Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lupasi maksaa...

Vierailija

Tapasin miehen ja hän huomasi minua aina häirinneen vian itsessäni. Toinen hpyhuuli roikkuu, ja tämä vaiva on sellainen, että sen kyllä oikeasti huomaa esim. uimahallissa se saattaa karata ulos. Mies lupasi maksaa leikkauksen, jossa hpyhuulta pienennettäisiin ja saataisiin symmetriseksi toisen kanssa. Nyt on leikkausaika varattu ja mies yhtäkkiä on sitä mieltä, ettei aio maksaa. Jo pelkästään ajan perumisesta koituu kustannuksia, jotka kuuluu mielestäni miehen maksettavaksi. Miten saan todistettua, että lasku menee miehelle, eikä minulle?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Miksi mies on tullut yhtäkkiä katumapäälle? Oliko leikkaus sittenkin liian kallis miehen kukkarolle vai onko kyseessä jonkinlainen vallankäyttö?

Vierailija

Mies tuli toisiin aatoksiin varmaan siksi, että löytää viivapilluisen naisen ihan ilmaiseksikin. Miksi suostuit miehen tarjoukseen, etenkin jos olet tuntenut hänet vasta vähän aikaa? 

Ja jos häpyhuulesta on oikeasti haittaa, niin luulisi siitä saavan kela-korvauksen, jos leikkaukseen hakeudut julkiselle puolelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies tuli toisiin aatoksiin varmaan siksi, että löytää viivapilluisen naisen ihan ilmaiseksikin. Miksi suostuit miehen tarjoukseen, etenkin jos olet tuntenut hänet vasta vähän aikaa? 

Ja jos häpyhuulesta on oikeasti haittaa, niin luulisi siitä saavan kela-korvauksen, jos leikkaukseen hakeudut julkiselle puolelle.

Rakastuin. Siksi suostuin. Ja eivät leikkaa ilmaiseksi, koska ei aiheuta kipua tms. fyysisiä ongelmia.

Tuo viivapillu -kommenttisi oli törkeä :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi mies on tullut yhtäkkiä katumapäälle? Oliko leikkaus sittenkin liian kallis miehen kukkarolle vai onko kyseessä jonkinlainen vallankäyttö?

Meillä oli yksi tyhmä riita, mikä koski hänen kännikäytöstään. Luulen että vallankäyttö on perimmäinen syy. Sanoi että kuulema tulee mätkyjä, mutta nämähän olisi ollut tiedossa jo kesällä, aiemmin kuin lupasi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Rakastuin. Siksi suostuin. Ja eivät leikkaa ilmaiseksi, koska ei aiheuta kipua tms. fyysisiä ongelmia.

Lapsiko olet?!

Vierailija

Et mitenkään. Minä olisin potkinut tuollaisen miehen pihalle jo siinä vaiheessa kun alkaa arvostella toisen alapäätä.

Vierailija

Olen seurustellut mieheni kanssa kaksi vuotta ja yhdessäkin asutaan. En todellakaan suostuisi ottamaan vastaan mitään pilluleikkauksia mieheni laskuun, jostain salamarakastumisesta nyt puhumattakaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?!

En ole lapsi. Olen 23v. Ei vaan ole tapana olla noin törkeä ihmisille. Jos se tekee minusta lapsellisen, niin mielelläni olen. Ja kyllä, rakastuin. Joskus vaan sattuu tapaamaan sellaisen ihmisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lapsiko olet?!

En ole lapsi. Olen 23v. Ei vaan ole tapana olla noin törkeä ihmisille. Jos se tekee minusta lapsellisen, niin mielelläni olen. Ja kyllä, rakastuin. Joskus vaan sattuu tapaamaan sellaisen ihmisen.

Sinä ymmärrät rakkaudesta sen verran mitä nenestä suuhun valuu. 

Vierailija

Häh? Mä en antaisi jonku miehen edes ehdottaa jonku pimppikorjausleikkauksen tekoa. Ehkä jos oma pitkäaikainen avomies ni sit, mutta yhteiset rahat ja tili meillä on ni mitä siitä hyötyisin.

Vierailija

Et mitenkään! Miehellä ei ole mitään velvollisuutta maksaa sinun laskuja. Tervetuloa aikuisuuteen, jossa on itse vastuussa omista arvioista, valinnoista ja päätöksistä. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat