Halveksin itseäni koska en ole harrastanut seksiä

Vierailija

Kuin aviomieheni kanssa. Mikä neuvoksi?

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Jaa-a, en oikeen osaa auttaa. Ei siinä mitään halveksittavaa kyllä ole mun mielestä.

Itse en ole harrastanut seksiä koskaan kenenkään kanssa.

Vierailija

Ja minä halveksii itseäni, kun olen harrastanut seksiä niin monen kanssa. Jos sun on pakko itseäsi jostain halveksii, niin kummasta mieluummin, liian vähistä vai liian monesta seksikumppanista.

Vierailija

Olisin todella onnellinen jos mieheni olisi ollut ensimmäinen. Suurin osa aikaisemmista kokemuksista kaduttaa. Että ei sulla ole mitään syytä halveksia itseäsi. Toivottavasti rakas mieheni jää viimeiseksi. Mikään muu ei kyllä enää edes kelpaisi niin täydellistä se on!!

Joke

Taitaa olla vitsi, tai sitten jotain `muuta`. Älä hyvä ystävä tuollaisesta halveksi itseäsi, Itselleen pettäjä tekee hallaa. Satuin miehenä näille sivuille.

Naispelko23
Seuraa 
Liittynyt22.11.2015

Minä halveksin itseäni, koska en ole koskaan ollut minkäänlaisissa läheisissä tunnelmissa naisen kanssa. Se yksikin mukava ja oikealta tuntuva nainen riittäisi minulle. Epäilen vaan, että riittäisinkö minä.

Terveisin Naispelko22

SE ON LOPPU NYT

Joke

Maailmassa, Suomessakin on niin paljon ihmisiä jotka ajettelevat varmasti juuri samoin. Kun viitsii liikkua sosiaalisissa paikoissa ja nähdä ihmisiä niin voi hyvin mahdollisesti löytyä myös toinen kaltaisesi, herkkä ihminen.

Vierailija

Naispelko kirjoitti:
Minä halveksin itseäni, koska en ole koskaan ollut minkäänlaisissa läheisissä tunnelmissa naisen kanssa. Se yksikin mukava ja oikealta tuntuva nainen riittäisi minulle. Epäilen vaan, että riittäisinkö minä.

Terveisin Naispelko22

Meinasin tulla sanomaan samaa, tai siis olin 25 kun oli seksiä ekan kerran ja halveksin ennen sitä itseäni ja sitä itsessäni, etten kyennyt seksiin. Meinasin tulla symppaamaan. Jos minua lähestyi joku mies, niin se ei koskaan vaikuttanut vakavissa mielin, vaan seksin perässä lähestyviltä.
En kyennyt ajattelemaankaan, että antaisin ymmärtää mitään enkä halunnut alkaa tutustua vain kuullakseni, että jatko ei kiinnosta kun ei saa. Halveksin itseäni ettei mitään vakavastiotettavaa ollut, olin kuin näkymätön miehille, niillekin, joille se seksi olisi kelvannut.

Nykyään halveksin itseäni sen takia, etten ole koskaan saanut orgasmia. Ja etten pysty suihinottoon ja kaikenlaista on tässä vielä estoa ja sen sellaista.
N40+

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Maailmassa, Suomessakin on niin paljon ihmisiä jotka ajettelevat varmasti juuri samoin. Kun viitsii liikkua sosiaalisissa paikoissa ja nähdä ihmisiä niin voi hyvin mahdollisesti löytyä myös toinen kaltaisesi, herkkä ihminen.

En koe olevani erityisen herkkä. Mutta ei ihan heti ole tullut kavereidenkaan kanssa puheeksi, montako seksikumppania kullakin on ollut. Ongelma tämä on siksi, että koen tästä syystä olevani enemmän "miehen omaisuutta" perinteiseen tyyliin kun perinteiseen tyyliin mies on neitsyyden "vienyt" ja vertakin tuli todisteeksi :( Olen siis ikuisesti alempiarvoinen... Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat