Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita olet oppinut AV:lla?

Vierailija
27.11.2015 |

Kysymys on otsikossa :)

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että todella hoitoa vaativa sairas kateellisuus, ilmenee piikittelevinä provoina ja erityisesti identiteetti varkauteuna.

Vierailija
22/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomi on luokkayhteiskunta. Aiemmin en osannut edes kuvitella, että monen av-mamman edustama alaluokka on olemassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että nykyisin täytyy ajella alapään karvoja. Olet hirveä törkypesä, jos näin et tee. Ilan av:ta en tietäisi, että se on ns. nykytrendi.

Olen myös oppinut sen, että ihmiset arvostelevat toisia enemmän kuin olin ikinä kuvitellutkaan. Ja se arvostelu on pääsääntöisesti negatiivista yökkäilyä.

Vierailija
24/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että dynaamisten ip-osoitteiden ja prepaid-yhteyksien takia käyttäjiä ei pysty bännäämään.

Vierailija
25/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että suurin osa miehistä on sovinisteja ja ovat tosissaan sitä mieltä, että naiset katsovat miehessä vain ulkonäköä ja varakkuutta. Tämä saa oman miesinhoni aina vain suuremmaksi joten aloin lesboksi ja olen paljon onnellisempi näin :)

Onneksi löyson miehet aikaa sitten. Sen jälkeen ovat viikon auringossa maanneelle silakalle haisevat lompakkoloiset saaneet jäädä. Seksikin on paljon parempaa kun mies tietää mistä mies pitää.

Vierailija
26/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on ihan ok olla ottamatta vastaan tarjottua työtä ja jatkaa loisimista veronmaksajien rahoilla, jos työpaikka sijaitsee naapurikunnassa, työmatka voi kestää jopa 30 minuuttia, kärsii matkapahoinvoinnista bussissa tai jos "pikkukoululainen" (kuka tahansa alle 15-vuotias) joutuisi tulemaan koulusta tyhjään kotiin ja olemaan siellä jopa muutaman tunnin itsekseen. Lisäksi opin, että uraa voi tehdä vain toinen vanhemmista, koska toisen pitää jäädä kotiäidiksi/-isäksi, jos toinen vanhemmista on työorientoitunut.

Vierailija
27/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon oppinut ettei työttömällä miehellä ole mitään ihmisarvoa.

Vierailija
28/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut sen, että suurin osa ihmisistä on TYHMIÄ. En ole itsekään mikään huippuälykäs, mutta kuitenkin selkeästi keskiverron yläpuolella ja sen lisäksi sivistynyt. Luen paljon, maailma kiinnostaa. Näen asioita myös muiden näkökulmasta. AV:lla on kuitenkin konkretisoitunut se, että ihmiset eivät tosiaan perusta mielipiteitään faktoille, vaan kaahottavat menemään tunteet (yleensä negatiiviset) edellä. Se on oikeasti järkyttävää, miten typeriä ja pahansuopia ihmiset ovat. 

Vierailija
29/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisellakaan.

Vierailija
30/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyys todella tiivistyy joukossa. :)

Vierailija
31/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisellakaan.

Työtön nainen aina kelpaa jollekkin tyttöystäväksi.

Vierailija
32/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut huomaamaan, miten ilkeitä ja kateellisia naiset ovat koulutus- ja sivistystasosta huolimatta. Lisäksi olen oppinut monia tosi rumia sanoja, joita en halua edes toistaa.  

Vierailija
33/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon uutta 1560-luvulta :D

Vierailija
34/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV on opettanut sen, että heteromiehen on järjetöntä ryhtyä parisuhteeseen. Yksinään voi tehdä mitä lystää milloin lystää eikä mene rahaa valittavien akkojen tyytyväisenä pitämiseen.

Vierailija
35/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen naisen sielunmaisema on todella todella sairas.

Palstan loputon miesviha on todiste tästä.

Vierailija
36/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on rekisteröintipakko välillä 23-7.

Vierailija
37/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena otsikon kysymykseen: että tällaisen jankuttaminen on jonkun mielestä hauska läppä.

Vierailija
38/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- jätetylle saa ja on sopivaa ilkkua

- parisuhteessa olevat on parempia ihmisiä

- lihava ei ole ihminen

- naisen oikea bmi on max 18

- kaikki sinkut himoitsevat varattuja miehiä

Vierailija
39/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kaksi asiaa, jotka jokaisen on hyvin tärkeää ymmärtää:

1. Lasten tekeminen ja kotona hoitaminen ei ole millään tavalla pois naisen urakehityksestä, palkkakehityksestä eikä eläkekertymästä.

2. Vanhemmuuden kustannuksiin osallistuminen ei ole millään tavalla pois työnantajilta, ja jos on, niin olisi parempi että ko. työnantaja hakeutuisi konkurssiin ja irtisanoisi nykyisen henkilöstönsä.

Vierailija
40/43 |
27.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena otsikon kysymykseen: että tällaisen jankuttaminen on jonkun mielestä hauska läppä.

Miesviha mies on mielisairas, sen takia se jankuttaa, ei hauskana läppänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi