Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sontiminen työpaikalla

Turhautunut
27.11.2015 |

Työpaikalla sama kaveri käy aina tuhoamassa aamusonnalla ainoan vessan järkyttävään kuntoon. En voi käyttää vessaa ennenkuin siivoja on käynyt desinfioimassa paikan...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska homma! Otan osaa.

Vierailija
2/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on sentään työpaikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ala-arvoista toimintaa! Olen itse ehdottamasti sitä mieltä, että sontiminen työpaikalla pitäisi kieltää rangaistuksen uhalla. Ympäristöhaitakin ovat jo sontimiskiellon puolella. Tulppa aanukseen vaan niin työilmapiiri kukoistaa!

T: Sontimista vastaan jo vuodesta 99

Vierailija
4/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, eikös se ole vain kivaa, että sontimisesta palkkaa maksetaan.

Vierailija
5/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiseltä tulee kakkaa tai paskaa, lehmältä ja muilta eläimiltä sontaa.

Vierailija
6/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvänen aika, en mä ainakaan voisi olla sontimatta työpaikalla (pitkät vuorot), vaikka meillä ei ole edes siivoojaa vaan siivoamme itse. Siistin kyllä omat jälkeni.

Vierailija
7/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan ala-arvoista toimintaa! Olen itse ehdottamasti sitä mieltä, että sontiminen työpaikalla pitäisi kieltää rangaistuksen uhalla. Ympäristöhaitakin ovat jo sontimiskiellon puolella. Tulppa aanukseen vaan niin työilmapiiri kukoistaa!

T: Sontimista vastaan jo vuodesta 99

Kannatan tätä myös! Paljon parempi haistella pieruja, joita kakkaa pidättävä henkilö tupsauttelee ns. kykin vierestä.

Vierailija
8/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidätän aina aamulla niin pitkään, että pääsen työpaikalle. Kun kortti on leimattu, varaan mukaan hyvän kirjan ja istun pöntöllä vähintään puoli tuntia. Sitten voikin alkaa suunnitella kahvitaukoa. Tienaan vessassakäynneillä noin kuukauden palkan vuosittain!

Vierailija
9/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika, en mä ainakaan voisi olla sontimatta työpaikalla (pitkät vuorot), vaikka meillä ei ole edes siivoojaa vaan siivoamme itse. Siistin kyllä omat jälkeni.

No voi Hyvänen aika, unohtuivatko hajuhaitat tyystin itse Sontakuningattarelta?! Nehän ne vasta suurimmat ongelmat aiheuttaakin. Aikuinen NORMAALI ihminen kyllä pystyy pidättämään sontaansa minimissään 10h (tutkimustietoakin löytyy aiheesta jos vähänkään osaat googlailla).

Vierailija
10/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi Hyvänen aika, unohtuivatko hajuhaitat tyystin itse Sontakuningattarelta?! Nehän ne vasta suurimmat ongelmat aiheuttaakin. Aikuinen NORMAALI ihminen kyllä pystyy pidättämään sontaansa minimissään 10h (tutkimustietoakin löytyy aiheesta jos vähänkään osaat googlailla).

Pystyy toki pidättämään, mutta pierua tulee <3

Vierailija
11/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän te voitte olla käymättä haistelemassa niitä muiden jätöksiä. Eipä sinne pitäisi mitään asiaa olla, koska virtsaakin pidättelee helposti ainakin 12 tuntia.

Vierailija
12/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän te voitte olla käymättä haistelemassa niitä muiden jätöksiä. Eipä sinne pitäisi mitään asiaa olla, koska virtsaakin pidättelee helposti ainakin 12 tuntia.

No sinä se taidatki olla varsinainen Uloste-Ulla, kun noin tuntuu henkilökohtaiselta tämä aihe.. Tuollainen jatkuvasti ulosteleminen on epänormaalia, Hyi Hyi Uloste-Ulla

Vierailija
13/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvänen aika, unohtuiko Miss Kaikkitietävältä että joillakin voi tosiaan olla pitkät työvuorot; jopa näköjään paljon pidemmät kuin mitä Miss kaikkitietävä voi edes kuvitella. Meillä työvuoro kestää 24 tuntia, ja jos huono tuuri käy ja menee ylitöiksi, se voi venyä jopa 28 tuntiin. Ei, en pysty läheskään aina pidättämään tuota aikaa, shame on me... 

Vierailija
14/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin sontimassa aamupaskat pukuhuoneen vessaan

Vierailija
15/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit..Ihan kuin työpaikka olisi hienoa. Se tarkoittaa vaan orjuutta tässä paskayhteiskunnassa, missä lasten varjolla tai huivin kanssa voi letostella ilmaiseksi koko elämänsä. Minä en ainakaan mielelläni nouse aamuisin kuudelta, kiitos vaan!

Vierailija
16/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinne vessaan voisi viedä tulitikkuja ja ilmanraikastinta. Niitä meillä käytetään töissä.

Vierailija
17/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvattavan heippalapun paikka.  Seinällä pöntön yläpuolella on hyvä paikka.  Voisit somistaa sen vaikka Minionin kuvalla ja sitten vessankäyttöohjeet siihen.

Vierailija
18/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä tajua, miksi virastoajalla työtänsä tekevä ei voi sontia ihan suosiolla kotonansa eikä säästää sitä torttua työpaikalle.

Meillä kuuden hengen avokonttori, suht pienet tilat ja vessat tuossa konttuurin sisäänkäynnin lähellä. Eivät mitenkään kaukana työpisteistä. Yks surkimus käy joka päivä puolen tunnin paskomissession ja sääliksi käy sitä, joka istuu lähinnä veskiä. Ääniefektit ja hajumaailma varmaan käsinkosketeltavat.

Onneksi itse istun toisessa päässä konttoria. Mut vituttaa silti, kun toi yks paskoo kuin hevonen, kun muut taas osaavat hoitaa paska-asiansa kotona!

Elimistön kun opettaa siihen, että paskalla käydään aamulla eikä äkistetä monta kertaa päivässä, elämä on huomattavasti mielekkäämpää.

Vierailija
19/19 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vit..Ihan kuin työpaikka olisi hienoa. Se tarkoittaa vaan orjuutta tässä paskayhteiskunnassa, missä lasten varjolla tai huivin kanssa voi letostella ilmaiseksi koko elämänsä. Minä en ainakaan mielelläni nouse aamuisin kuudelta, kiitos vaan!

En todellakaan nousisi kuudelta, ihan järkkyä.

Mun herätyskello soi 04:45 ja lähden pirteänä ensimmäisellä junalla töihin.

Että sinäkin voit paskantaa ihan huivisi kanssa ihan rauhassa ilmaiseksi. Seksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi