Pikkujoulut mietityttää, KÄÄK

Herra hermo :)

Uudella kumppanilla (nainen) tulossa firman pikkujoulut ja vähän olen hermona sen suhteen. Tuntuu tyhmältä hermoilla, kun tulee heti olo, et on jotenkin hirveän mustasukkainen. Aiemmissa suhteissa ei ole haitannut, mutta nyt vähän tuo luottamus koetuksella kun suhde on uusi. Ei haluaisi nostaa kissaapöydälle ja sanoa, et vähän mietityttää ja arveluttaa, kun pelkää et kumppani ajattelee et oon jotenkin hirveän mustis. Haluaisi luottaa, mut silti vaikea olla tätä nyt ajattelematta... Kun joskus näissä meno voi olla aika villiä. Tosin omalla kokemuksella aika siistejähän nuo on olleet...

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Suhteen alun epävarmuutta, mutta älä nyt hyvä mies tee kardinaalimunausta ja näytä sitä kumppanillesi. Pikkujoulut on muutamassa tunnissa ohi ja sitten elämä jatkuu ja edessänne on eka yhteinen joulunne.

Onko uusi suhteesi vielä tapailupohjalla ts. ei ole vielä ihan täyttää varmuutta suhteen laadusta ja tilasta?

Vierailija

No nyt on oiva tilaisuus sössiä tämä(kin?) suhde eli nosta kissa pöydälle ihan alkuun! Noin kumppanisi puolesta sanoisin, että hyvä, jos tuollainen piirre selviää ajoissa.

Herra Hermo

Suhde alkuvaiheissa, luvattu et ollaan uskollisia ja sitouduttu, mutta tämä olisi eka kerta viihteellä ns. erikseen. Ja kyseessä etäsuhde...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sinuna olisin ihan hiljaa.

Samaa mieltä. Jos se on pettävää sorttia se nainen, niin parempi että saat tietää nyt. Jos taas ei, niin hän pääsee osoittamaan olevansa niitä jotka eivät petä pikkujouluissa.

Kieltämällä menemästä / rajoittamalla jotenkin taas osoitat itse olevasi ihminen, jonka kanssa en ainakaan itse haluaisi seurustella.

Herra hermo

AP: tietysti ei halua kysyä tai nostaa kissaa pöydälle, mut miten itse toimisitte. Itseäni ainakin rauhoittaisi, et tulisi vaikka illan mittaan viesti tai pari... ja eniten hermostuttaa, jos hommaa menee kovin kosteaksi tai venyy pitkäksi jatkojen merkeissä....

Vierailija

Pikkujoulut on just niiden "juhla" jotka ei muuten käy ikinä missään. Sitten seotaan alkoholista ja estot ja käytöstavat häviää. Kerran vuodessa. Silti se on ihan liikaa. Pikkujouluaika on kamalaa katsottavaa! Ne jotka käy muutoinkin kaveriporukalla viihteellä osaavat käyttäytyä ja ylilyöntejä ei tule silloinkaan.

Vierailija

AP: onko väärin (tai liikaa) pyytää et laittaisi vaikka viestiä illan mittaan...? Ja ei ole näitä kerran vuodessa viihteellä ja nuppi sekaisin tapauksia :D Sanonut, et voi luottaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
AP: tietysti ei halua kysyä tai nostaa kissaa pöydälle, mut miten itse toimisitte. Itseäni ainakin rauhoittaisi, et tulisi vaikka illan mittaan viesti tai pari... ja eniten hermostuttaa, jos hommaa menee kovin kosteaksi tai venyy pitkäksi jatkojen merkeissä....

Ei. Ei. Ei. Ei mitään viestejä illan mittaan. Ei mitään todisteluja, että on tylsää ja sua ikävä ja just menossa kotiin jne.

Miksi haluat rajoittaa hänen tekemisiään? Työkavereiden kanssa voi ja saa olla hauska ilta. Ja pikkujouluissa nyt vaan käydään. Ja jos siellä joku kiinnostava tyyppi olisi, niin miksi ei ole ajat sitten hänen kanssaan? Lopeta nyt kertakaikkiaan tuo vatkaaminen. Tee jotain itse tuona iltana. Mene vaikka teatteriin ja sen jälkeen yönäytökseen elokuviin. Ja jätä puhelin kotiin.

Etkö ole itse menossa työpaikkasi pikkujouluihin?

Vierailija

Minun mieheni ekojen pikkujoulujen aikaan aika mustasukkaisen pelokas. Pitkin iltaa tuli tekstareita. Siis ei kyselyitä, vaan rakkaudentunnustuksia. Vähän ihmettelin, mutta olin itsekin niin rakastunut, ettei ne haitannet.

Viime vuonna halusi, että menemme jatkoille kaksistaa. Ja menimme tanssimaan vielä yhden jälkeen. Nyt yhdessä pari vuotta, eikä enää tekstaile. Minulla on tänään pikkujoulut, emmekä edes tapaa juhlien jälkeen.

Vierailija

On muuten tosi rasittavaa saada läjäpäin turhia viestejä kesken hauskanpidon, tai olla juhlissa puhelintaan räpläävän seurassa. Kännykkä pois seurassa.

Sairasta menoa jos ei voi viettää iltaa ilman että kumppani ahdistuu. Sairasta myös, jos ilta ulkona meinaa heti että nussii ympäriinsä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat