ihastuksen ominaistuoksu? Mitä mieltä tilanteestani?

Vierailija

Minulla ei ainakaan omasta mielestäni ole mitenkään erityisen tarkka hajuaisti, mutta siis miten voi olla mahdollista, että saatan haistaa ihastukseni ominaistuoksun jopa metrien päästä? Jos hän on esimerkiksi kävellyt käytävällä ja jos kuljen samasta kohtaa kuin hän niin haistan hänet ihan selkeästi. Rakastan hänen tuoksuaan ylikaiken ja tuntuu, että voisin vaan impata sitä heh <3 Tämä on ensimmäinen kerta, kun mulle on käynyt ihastuessa näin! Yleensä toisen ominaistuoksu tulee tutuksi vasta läheisemmissä tunnelmissa.

Onko kenelläkään kokemuksia tämmöisestä? Haistatteko herkästi toisten ihmisten ominaistuoksuja? Lisään vielä, että itse en siis tosiaankaan tiedä miltä edes jotkut läheiset ystäväni tuoksuvat ja en yleensä haista ihmisiä ihan noin vaan...Tällä kyseisellä miehellä johon olen ihastunut on myös hyvä hygienia ei mitään pinttynyttä tai hien hajua yms. Tämä on vaan ihan käsittämättömän outoa, että haistan hänet vaikkei hän ole edes näkyvissä!

Kommentit (5)

Vierailija

Joka kerta (siis ne pari harvaa kertaa) kun olen elämäni aikana oikein kunnolla ihastunut/rakastunut, on kohteen tuoksu ollut yksi tärkeimmistä tekijöistä, todella erittäin tärkeä seikka ohi monen muun asian. Sulla on nenä selvästikin oikein herkistynyt haistamaan hänet, uskon kyllä että ihan mahdollista. Tulee vähän semmoset yliaistit suhteessa kohteeseen.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Aika söpöä. Myönnän itsekin imppailevani ihastusta, mutta en kyllä tunnista häntä hajusta jos en näe, tai tunnistaisin, mutta en kykene haistamaan niin tarkasti jos se nyt ei ihan paskalta haise.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joka kerta (siis ne pari harvaa kertaa) kun olen elämäni aikana oikein kunnolla ihastunut/rakastunut, on kohteen tuoksu ollut yksi tärkeimmistä tekijöistä, todella erittäin tärkeä seikka ohi monen muun asian. Sulla on nenä selvästikin oikein herkistynyt haistamaan hänet, uskon kyllä että ihan mahdollista. Tulee vähän semmoset yliaistit suhteessa kohteeseen.

Sama täällä! Ne kerrat kun on ollut tunnetta oikein kunnolla pelissä niin on tuoksukin ollut suuressa osassa rakastumisessa :) 

Vierailija

Nykyään ihmiset käyttää niin paljon eri tuoksuja että onko se "ominaistuoksu" mikä jää leijumaan niin näiden kaikkien tököttien haju? Shampoo, suihkusaippua, dödö, hiusvaha/lakka, partavaahto (pyykinpesuaine) ja jos vielä hajuvettä tohon kaiken päälle niin huh huh! Miten tosta voi enää mitään ominaishajua haistaa? Huuhaata koko ominaistuoksu! Se on vaan eri hygieniatuotteiden yhdistelmien jälkihaju.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat