Millaisiin vaatteisiin pukeudut, jos haluat saada katseita?

Vierailija

Millaisiin vaatteisiin pukeudut, jos et halua saada katseita?

(Saakohan tästäkään keskustella? Kaksi ketjua jo poistettiin, joten jospa ei linkata tänne yhtään uutista...)

Kommentit (11)

Vierailija

Jos haluan saada katseita, laitan 15cm korot jalkaan, pillifarkut ja jonkun nätin paidan. Tavallisesti en kuitenkaan mieti katseleeko joku vai ei, niin laitan ne vaatteet, jotka tulee ensimmäisenä vastaan, ja jotka sopivat yhteen.

Vierailija

Jos haluan saada katseita, laitan farkut ja harmaan collegepaidan, jossa on iso kissan kuva. Miehet tulevat kyselemään kaikkea kissoista, tykkäänkö kissoista ja olenko itsekin kissa. Tämä on oikeasti aika huvittavaa. Mitään muotoja musta ei tule esiin, vain kasvot ja kädet ovat paljaina. Kaikissa muissa vaatteissa olenkin näkymätön.

Vierailija

Minä en hyväksy sellaista näkemystä, että nainen pukeutuisi mutta ei siitä huolimatta haluaisi saada katseita.

Vaatteet tarkoittavat sitä, että nainen haluaa saada katseita.

Vierailija

- tiukat farkut (peppu kiinnittää huomion)

- avonainen kaula-aukko (tissivako näkyy)

- tiukka paita (kaikki muodot ja rinnat korostuvat)

- lyhyt hame (ei jätä paljoa arvailujen varaan)

- korkea ja kopisevat korot (aina seksikästä)

- hiukset näyttävästi kampauksella tai pitkät hiukset kauniisti auki

Vierailija

Kun haluan saada KATSEITA pukeudun Conversen valkoisiin All Star tossuihin, mustaan nahkatakkiin ja nilkkapituisiin housuihin. Kun en halua KATSEITA pukeudun gorillapukuun.
KATSEIDEN saaminen on parasta mitä tiedän. KATSEIDEN saamisella pyrin nostattamaan heikkoa itsetuntoani.
Elämäni kulminoituu KATSEIDEN saamiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä en hyväksy sellaista näkemystä, että nainen pukeutuisi mutta ei siitä huolimatta haluaisi saada katseita.

Vaatteet tarkoittavat sitä, että nainen haluaa saada katseita.

Ja pöh... Suomi ei ole mikään etelämeren saari. Minä pukeudun siksi että muuten tulee kylmä. Sinä saat puolestani katella itseäsi peilistä jos katselu kiinnostaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat