? Tuskin sun miehesi on sinua jättämässä jonkun bimbon takia. Seksi on seksiä ja rakkaus rakkautta, anna miehesi nauttia elämästään. Avoimet suhteet ovat tätä päivää.

Vierailija
29/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi hakee säpinää nuoresta naisesta. Ei välttämättä petä sinua fyysisesti, mutta nautiskelee ihastumisestaan ja seksuaalisesta energiasta. 

Vierailija
30/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 20-vuotias nainen ja aina tottunut viettämään vapaa-aikani pääosin miespuolisten ystävien seurassa. Töiden kautta olen ystävystynyt useiden 30-50 -vuotiaiden miesten kanssa. Kenties läheisin ystäväni onkin naimisissa oleva 36-vuotias mies. Olen käynyt useasti myös heidän kotonaan ja sitä kautta ystävystynyt myös vaimon kanssa. Eikä todellakaan ole koskaan meidän välillä mitään tapahtunut. Tuskin sunkaan tarvitsee huolehtia jos olet kyseisen naisen tavannutkin!

Vierailija
31/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 20-vuotias nainen ja aina tottunut viettämään vapaa-aikani pääosin miespuolisten ystävien seurassa. Töiden kautta olen ystävystynyt useiden 30-50 -vuotiaiden miesten kanssa. Kenties läheisin ystäväni onkin naimisissa oleva 36-vuotias mies. Olen käynyt useasti myös heidän kotonaan ja sitä kautta ystävystynyt myös vaimon kanssa. Eikä todellakaan ole koskaan meidän välillä mitään tapahtunut. Tuskin sunkaan tarvitsee huolehtia jos olet kyseisen naisen tavannutkin!

Just näin. 

t. Toinen N22 kenellä vanhempia miehiä ystävinä :)

(ps. hyvä ettet kertonut siitä, miten otat kiimaisesti suihin näiltä ukkomiehiltä jollain syrjäisellä parkkipaikalla aina silloin tällöin;))

Vierailija
32/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska miten nuoret naiset täällä kertoilevat 20-30 vuotta vanhemmista miespuolisista ystävistään. Ottakaa nyt pimut huomioon että miehet aivot toimivat aivan eri tavalla. Vaikka teillä ei olisi mitään tunteita näitä miehiä kohtaan, te ette voi tietää mitä miehet ajattelevat, tuntevat tai tekevät. Todennäköisesti vetävät käteen tapaamisenne jälkeen. Kunhan vähän vielä kasvatte niin tajuatte miksi nämä miehet hengaavat kanssanne. Rakkain terveisin muinaismuisto 70-luvun lapsi :)

Vierailija
33/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on niillä nyt jotain flirttailua ym vipinää ihan taatusti, sänkyyn eivät välttämättä mene.

Vierailija
34/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne olla ihan vaan ystäviä keskenään. Kyllä sellaistakin varmaan on. Mun miehellä myös oli tuollainen ystävä. Sekin tuotiin kotiin näytille ja ai, että meillä kaikilla oli niin mukavaa. Sitten jotain tapahtui ja selvisi vuosien salasuhde. Joten se siitä ystävyydestä... Ja avioliitosta.

Vierailija
35/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on paljon todennäköisempää, että heillä on suhde kuin että heillä ei ole suhdetta. Jos seksiä ei ole jo ollut niin suurella todennäköisyydellä tulee olemaan. Kyllä naiset voivat olla sinisilmäisiä. Sitä vaan ihmettelen, että miten joillakin voi olla pokkaa vedättää kolmatta osapuolta noinkin törkeästi. Ja joojoo, olen kyyninen inhorealisti. Mutta kun tässä on ikävä kyllä tullut nähtyä eläman varella yhtä sun toista... Todennäköisesti tässäkin vedetään ap:tä ihan satanolla :(

Vierailija
36/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Seksiä ei välttämättä ole ollut, mutta joskus kun tilanne on sopiva niin luultavasti...

Nainen ja mies voi olla ystäviä, mutta on hyvin harvinaista että kummallakaan ei olisi myös romanttisia tunteita. Kyllä todennäköisyydet ovat ihastumisen puolella.. Itse en hyväksyisi kahdenkeskistä aikaa jatkuvasti. Joskus joo, mutta en viikottain.

Ja nainen jolla on monia vanhempia miesystäviä..... Miesten intressit voi olla vähän toiset ;) se on vaan egoilua näyttäytyä nuoren mimmin kanssa.

Vierailija
37/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska miten nuoret naiset täällä kertoilevat 20-30 vuotta vanhemmista miespuolisista ystävistään. Ottakaa nyt pimut huomioon että miehet aivot toimivat aivan eri tavalla. Vaikka teillä ei olisi mitään tunteita näitä miehiä kohtaan, te ette voi tietää mitä miehet ajattelevat, tuntevat tai tekevät. Todennäköisesti vetävät käteen tapaamisenne jälkeen. Kunhan vähän vielä kasvatte niin tajuatte miksi nämä miehet hengaavat kanssanne. Rakkain terveisin muinaismuisto 70-luvun lapsi :)

No entäs sitten vaikka vetäisivätkin käteen tapaamisten jälkeen? Pääasia että käyttäytyy inhimmillisesti ja kunnioittavasti seurassani. Tehkööt itsekseen mitä haluavat. 99% miehistä nyt vetää käteen joka tapauksessa, fantasioivat he sitten naapurin kissasta tai omasta äidistä. Kunhan vielä pääset eroon tuosta mustavalkoisesta ajattelutavastasi niin tajuat että elämässä on monia muitakin erilaisia realiteetteja kuin sinun ainoa omasi. ;)

Vierailija
38/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös elämänkokemuksellani, että ihan kauhean sinisilmäinen ei kannata olla.

Vierailija
39/39 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo suhde saattaa vaikuttaa viattomalta, ja todennäköisesti mies ei edes suunnittele pettävänsä. Mutta asia on kuitenkin niin, että ihastuneena (mitä mies luultavasti on) ajautuu tekemään asioita hetken mielijohteesta. Tuollaiset suhteet ovat kuin tulella leikkisi. Miehet ihastuvat niin helposti nuoriin kauniisiin naisiin.