Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelläni (37v) on 21 vuotias naispuolinen kaveri

Vierailija

Ovat työkavereita, mutta hengailevat usein vapaa-ajallakin. Nainen on ihan viehättävä, ja hän on käynyt meillä kylässäkin pariin otteeseen. En ole kateellista sorttia, mutta tuo on kieltämättä vähän kummallin ystävyyssuhde. Luottaisitko sinä mieheesi tällaisessa tilanteessa?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Luottaisin. Voisin myös olla tuo nuorempi osapuoli itse, ilman mitään taka-ajatuksia. On mukavaa kun on monenikäisiä kavereita.

Vierailija

Mitä he tekevät vapaa-ajalla, kun hengailevat yhdessä?

Mä kyllä vähän ihmettelisin, jos mieheni yhtäkkiä ystävystyisi uuden naisen kanssa ja he hengaisivat paljon yhdessä (aivan sama minkä ikäinen nainen olisi). Miehelläni on paljon naisia ystävinä, joiden kanssa on tuntenut pitkään ja se on mulle täysin ok, mutta se että yhtäkkiä viettäisi paljon aikaa kahdestaan jonkun uuden tuttava naisen kanssa voisi alkaa mietityttämään ellei olisi jokin pätevä syy ajan viettämiseen (harrastus tms.).

Onko nainen sinkku? Voi olla, että pientä ihastumista ehkä ilmassa vai miten miehesi perustelee asiaa? Oletko puhunut tästä uudesta ystävyyssuhteesta miehesi kanssa?

Vierailija

Olen itse 20-vuotias nainen ja minulla on kaksi vanhempaa miespuolista ystävää; 36- ja 43-vuotias. Ja todellakin olen vain ystävä näiden miesten kanssa, koskaan ei ole ollut mitään seksuaalissävytteisiä keskusteluja, eivät ole olleet tungettelevia minua kohtaan tms., ovat ihan kunnollisia herrasmiehiä ja osaavat kunnioittaa minua myös ikäni puolesta. Puhutaan ihan yleisesti kaikista elämään liittyvistä jutuista ja maailmanmenosta. Jos tunnet miehesi hyvin, en sinuna olisi huolissani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä he tekevät vapaa-ajalla, kun hengailevat yhdessä?

Mä kyllä vähän ihmettelisin, jos mieheni yhtäkkiä ystävystyisi uuden naisen kanssa ja he hengaisivat paljon yhdessä (aivan sama minkä ikäinen nainen olisi). Miehelläni on paljon naisia ystävinä, joiden kanssa on tuntenut pitkään ja se on mulle täysin ok, mutta se että yhtäkkiä viettäisi paljon aikaa kahdestaan jonkun uuden tuttava naisen kanssa voisi alkaa mietityttämään ellei olisi jokin pätevä syy ajan viettämiseen (harrastus tms.).

Onko nainen sinkku? Voi olla, että pientä ihastumista ehkä ilmassa vai miten miehesi perustelee asiaa? Oletko puhunut tästä uudesta ystävyyssuhteesta miehesi kanssa?

Harrastavat seinäkiipeilyä molemmat, joten näkevät enimmäkseen toisia vapaa-ajalla siellä. Ensi helmikuussa ovat myös lähdössä yhdessä Sveitsiin vuorikiipeilemään.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä minäkin olen, että on ihan ok asia, jos miehellä(si) on naispuolisia ystäviä, mutta jos hän on sinun kanssa suhteessa, niin kmiksi hengailee toisen naisen kanssa vapaa-aikana? En ihan tajua sitä. Eikö hänen pitäisi sinun kanssa hengailla?

Eikö sun miehellä saa olla kavereita joita näkee vapaa-ajalla? Hengaa sun kanssa kaiket päivät ja lomat?

Vierailija

Mulla on kanssa kaikenikäisiä ystäviä sekä miehiä että naisia. Ikähaarukka about 16-61. Ei ongelmaa.

N21

Vierailija

Mitä yhteistä te muut 20-vuotiaat löydätte tuon ikäisten miesten kanssa? Toisaalta kyse taitaa olla luovasta alasta tai vastaavasta eikä jäyheistä valkokauluksista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on kanssa kaikenikäisiä ystäviä sekä miehiä että naisia. Ikähaarukka about 16-61. Ei ongelmaa.

N21

Oletko munahaukka, joka saalistaa vanhempia miehiä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä te muut 20-vuotiaat löydätte tuon ikäisten miesten kanssa? Toisaalta kyse taitaa olla luovasta alasta tai vastaavasta eikä jäyheistä valkokauluksista.

Juu no muusikko- ja teatterikavereita ne lähinnä mulla onkin, eli oikeassa olet ainakin mun kohdalla :)

N21

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

N21

Oletko munahaukka, joka saalistaa vanhempia miehiä?

En todellakaan :D Yksiavioisessa avoliitossa 24-vuotiaan kanssa nyt kolmatta vuotta.

N21

Vierailija

Ystäviä voi ihan hyvin olla eri ikäisiä ja eri sukupuolta. Mulla ainakin on ja miespuoliset ystävät on oikeasti vain ystäviä. Jos noilla kahdella on sama harrastus, niin asiassa ei oo mitään ihmeellistä. Jos nainen ois miehellesi muuta kuin ystävä, hän ei varmaan esittelisi naista sulle. Turha mustasukkaisuus pilaa suhteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku todella että ne EI pane?

Panetko ystäviäsi? Minä en ainakaan. Ystävä on ystävä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luuleeko joku todella että ne EI pane?

Oletko todella niin kyyninen ettet usko kahden eri sukupuolta olevan ihmisen voivan olla ystäviä ilman että suhteeseen liittyy seksi? Perustuvatko sinun parisuhteesi pelkän seksin ja romantiikan varaan? Eikö mukana ole lainkaan ystävyyttä tai kumppanuutta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat